لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

لیفت صورت با تزریق بوتاکس , لیفت پوست گردن با تزریق ژل

لیفت صورت با تزریق بوتاکس , لیفت پوست گردن با تزریق ژل : پوست صورت و گردن را می توان یکی از حساس ترین پوست نسبت به دیگر قسمتهای پوست بدن نام برد . افزایش سن , قرار گرفتن در مقابل نور آفتاب , بیشتر شدن وزن و پتانسیل ذاتی برای تغییرات افزایشی قرار گرفته است و با توقف شدن تولید کلاژن در همه ی لایه های پوستی , بافت زیرجلدی و یک عضله ی با وسعت بیشتر که نام این عضله پاتیزما می باشد اتفاق می افتد . احتمال خشک و ظریف یا نازک شدن پوست به دلیل متوقف شدن تولید کلاژن و اسید هیالورونیک, وجود دارد .

لیفت صورت با تزریق بوتاکس

در نتیجه پوست به علت عواملی چون روش زندگی و گرانش به دلیل اینکه پوست حجم و مسبب استحکامی خود را از دست داده تغییر می یابد . از دلایل مهم دیگر کاهش یافتن توانایی پوست در ایمن نگه داشتن بدن , از دست رفتن بافت زیر جلدی و ضعیف تر شدن عضلات می باشد . با تولید و پیدایش پرکننده های پوستی و تزریق بوتاکس , حجم و شکل دهی , لیفت و کشیده شدن پوست صورت و گردن و ایجاد جلب توجه کردن ظاهر بدون اینکه نیازی به عمل جراحی داشته باشد می شود . اصلی ترین مزایایی که این روش را غیر جراحی بودن می توان نامید , این است که در این روش نیازی به دوره استراحت و نقاحت ندارد .

لیفت صورت توانایی این را دارد که علائم افزایش سن و کهنسالی را به میزان چشمگیری کاهش دهد . این روش ( لیفت مایع صورت ) آخرین تکنیک برای لیفت کردن صورت بدون روش تهاجمی است که می توان با این روش به ظاهری با نشاط و جوان تر رسید و از طریق به کار بردن این روش بیشترین مزایای لیفتینگ معمول را بدون اینکه به عمل جراحی نیاز داشته باشد فراهم کرده است و روند بهبودی هر چه سریع تر انجام می گیرد . اگر با تزریق ژل و بوتاکس برای لیفتینگ صورت را یک تکنیک با تهاجم کم برای رسیدن به نتیجه ی قابل توجه می دانید . اقدام بعدی شما باید مشورت کردن با یک پزشک متخصص و مجرب باشد . پزشک با در نظر گرفتن اهداف و خواسته های شخصی و سوابق بیماری را برای تعیین برنامه ی درمانی که با نیازهای خود فرد کمک می کند .

متقاضی درمان برای لیفت صورت و گردن

داشتن سن بالای 18 و برخوردار بودن از سلامت عمومی برای کسانی که به دنبال روش های غیر جراحی برای از بین بردن علائم کهنسالی و جوان تر شدن ظاهر خود هستند , و تمایل به استفاده از لیفتینگ دارند می تواند الزامی باشد . گفتنی است که بانوان باردار و شیرده نباید این روش ها را برای درمان انجام دهند . این مهم برای کسانی که سابقه بیماری های عصبی – عضلانی , زخم های با عمق بیشتر , اختلالات پوستی و نداشتن تقارن چهره صدق می کند . و تزریق بوتاکس نمی تواند برای این گروه راه حل مناسبی باشد . کسانی که مبتلا به آکنه هستند برای استفاده از تزریق تصمیم گرفته اند باید در اولین اقدام بیماری قبلی ( آکنه ) رادرمان کرده . که در صورت درمان نکردن این می تواند باعث خطر مبتلا به عفونت بعد از تزریق ژل را افزایش دهد .

درمان غیر جراحی لیفت صورت و گردن

 

لیفت صورت با تزریق بوتاکس

تزریق ژل

با از دست دادن حجم نواحی گوناگونی از گردن و صورت , از طریق ترزیق ژل می توان با استفاده از روش لیفتینگ صورت آن را درمان کرد . ژل ها در مناطقی از پوست نفوذ می کنند که در اصطلاح به آن ها زیر پوست می گویند و با نفوذ در مناطقی چون خطوط ماریونت , خطوط خنده , رشته های عصبی دهان باعث از بین رفتن چروک ها شده و آن ها را پر می کند . که درمان برجسته کردن لب نیز به این روش و با پرکننده های پوستی صورت می گیرد . و نهایتا مواد تزیق شده توسط بدن مصرف می شود . در هر حال می توان گفت که این نتایج موقتی می باشند . ماندگاری نتایج تزریق بستگی به ناحیه ی هدف , کیفیت پوست و سبک زندگی , زمینه ی ژنتیکی داشته و معمولا می توانند بین 6 الی 24 ماه ماندگاری داشته باشد .

