لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

پزشک و هزینه دو عامل مهم در کاشت مو

پزشک و هزینه دو عامل مهم در کاشت مو

پزشک و هزینه دو عامل مهم در کاشت مو ، ۱۵ توصیه به افرادی که قصد انجام کاشت مو دارند ، عوامل مهم در کاشت مو ، کاشت مو ، هزینه ی کاشت مو: مو یکی از اعضایی است ، که تاثیر زیادی در زیبایی دارد . بدون شک همه ی ما خواهان و طرفدار زیبایی هستیم . در این میان عده ای از افراد از مشکل ریزش مو و از دست رفتن موها رنج می برند . ولی امروزه با وجود روش هایی برای درمان ریزش مو و همچنین وجود کاشت مو ، دیگر جای نگرانی وجود ندارد . قبل از هرگونه اقدام به انجام کاشت مو ، انتخاب یک پزشک خوب و با تجربه یک امر بسیار حائز اهمیت می باشد . و همچنین هزینه ی کاشت مو نیز خیلی مهم می باشد . هزینه کاشت مو و پزشک دو عامل مهم در کاشت مو می باشد ، و هزینه ی کاشت مو با تجربه ، تخصص ، شهرت و سابقه ی کاری پزشک ، و نیز حجم ناحیه ی طاسی برای کاشت مو رابطه ی مستقیمی دارد .

پزشک و هزینه دو عامل مهم در کاشت مو
پزشک و هزینه دو عامل مهم در کاشت مو

اگر شما هم جز دسته افرادی هستید ، که از مشکل بی مویی رنج می برید شما قصد انجام کاشت مو را دارید ، می توانید به کلینیک کاشت مو مراجعه کنید.متخصصین ما ابتدا جلسه ی مشاوره ای را با شما برگزار می کنند و اطلاعات کافی در زمینه ی کاشت مو را در اختیار شما قرار می دهند . متخصصین طی این جلسه بهترین شیوه ی درمان ریزش مو را به شما پیسنهاد می دهند .

برای کاشت مو روش های مختلفی وجود دارد ، در روش ترکیبی برای کاشت مو طبیعی ، اغلب افراد کم مو یا طاس تنها به یک جلسه برای درمان نیاز دارند . در طی یک جلسه با توجه به بانک موی هر شخص حداکتر ۴۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ تار مو در کاشته می شود.

توجه : نکته ی قابل توجه این است که ، کاشت۱۰۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ تارمو در یک جلسه برای همه افراد امکان پذیر نمی باشد و این مورد فقط برای افرادی که بانک موی خوبی دارند ، امکان پذیر می باشد .

