لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

نکات کلیدی قبل از کاشت مو , توصیه های قبل ار عمل کاشت مو

نکات کلیدی قبل از کاشت مو  , برخی توصیه های قبل ار عمل کاشت مو : قبل از هر چیز باید بدانید که کاشت مو عمل زیبایی شناخته می شود و در نتیجه هیچ پوشش بیمه ای ندارد. و برای همین هم هزینه ای که برای عمل کاشت مو باید پرداخت شود بستگی به دکتر و تحصص او دارد ، همچنین تجربه ی پزشک کاشت مو نیز در این زمینه بسیار حائز اهمیت است .

نکات کلیدی قبل از کاشت مو

در زیر به تعدادی از نکات که باید قبل از عمل کاشت مو رعایت شود اشاره ی می کنم  :

  • توجه داشته باشید متخصصین عمل کاشت مو در کشور که دارای سابقه خوب باشند محدود می باشد . پس در ابتدا باید پزشکی که برای کاشت مو انتخاب می کنید دقت داشته باشید از تخصص کافی برخوردار باشد.
  • بهترین پزشکان و جراحان کاشت مو افرادی هستند که چندین سال در زمینه ی پوست و مو در حال فعالیت می باشند و در مورد انواع بیماری های پوست و مو تجربه و هم چنین تحقیق کرده اند . افرادی که بنا به گفته ی خود تحصص از اروپا یا آمریکا دارند لزوم نمی توانند بهترین جراح کاشت مو باشند.
  • مهمترین نکته قبل از کاشت مو مشاوره با پزشک و توجه به توضیحات و اطلاعاتی که در زمینه ی کاشت مو به شما می دهد است.توجه داشته باشید قبل از هر عمل زیبایی که تاثیری بر چهره ی شما خواهد گذاشت قطعا دلهره ای برای شما دارد بنابر این به صراحت همه چیز را با پزشکتان که برای کاشت مو انتخاب کرده اید در میان بگذارید.پزشک امین بیمار است .
  • توجه داشته باشید که کاشت مو یک عمل زیبایی بزرگ به حساب می رود و تمام مراحل جراحی را پزشک به تنهایی انجام نمی دهد . پزشک مهمترین و تخصصی ترین مراحل کاشت مو که عبارتند از : برداشت نوار پوستی ، طراحی خط رویش مو ، تعیین تعداد موهای کاشته  شده | میزان پر پشتی پوست و در نهایت جهت رویش مو . بقیه مراحل کاشت مو که نیاز به تحصص بالا ندارد توسط تکنسین های کار آزمود زیر نظر پزشک انجام می شود.
  • در عمل کاشت مو برای طاسی های کوچک تراکم موهای کاشته شده طبیعی صورت می پذیرد ولی در طاسی هایی که وسیع می باشند نباید انتظار بیش از 25 تا 50 درصد تراکم را داشت.
  • در نهایت اینکه به کلینکی برای کاشت مو مراجعه نمایید کعه هر دو روش FIT و FUT را می توانند انجام دهند بر این اساس اگر پزشک کاشت مو به روش FIT را تشخیص داد . این عمل را روی بیمار انجام دهد در غیر این صورت اگر FIT مناسب نبود می توان از عمل کاشت مو FUT استفاده کرد.

این چند نکته اولیه در رابطه با کاشت مو بود که جا داشت هر بیماری از آنها اطلاعاتی را بدشت بیاورد امید وارم این مورد توجه عزیزان قرار گرفته باشد .در رابطه با انواع جراحی کاشت مو (روشهای FIT وFUT) در پست های بعدی بحث خواهد شد.

نکات کلیدی قبل از کاشت مو


برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک های زیر وارد شوید :

Comments are closed.