ژل ها از مصنوعی تا طبیعی قابل جذب و غیر قابل جذب متغییر می باشند ولی بیشترین استفاده از پرکننده های پوستی که رواج یافته اند عبارت اند از:

  • رستالین
  • رادیس
  • رستالین سیلک
  • رستالین لیفت

تشخیص اینکه کدام یک از ژل های بالا برای استفاده ی شما مناسب است پس از بررسی کامل پوستتان توسط پزشک متخصص انجام می پذیرد .

تزریق بوتاکس  برای لیفت صورت

با آزاد ساختن عضله ها برای اصلاح شدن چین و چروک ها تزریق بوتاکس یک روش شناخته شده ای می باشد . بدین ترتیب باور اینکه برای محکم شدن لیفت خط های چهره که توسط یک آزاد کننده ی عضلاتی انجام می شود کمی عجیب به نظر بیاید . ولی با درک چگونگی مصرف هدف دار بوتاکس در متغییر کردن نقش بینایی در گروهی از عضله ها را این عملکرد را شرح داد . بعضی از عضله ها چین و چروک موجود در صورت را به طرف پایین می کشند ( پایین آورنده ) که این درحالی انجام می گیرد که بقیه عضله ها چین و چروک را به طرف بالا می کشند ( بالا برنده ) موجب ایجاد برقراری تعادل می شوند .

تزریق بوتاکس نیاز به چند دقیقه دارد . به استفاده از تزریق بیهوشی های موضعی لازم نیست وبه وسیله یک سوزن بسیار ظریف موجود در مطب به عضله های مخصوص که با یک درد خفیف و جزئی همراه است تزریق صورت می گیرد . معمولا برای مشاهده ی آثار تزریق حدودا 3 یا یک هفته زمان نیاز است. ماندگاری تاثیر به دسست آمده در افراد متفاوت بوده و بیشترین زمان ماندگاری می تواند از 2 الی 6 ماه باشد . در حالی که زمان متوسط برای ماندگاری اثر 3 الی 4 ماه می باشد.

لیفت نفرتیتی

لیفتینگ گردن نفریتی یک راه حل جدید می باشد . به این طریق که در طول فک پایین وهم اینطور در کنار گردن و در موازات عضله ای به نام پلاسما با قرار دادن تعدادی تزریق بوتاکس ظاهر فک را درمان می کند که به ایجاد تعادل بین عضله های پایه ولیفت منطقه ی گردن می شود .

شکل تعریف شده ی نمودار عضله نشان می دهد که گروه های عضلانی ناحیه ی مورد نظر لیفت نفرتیتی و ناحیه های تزریق شده مورد نظر لیفت نفرتیتی می باشد . که این عضلات را می توان : پلاتیسما , منتالیس , عضله ی اخم وعضله های پایین آورنده لب پایین نام برد . پلاتسیما به دلیل تاثیر گذاری افزایش سن و پیری ناخواسته که نواری شدن گردن و گونه و فک را پایین می آورد شامل شد . و مسئولیت افتادگی دهان گروه های عضلانی باقی مانده می باشند .

در مواقعی که این عضلات آزاد می شوند تاثیر زیادی در کشش عضلات صورت به سمت بالا را دارد و باعث جوان تر شدن صورت و خط فک و گردن می شود . برای یک نتیجه ی ثابت درمان هر 3 تا 4 ماه باید مجددا باید تکرار شود .

عوارض لیفت صورت با تزریق بوتاکس و ژل

عوارض لیفت صورت با تزریق بوتاکس و ژل : مقدار کم تورم , قرمزی , حساسیت وهمچنین کبودی جزئی ,می تواند هر تزریقی به همراه داشته باشد . که این عوارض موقتی باید در مدت 24 الی 48 ساعت به طور کلی از بین بروند .

حساسیت های آلرژیک پس از درمان به وسیله پرکننده ها به ندرت یافت می شود این واکنش ها می تواند ازقرمز شدن طولانی مدت , تورم , خارش و یا سفت شدن توده های پوستی شود که وجود علایم این چنینی درناحیه ی هدف هر تزریقی ایجاد شود . در برخی موارد امکان اینکه این عوارض به مدت چند ماهه تداوم پیدا کنند تقریبا نزدیک به صفر است . داشتن سابقه ی تاول تبخالی در ناحیه ی هدف امکان دارد تزریق پرکننده موجب ظاهر شدن دوباره انجام گیرد . که در این حالت ها توصیه می شود قبل از تزریق ازکرمهای تب خال استفاده کرده تا از احتمال مبتلا شدن دوباره به تاول های تب خالی کاهش بیابد .

احتمال اینکه بیماران بعد از تزریق بوتاکس به افتادگی پلک دچار شوند بسیارکم می باشد که این احتمال می تواند طی مدت 21 روز کاملا برطرف گردد . این عوارض می تواند ازحرکت بوتاکس به اطراف صورت بپذیرد. توصیه شده که ناحیه ی تزریق را به مدت 12 ساعت مالش دهید و یا ساییده نشود و به مدت 3 الی 4 ساعت نیاز به استراحت و دراز کشیدن دارد .

Comments are closed.