۱۵ توصیه به افرادی که قصد انجام کاشت مو دارند

  1. اولین اقدام قبل از کاشت مو ، کسب اطلاعات کافی در این زمینه می باشد . شما می توانید ، از نزدیک افرادی را که قبلا کاشت مو انجام داده اند را ملاقات کرده ، و با داشتن دید باز نسبت به انجام دادن یا ندادن عمل کاشت مو تصمیم گیری کنید . در واقع هدف اصلی از کاشت مو ، پرکردن و پوشاندن منطقه طاسی می باشد ، و پرپشتی خیلی زیاد میسر نمی باشد . اگر شما قصد انجام عمل کاشت مو را دارید ، بایستی کمی واقع بین باشید . تبلیغات برخی از مراکز غیر معتبر نباید انتظار شما را از کاشت مو غیر واقعی کند .
  2. گام بعدی برای کاشت مو ، انتخاب یک متخصص پوست و مو ی باتجربه و حاذق و مراجعه به یک کلینیک معتبر زیبایی می باشد . متخصصین و پزشکان ما در کلینیک لیزر مو ، آماده ی ارائه ی خدمات مشاوره در زمینه ی کاشت مو هستند . شما می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی لیزر مو و برگزاری جلسه ی مشاوره اطلاعات کافی در زمینه ی کاشت مو را کسب کنید و سپس آگاهانه در این زمینه تصمیم گیری کنید .
  3. در طی جلسه ی مشاوره با پزشکان متخصص پوست شما می توانید چند نمونه از عکس های روتوش نشده را ببینید . در طی جلسه ی مشاوره ، پزشک روش عمل و نتیجه ی کسب شده را به شما توضیح می دهد ، بهتر است که دقت کافی در جلسه ی مشاوره را داشته باشید . نگرانی شما در مورد تغییر و تحول چهره تان کاملا طبیعی و برای پزشک و متخصصین قابل درک می باشد ، لذا هر گونه سوالی داشتید ، می توانید با پزشک در میان بگذارید . و در مرحله ی بعدی با توکل به خدا و اعتماد به متخصص می توانید ، نسبت به کاشت مو اقدام کنید . . در نهایت توکل به خدا کرده و به پزشک متخصص اعتماد کنید .
  4. نکته ی قابل توجه این است که ، اگر طاسی وسیع باشد ، با عمل کاشت مو ، پرپشتی مو در دوران نوجوانی را نمی توان به دست آورد . غالب در طاسی های خیلی وسیع ، بعد از کاشت م ، پرپشتی معمولا 25 تا 50 درصد موهای طبیعی می باشد . توجه داشته باشید که در طاسی های وسیع با کاشت مو نمی توان تراکم موی سنین نوجوانی را دوباره ایجاد کرد. معمولا در طاسی های بزرگ پرپشتی موها پس از کاشت مو ۲۵ تا ۵۰ درصد موهای طبیعی است.
  5. در روش جراحی برای کاشت مو ، تعداد موهای کاشته شده ، نسبت به روش غیر جراحی FIT بیشتر است . و همچنین میزان موفقیت در روش غیر جراحی نسبت به روش جراحی کمتر می باشد . از این رو توصی می شود ، که برای کاشت مو از روش ترکیبی FUT+FITدر طی دو روز استفاده شود .
  6. اگر روش غیر جراحی FIT با دست یا میکروموتوریا اتوماتیک (SAFER) انجام شود ، در کیفیت عمل تاثیری ندارد . در همه این حالت ها ، برای بیرون اوردن گرفت ها از پشت سر از پانچ های ظریف ۱ میلیمتری استفاده می شود. روش SAFER ر رسانه نسبت به روش های رایج چیز اضافه ای ندارد .
  7. برای طبیعی جلوه نمودن نمای جلوی سر بعد از کاشت مو ، و نداشتن چهره ی اخم آلود ، خط موی جلوی سر از میزان مشخصی پایین تر آورده نشود . بیمار در این مورد بایستی به تجربه ی پزشک اعتماد کند ، و در مورد پایین آوردن خط رویش مو اصرار نکند .
  8. در مورد کسب نتیجه ی دلخواه از کاشت مو بایستی واقع بین بود . چرا که نتیجه عمل کاشت مو در بین افراد مختلف یکسان نمی باشد . و ممکن است ، نتیجه عمل شما نسبت به عمل دوستان تان بهتر و یا بدتر باشد . نکته مهم در کسب نتیجه ی دلخواه میزان بانک موی شماست. و همچنین در بین افرادی که انعطاف پذیری پوست پشت سرشان زیاد باشد ، می توان نواری به عرض ۱٫۵ سانتی متر برداشت درحالی که اگر پوست س رسفت باشد عرض نوار حداکثر ۱ سانتی متر خواهد بود .پزشک و هزینه دو عامل مهم در کاشت مو
