لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

پوست بینی تاثیری بر جراحی دارد؟

اگر به دنبال جراحی بینی هستید و برای مشاوره نزد پزشکان مراجعه کرده باشید باید شنیده باشید که راجع به پوست بینی شما اظهار نظر می کنند. اما پوست بینی تاثیری بر جراحی دارد؟

اکثر مردم می دانند که اندازه و شکل بینی آنها توسط ساختارهای داخلی بینی شکل می گیرد. بنابراین، جراحی زیبایی بینی بر تغییر شکل قاب اسکلت و غضروف بینی تمرکز دارد. با این حال، زمانی که دکتر  در نظر می‌گیرد که تا چه حد می‌تواند بینی شما را تغییر دهد، ضخامت پوست بینی شما را نیز در نظر می‌گیرد، زیرا میزان تغییرات بینی شما را میتواند نشان دهد یا پنهان گند.

اگر پوست شما نه خیلی نازک و نه خیلی ضخیم است و دارای رنگی صاف و سالم است، در مورد ضخامت پوست نباید محدودیتی برای اصلاحات وجود داشته باشد. از طرف دیگر، اگر پوست شما بیش از حد ضخیم یا خیلی نازک است، ممکن است محدودیت هایی در مورد نتیجه نهایی جراحی بینی وجود داشته باشد.

اگر شما به دنبال بهترین جراح بینی در تهران هستید تحقیقات ما نشان می دهد با اکثریت آرا بیماران دکتر حمیدرضا راستی بخاطر سبک جراحی طبیعی و نبودن مشکل تنفسی بعد از عمل به عنوان بهترین جراح بینی در تهران شناخته می شوند.

چه چیزی می تواند بر ضخامت پوست تأثیر بگذارد؟

پوست روی بینی شما ضخیم تر است و کلاژن بیشتری نسبت به پوست هر جای دیگر بدن شما دارد. این می تواند به هنگام انجام عمل های جراحی بینی کمک کند زیرا به اصلاح و پنهان کردن عدم تقارن های جزئی در ساختارهای زیرین بینی کمک می کند. در اینجا برخی از عواملی که می توانند بر ضخامت پوست تأثیر بگذارند آورده شده است:

1. ژنتیک / قومیت

ضخامت پوست روی بینی شما عمدتاً توسط ژنتیک/قومیت شما تعیین می شود.  انحناها، شکل‌ها و فرم‌های بینی بعضی قومیت ها بیشتر از سایرین است.

2. پیری

هر چه سن شما بالاتر می رود، به دلیل کاهش کلاژن و سایر عوامل مانند آسیب نور خورشید و سایر شکل های آسیب پوست، خاصیت ارتجاعی پوست کمتر می شود. در نتیجه، شما شروع به ایجاد چین و چروک و افتادگی پوست روی صورت خود از جمله بینی می کنید.

3. قرار گرفتن در معرض خورشید

همانطور که می دانید، قرار گرفتن زیاد در معرض نور خورشید می تواند به پوست شما از جمله پوست روی بینی آسیب برساند. اشعه ماوراء بنفش خورشید پوست شما را نازک‌تر می‌کند، کلاژن و الاستین را از بین می‌برد و در نتیجه خاصیت ارتجاعی و استحکام پوست را از دست می‌دهد. با نازک شدن پوست بینی، ممکن است متوجه چین و چروک، لکه ها و افتادگی شوید.

4. اسکار

همچنین بینی می تواند در اثر زخم یا بیماری های پوستی ضخامت بیشتری به خود بگیرد.

پوست بینی تاثیری بر جراحی دارد؟

و اما پوست نازک بینی چه تاثیری بر جراحی بینی دارد؟

فواید

داشتن پوست نازک تر می تواند هم فواید و هم مضراتی داشته باشد. به عنوان مثال، اگر پوست نازک‌تری دارید، روند بهبودی پس از جراحی بینی شما سریع‌تر و آسان‌تر خواهد بود. این به این دلیل است که تورم کمتری را تجربه خواهید کرد. تغییرات و جزئیات روی بینی شما نیز بیشتر نمایان خواهد شد.

معایب

با این حال، نازکی پوست شما اجازه نمی دهد که هیچ بی نظمی یا عدم تقارن جزئی پوشانده شود و پس از از بین رفتن تورم مورد توجه قرار نگیرد.

راه حل

جراحان پلاستیک صورت می توانند اقداماتی را برای جلوگیری یا اجتناب از معایب نازک بودن پوست بینی انجام دهند. جراح شما باید مراقبت بیشتری انجام دهد تا اطمینان حاصل کند که پل بینی شما تا حد ممکن صاف است و نوک بینی شما متقارن است.

