لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

کوچک کردن فک با تزریق بوتاکس و ژل

کوچک کردن فک با تزریق بوتاکس و ژل : معمولا بیشتر خانم ها صورت زاویه دار شکل را می پسندند و صورت زاویه دار یک زیبایی خاص و نشانه ی ظرافت زنانگی دیده می شود . دیده شده که برخی از افراد مخصوصا خانمها از صورت مربعی شکل خود راضی نیستند . برای جویدن , خط فک وسیع و به شکل مربع به استخوان برجسته ی فک , عظله ی قوی جویدن و یا غده ی پاراتیروئید بزرگ مربوط می باشد . کسانی که خط چانه ی وسیع و مربعی شکل دارند با تغیر دادن ظاهر صورت و به شکل V و یا زاویه دار کردن , می توانند ترکیب صورت را تغییر داده و جذابیت و زیبایی فرد را بیشتر کند .

کوچک کردن فک با تزریق بوتاکس


برای لاغر کردن صورت و یا تغیر در اندازه ی فک ( کوچک کردن ) نیاز به جراحی است , که بسیاری از افراد میل به جراحی ندارند . برای انجام این روش درمانی درعضلاتی برای جویدن استفاده می شوند (عضلات سطحی ) بوتاکس تزریق می کنند که این موجب فکی زاویه دار وتراش خورده و نهایتا صورت باریک تر می شود . برای نتیجه گرفتن عالی در کنار تزریق بوتاکس می توان از ژل صورت نیز استاده کرد .

معمولا دلیل بزرگ بودن ماهیچه های جویدن موجب می شود که فک بزرگتر به نظر بیاید و یا چهره فرد گردتر , بزرگ تر , و چهره فرد به صورت مربعی دیده شود . امروزه با توجه به اینکه از تکنیک های فوق پیشرفته استفاده و از سم بوتولینوم به صورت تخصصی سود می برند بدون اینکه تغییری درجویدن شما ایجاد شود از قدرت و اندازه ی ماهیچه ها کاسته می شود . که خط فک فرد شکل مربعی خود در زاویه های را از دست داده و به شکل یک بیضی و نرم ودلخواه در می آید که این تغییر ظاهری جوان تر و با ظرافت را برای فرد به ارمغان می آورد .

بوتاکس چیست؟

تعریف بوتاکس : شکل تصفیه شده ای است که از سموم به دست آمده از باکتریهای که مسمومیت غذایی کلستریدیوم بوتولینوم می باشد که به شکل وسیع تری برای از بین بردن چین وچروک به کار می برند . همچنین از این روش هم می توانند برای کم کردن شکل مربعی چهره ی ظاهری فک, و زیبایی چانه و فک استفاده کنند . ارتباطی که ازطرف عصب به عضله ی فعال نشر می شود را با تزریق کردن بوتاکس در ناحیه ی اتصال عصب وعضله متوقف کرده که این عمل نهایتا به آزاد و شل کردن عضله منجر می شود که این فرایند درمورد عضلات جویدن که کاربیش از حد نصاب خود دارند در فرم دهی به شکل صورت تاثیر وصف ناپذیری دارد .

کوچک کردن فک با تزریق ژل

تزریق بوتاکس چگونه منجر به کوچک شدن فک می شود؟

تزریق بوتاکس : دو ماهیچه ی بزرگی که در هرطرف زاویه فک که کمک میکنند تا غذا جویده شوند عضلات جوینی نامیده می شود . رشد کردن بیش از اندازه ی این عضلات ( عضلات جویدنی ) باعث می شوند چانه های مربعی شکل ایجاد شوند . اگر عضلات جویدنی را قروچه و یا با شدت عمل بیشتری بکشید موجب ایجاد شدن خط فک قوی و مرادنه و برجسته شدن این عضلات می شود . ماده ی بوتولینوم با گذشت زمان عضله ی متصل شده را تضعیف کرده و اندازه خط فک را کاهش می دهد .

پزشک متخصص برای اینکه درمان تاثیر بیشتری داشته باشد می تواند درمان را معطوف درمنطقه ی دقیق سه سر ابتدای عضله ها به هم وصل می شوند کند . و یا در بخش های عمیق تر وسطح عضله ها درمان را پیگیری کند که در این حالت با منطقه ای که عضله ها به استخوان وارد می شود تطبیق یابد .

در ناحیه ایی که عضله به استخوان وصل می یابد کوچک می کنند که با گذشت زمان استخوان کاهش یافته که نتایج مثبت و ماندگاری طولانی بدون اینکه استحکام قدرتش را خطری تهدید کند .