  9. عمل کاشت مو در تمام سنین انجام می شود . و حتی در افراد با سن بالا و موهای سفید نیز این عمل قابل انجام می باشد . بهترین کاندیدا باری کاشت مو ، افراد با سنین 30 تا 50 ساله می باشند . و در این میان افراد مسن سالم نیز برای کاشت مو کاندید مناسبی می باشد ، چرا که موهای سفید کاشته شده طبیعی تر جلوه می دهد و کمتر کسی متوجه کاشت مو می شود . و همچنین این افراد می توانند ، موهای کاشته شده را همانند موهای طبیعی رنگ کنند .
  10. کاشت مو در بین بنوان نیز انجام می شود ، و این عمل به آقایان مختص نمی باشد . بانوانی که در اثر سفت بستن موهای خود دچار طاسی شده اند ، و یا بانوانی که پیشانی خیلی بلندی دارند ، می توانند ، مشکل خود را با کاشت مو برطرف نمایند .
  11. تعداد تارهای موی کاشت شده در روش ترکیبی انعطاف پذیری پوست ناحیه اهدا کننده در پشت سر و تراکم موهای آن منطقه بستگی دارد . و در بهترین شرایط ۴۰۰۰ گرفت یا ۱۲۰۰۰ تار مو کاشته می شود.
  12. بنابراین تبلیغات در مورد کاشت ارقام نجومی مانند ۱۶۰۰۰ یا بیشتر غیر علمی بوده و گمراه کننده می باشد و هدف تبلیغ می باشد ، که کاملا غیر اخلاقی است.
  13. همانند سایر عمل ها ، در عمل کاشت مو هم احتمال عدم موفقیت وجود دارد ، و این مورد کاملا به واکنش بدن فرد بستگی دارد ، ولی به طور متوسط میزان موفقیت 90 تا 95 درصد می باشد. بیمار بایستی قبل از اقدام به عمل کاشت مو ، در این زمینه واقع بین بوده و سپس نسبت به عمل اقدام کند ، چرا که ممکن است ، عمل موفقیت آمیز نباشد ، ولی احتمال آن کم است .
  14. PRP ایده ای نوین در درمان طاسی می باشد . PRPعبارت است از تزریق خونی که از بیمار گرفته شده و سانتریفوژ شده است . در این روش پلاسمای تغلیظ شده را که پلاکت آن پنج برابر خون معمولی است جدا شده و در پوست سر تزریق می شود . در این روش ادعا بر این است که ، پلاسمای تغلیظ شده ، به دلیل غنی بودن از فاکتورهای رشد ، می تواند ریشه ی مو را تقویت کند . توصیه ی ما به بیماران این است ، که برای تزریق PRP حتماً به متخصصان پوست و مو مراجعه کنند.
  15. در اورپا و آمریکا PRP در مرحله ی تحقیقات است . و نتایج تحقیقات ضد و نقیض می باشد . در طی مطالعه ی انجام شده در مورد PRP در برزیل ، تحقیقات نشان داده که ، کاشت مو با بهبودی ۱۵% در قطر و تعداد موها همراه بوده است . در ایران افرادی که از این روش استفاده می کنند ، این روش را تزریق سلول بنیادیمی نامند .ولی این کاملا اشتباه است ، .چرا که پلاکت اصلاً سلول بنیادی نیست . درواقع به دلیل عدم وجود هسته اصلاً سلول نیست .
  16. در تکنیک FIT به ندرت از موهای بدن (مناطقی مانند جلوی سینه یا ریش یا کمریا ساق پا ) برداشته شده و به سر منتقل می شود. و دلیل آن متفاوت بودن شکل و خصوصیات موهای بدن از موهای سر می باشد . نتایج حاصل از این پیوند ، چندان مورد رضایت نبوده و اکثر متخصصین پوست و مو تمایلی به انجام این تکنیک ندارند .
  17. در حال حاضر تحقیقات بر روی سلول های بنیادی Stem cells و سلول درمانی یا کاشت مو همچنان ادامه دارد ، ولی هنوز به نتیجه عملی در انسان نرسیده است. اگر تحقیقات در این زمینه به نتیجه برسد ، در آینده در آینده می توان با شناسایی ژن های مسئول طاسی قبل ازسن بلوغ و حذف یا اصلاح آنها با ژن درمانی از مشکل طاسی پیشگیری کرد. و در نهایت اصلا به کاشت مو نیازی نباشد .

Comments are closed.