اگر پوست شما بسیار نازک است، ممکن است لازم باشد یک لایه نازک از گرافت های بافت نرم اضافی برای افزایش ضخامت پوست پیوند بزنید تا هرگونه نقص اسکلتی یا غضروفی پوشانده یا پنهان شود. این سبک جراحی نیاز به یافتن بهترین جراح بینی طبیعی در تهران دارد. طبق بررسی ها دکتر حمیدرضا راستی در سبک جراحی بینی نچرال یکی از بهترین ها هستند.

 

پوست ضخیم چقدر می تواند بر جراحی بینی شما تأثیر بگذارد؟

و اما پوست بینی ضخیم یا بینی گوشتی چه تاثیری بر جراحی دارد؟

فواید

اگر پوست شما ضخیم است می تواند به پنهان کردن هرگونه نقص در چارچوب زیرین بینی شما کمک کند. همچنین ممکن است نیاز به تغییر شکل کمتری بر روی ساختارهای زیرین بینی شما انجام شود، زیرا جراح ممکن است نیاز به تمرکز بیشتر روی کشش پوست و نازک کردن آن برای ایجاد اصلاحات لازم داشته باشد.

معایب

برای جراحان رینوپلاستی، پوست بسیار ضخیم بینی می تواند یکی از چالش برانگیزترین بخش های جراحی بینی باشد. به عنوان مثال، مواردی وجود دارد که پوست می تواند آنقدر حجیم باشد که تعریف ساختارهای زیرین بینی و تغییر شکل انجام شده در طی جراحی بینی را نشان ندهد.

علاوه بر این، افرادی که بینی‌های بسیار ضخیم دارند، معمولاً چارچوب غضروفی ضعیفی دارند که بر جراحی بینی نیز تأثیر می‌گذارد.

علاوه بر این، از آنجایی که پوست ضخیم وزن بیشتری دارد، می تواند نوک بینی را به سمت پایین بکشد و فشار بیشتری به چارچوب غضروف اضافه کند. اگر جراح زیبایی بینی مراقب این موضوع نباشد، تغییرات جراحی می تواند باعث تضعیف ساختار بینی شود و احتمالاً خطر افتادگی نوک بینی بعد از جراحی را به همراه داشته باشد.

از طرفی دیگر بهبودی بعد ار جراحی بینی نیز در بینی های با پوست زخیم و گوشتی آهسته تر اتفاق می افتند. و گاها تورم دیرتر از بقیه بینی ها برطرف می شود.

راه حل

به دنبال یک پزشک با نمونه کارهای فراوان بینی گوشتی باشید زیرا تجربه در این امر بسیار موثر است. در این زمینه پیشنهاد می کنیم سری به سایت دکتر حمیدرضا راستی بزنید. همچنین در پیج ایشان نمونه های فراوانی از بینی گوشتی قابل مشاده است.

یکی از روش هایی که پزشکان برای بینی های با پوست زخیم استفاده می کنند کشیدن بیشتر پوست بینی است تا شما بتوانید بعد از جراحی بینی کوچکتری را حس کنید.

به طور کلی میتوان گفت بیشترین تغییرات را بینی های با پوست نازک تحت عوان عمل بینی استخوانی تجربه می کنند.

انتخاب بهترین جراح بینی

چه پوست بینی نازک یا ضخیم داشته باشید، جراحی بینی اولیه شما مهم ترین عاملی است که بر ظاهر بینی شما نه تنها در آینده نزدیک بلکه چندین دهه پس از عمل جراحی زیبایی شما تاثیر می گذارد. از این رو، مهم است که جراح بینی خود را با دقت انتخاب کنید. اگرچه جراحی زیبایی بینی یکی از رایج ترین عمل های جراحی زیبایی صورت است، اما یک روش کاملاً پیچیده و چالش برانگیز است.

اگر قصد انجام جراحی زیبایی بینی را دارید، به شدت توصیه می‌شود که با یک جراح گوش و حلق و بینی  دارای گواهی های جراحی صورت و گردن مانند دکتر حمیدرضا راستی، که در این روش تجربه بالایی دارد و درک روشنی از ساختار بینی و تکنیک‌های جراحی لازم برای انجام آن دارد، مشورت کنید.

علاوه بر این، از آنجایی که هیچ روش جراحی بینی یکسان نیست، جراح باید برای مشاوره با بیمار و ایجاد یک برنامه درمانی سفارشی وقت بگذارد. این امر باعث تقویت اعتماد به نفس بیمار می شود.

Comments are closed.