لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

جوش بعد از کاشت مو

جوش بعد از کاشت مو : بعد از کاشت مو در پوست سر ودر ناحیه پیوند زده شده احتمال دارد جوش هایی ایجاد شوند .البته بروز جوش در حد یکی یا دوتا از دوماه بعد از کاشت مو طبیعی است ولی اگر بلافاصله بعد از عمل کاشت مو جوش ها پدید آیند یا تعدادشان بیشتر باشد خطرناک بوده و برای درمان فورا باید به پزشک معالجتان مراجعه کنید.

در طی زمان رشد موها در ناحیه از سر که کاشت مو انجام گرفته و تارهای مو شروع به رشد می کنند،جوش التهابی قرمز رنگی ایجاد می شود. در صورت بروز، این جوش ها خودبه خود درمان می شوند و از بین می روند اما در موارد نادری امکان دارد به کمک پزشک متخصص نیاز داشته باشد.

جوش بعد از کاشت مو

نوع دیگری از جوش ها هستند که زمانی در سطح پوست سر به وجود می آیند که بالای 50 درصد از تراکم موها هنوز مانده باشد در این صورت بدلیل کم بودن فضای (خالی ازمو) ،ایجاد شکاف در مابین موهای کاشته شده امکان پذیر نیست واگر فرد به زور در بین موهایش شکاف ایجاد کند هم به ریشه های مو آسیب می زند وهم ریشه موهای اطراف بر ریشه موهای کاشته شده فشار وارد می کنند و کیست مویی یا جوش های چرکی بوجود می آورند . زخم های شدید موجب عدم رشد موهای کاشته شده می شود و نتیجه عمل را خراب می کند .

جوش بعد از کاشت مو  ایجاد می شود

به بیانی دیگر برای اینکه نتیجه موفقیت آمیزی از فرایند کاشت مو بگیرید و در طی روند درمان وبهبودی پس از درمان مشکلی پیش نیاید و از نتیجه عمل لذت برده و راضی وخشنود گردید باید عمل کاشت موی طبیعی را زمانی انجام دهید که حداقل نیمی از از موهای یک ناحیه از سرتان دچار ریزش شود .

در فرایند کاشت مو ، از قسمتی از سرکه تارموهای هدف پیوند برداشته می شود برای بهبودی سریع زخم های این ناحیه و معلوم نشدن ناحیه اسکار بعد از برداشت مو ،به مدت دو هفته ناحیه برداشت مو در پشت سر را بطور مرتب در طول روز و شب گرم و مرطوب نگه دارید. کمپرس با حوله گرم و خیس و یا اسفنج مرطوب و گرم برای این منظور مناسب می باشد. در دو هفته اول پس از FUT برای اینکه پوست سر دچار کشش نشود و ناحیه اسکار یا جوشگاه در پشت سر آثاری از خود بر جای نگذارد، می بایست فرد از خم کردن سر خود در جهت رو به جلو خودداری نماید .

برای اینکه بیمار از بیماری هایی مانند جوش هایی چرکی وکیست مویی در ناحیه پوست سر در امان بماند و احتمال آسیب دیدگی موهای کاشته شده هم به صفر برسد باید بیمارشستشوی کافی در سطح سرش را داشته باشد به این منظور بیمار باید هر سه روز یکبار سرش را خوب بشویدو کاملاً تمیز کند تا ناحیه سرش پر از پوسته، شوره و چربی نشود .

تعدادی ازجوش چرکی همیشه در ناحیه عمل کرده بوجود می آید اما این جوش ها اهمیت چندانی ندارند. زمان ایجاد این ضایعات پوستی ازحدود ماه دوم تا ماه چهارم بعد از عمل کاشت مو است . برای جوش نزدن ناحیه کاشت مو بایست خوب، تمیز و مرتب با شامپو شسته شود. استفاده ازکمپرس گرم و مرطوب ودر درجه اول آنتی بیوتیک های خوراکی در صورت عدم جوابدهی آنتی بیوتیک موضعی به باز شدن وتخلیه این جوش ها کمک می کند .

Comments are closed.