فرایند درمان

قبل از درمان

پزشک متخصص با بررسی سوابق پزشکی فرد قبل از درمان اطمینان می یابد که این روش درمانی برای فرد مناسب هست یا نه .او همچنین محل های اتصال را با معاینه پیدا کرده وبرای فرد روش کار و مراقبت هایی که بعد از درمان و تمامی عارضه های ناشی از این روش را برای فرد مورد درمان توضیح داده و تمام پرهیز های پیش از عمل را گوشزد می کند .

در طول درمان

تزریق بوتاکس به عضلات جویدن در هر سمت صورت وپخش شدن در نقاطی مختلف در میان عضله ها برای کسب نتیجه ی دلخواه .

بعد از درمان به چه مراقبتهایی نیاز است؟

بعد از درمان به مدت 4 ساعت نباید ناحیه ی درمان شده را ماساژ داده و یا ساییده شود . که این کار موجب جلوگیری از نشر دارو می شود . بعد از عمل پزشک متخصص مربوطه توصیه های لازم را برای این امر به شما تذکر می دهد.

روش یک نقطه ای مخصوص برای کوچک کردن فک مربعی به روش بوتاکس که بیشتر وقت ها 3 تا 6 نقطه ی تزریق در هر دوطرف صورت را شامل می شود . که این میتواند برای افرادی درهر طرف صورت وداشتن این تزریق ها ایجاد هراس کند . که در این حالت مزایای روش تزریق یک نقطه ای صورت که یک روش ساده و البته ایمن روشن می شود. البته در نتایج بدست آمده تغییری رخ نداده و همان نتیجه قبل ( تزریق سه یا شش نقطه در هر طرف صورت ) ارائه می دهد .

در این روش خاص پزشک با یک تزریق در هر طرف صورت توان به دست آوردن پنج نقطه و متفاوت در عضله جویدن می شود . بدین ترتیب نتایج به دست آمده از این ترکیب با روش قدیمی که همان تزریق چند نقطه بود (3 تا 6 نقطه ای) هیچ تفاوتی ندارند . چون در این تکنیک دارو به همان نقاط لازم به هر سمت صورت تزریق شده و نتیجه ی بدست آمده هیچ تغییری نمی کند .

تزریق ژل یا پرکننده برای زاویه دار شدن صورت

امکان دارد تزریق ژل های پر کننده را همراه بوتاکس برای کسب نتیجه بهتر ودلخواه پیشنهاد دهد . این ژل ها که معمولا ساخته شده از اسید هیالورونیک هستند که یک ماده ی طبیعی می باشد که فقط میتوان در بدن آن را یافت .

تزریق ژل برای اینکه بتواند چانه ی زاویه دار را اصلاح و یا تغییر دهد در ناحیه چانه انجام گرفته و باعث فرم دهی صورت می شود . ژل های پرکننده صورت را با استفاده از روش های مخصوص و ویژه تزریق کرده که احتیاج به نقاط کمتر تزریق دارد .

نتیجه ی به دست آمده طی چند روز به دست آمده و ماندگاری چند ماهه دارد؟

برای دیدن نتیجه بدست آمده و یا تفاوت ها باید حدود 6 هفته منتظر ماند که معمولا این نتیجه بدست آمده 6 الی 18 ماه ماندگاری دارد . که در هرحال فرد درمان شده دراواخر اولین هفته این احساس را خواهد داست که فک موقع گاز زدن با دندان پایین به نظر نرم تر می آید . توصیه شده که برای دین تاثیر کلی سه ماه بعد از نخستین تزریق مورد ارزیابی قرار داده و بعد برای نیاز به درمان های بیشتر درصورت تصمیم گرفته شود . برای رسیدن به بهترین نتیجه امکان دارد که نیاز به 3 درمان نیاز داشته باشید که بستگی به اندازه ی فکتان دارد . برای این که نتیجه بدست آمده باقی بمانند باید در هر 6 تا 12 ماه تزریق های مرتب توصیه می شود .

عوارض جانبی

در بیشتر تزریق های بوتاکس ورم وجود ندارد . ولی اگر در ناحیه تزریق کبودی مشاهده شد جای نگرانی وجود ندارد و پس از چند روز کبودی برطرف خواهد شد . احتمال عوارض جانبی در تزریق صحیح دارو تقریبا امکان ندارد . یکی از بدترین عارضه ها را می توان تغییر شکل لبخند نام برد . این عارضه ناشی از تزریق خیلی جلو و یا خیلی بالاست که این اشتباه ناخواسته می تواند ضعف عضلاتی را ایجاد کرده و باعث کشیده شدن زوایای لب هنگام خنده می شود . امکان دارد که بعد از تزریق صورت بیشتر لاغر دیده شود و یا فک به دلیل کم شدن قسمت حجم پشتی برجسته تر به نظر بیاید

Comments are closed.