لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

معرفی جدیدترین دستگاه جوانسازی پوست 2024

آیا به‌دنبال لیستی از بهترین و جدیدترین دستگاه‌های جوانسازی پوست هستید؟ با افزایش سن و کاهش تولید کلاژن، پوست با چالش‌هایی نظیر شل شدگی و خطوط پیری مواجه می‌‌شود. در این میان، دستگاه‌های جوانسازی پوست، با تحریک تولید کلاژن و الاستین، در کاهش چین و چروک و بهبود لطافت پوست، تاثیر چشم‌گیری دارند. اما قطعا انتخاب مناسب‌ترین و بهترین دستگاه میان گزینه‌های موجود در بازار چالشی سخت است. ما در این مقاله برخی از بهترین و جدید‌ترین دستگاه‌های جوانسازی پوست را به شما معرفی خواهیم کرد تا با توجه به نیاز خود، بهترین دستگاه را انتخاب کنید.

دستگاه لیزر اکسل وی؛ بهترین دستگاه جوانسازی پوست با خاصیت درمانی

دستگاه لیزر اکسل وی (Excel v) توسط برند کوترا آمریکا ساخته شده است و یکی از بهترین لیزرهای جوانسازی و درمانی محسوب می‌شود.سیستم قدرتمند این دستگاه با استفاده از اندیگ تروپالس (پالس مربعی) با طول موج 1064 نانومتر که انحصاراً متعلق به کمپانی کوترا امریکاست و KTP با طول موج 532 نانومتر درمان‌های جدیدی را در اندیکاسیون‌های مختلف چون ضایعات عروقی و پیگمانت‌ها به دنیا ارائه می‌دهد. این دستگاه به‌عنوان gold standard این درمان‌ها نیز شناخته می‌شود. برای استعلام قیمت دستگاه جوان سازی پوست اکسل وی می‌توانید به‌طور مستقیم با مجموعه وارد کننده محصول یعنی شرکت آفتاب فروزان آریا تماس بگیرید.

دستگاه پلتفرم زئو؛ کامل‌ترین دستگاه جوان‌سازی پوست

دستگاه پلتفرم زئو (XEO) ساخت کمپانی آمریکایی قدرتمند کوترا و جدیدترین و کامل‌ترین دستگاه پلتفرم جوانسازی است. کوترا موفق به دریافت تاییدیه FDA آمریکا نیز شده است. از موثرترین تکنولوژی‌های پلتفرم زئو می‌توان به هندپیس‌های تایتان، پرل، پرل فرکشنال، ND YAG پالس حقیقی و لیزر جنسیس اشاره کرد؛ که هرکدام با طول موج مشخص و عمق نفوذهای منحصربه‌فرد و موثر جزء موثرترین سیستم‌های خاص و یونیک جوانسازی به حساب می‌آیند.

دستگاه co2 فرکشنال؛ بهترین دستگاه جوانسازی پوست با قابلیت پردازشگر هوشمند پوست

دستگاه co2 فرکشنال مور اکسل و فایر اکسل (MORE-XEL و FIRE-XEL)، توسط بزرگ‌ترین کمپانی تولید‌کننده لیزر کره‌جنوبی یعنی بایسون تولید شده‌اند. قطعات و اجزای اصلی این دستگاه‌ها ساخت کشور آمریکا بوده و افزودن امکانات منحصربه‌فردی همچون پردازشگر هوشمند پوست، این دستگاه‌ها را به یک انتخاب بسیار هوشمندانه و مطمئن تبدیل می‌کند.

لیزرهای CO2 fractional با در نظر گرفتن مولکول‌های آب به عنوان بافت هدف و از طریق ایجاد ستون‌های تخریبی (Microscopic Thermal Injury Zone) در پوست، عمل لایه‌برداری را انجام می‌دهند. در این روش به‌دلیل سالم بودن بافت بین این ستون‌ها، ترمیم سریع‌تر انجام شده و عوارض جانبی را به حداقل می‌رساند.شما عزیزان می‌توانید برای استعلام قیمت دستگاه لیزر فرکشنال co2 یا خرید آن با مجموعه آفاطب، وارد کننده دستگاه، تماس بگیرید.

دستگاه آر اف ویرچو؛ بهترین سیستم رادیو فرکانسی برای درمان اندیکاسیون‌های جوانسازی

دستگاه Virtue RF، مجهز به ECO RF متعلق به کمپانی SHENB کره جنوبی، موفق به کسب FDA آمریکا و CE اروپا شده است. این دستگاه کامل ترین پلتفرم رادیوفرکانسی دنیا را دارد که مجهز به سه هندپیس و سه فرکانس است. این دستگاه با استفاده از تکنولوژی خنک کننده، موثرترین و بهترین سیستم رادیوفرکانسی در حال حاضر برای درمان اندیکاسیون های جوانسازی به حساب می‌آید.

دستگاه Virtue RF، تنها دستگاه رادیوفرکانسی است که مجهز به سه فرکانس مختلف 2MHz و  1MHz، 0.5 MHz است و امکان درمان یک منطقه بزرگ با تراکم کم تا یک منطقه کوچک با تراکم بلا را فراهم می‌کند. در نتیجه استفاده از این فناوری‌ها، دستگاه آر اف ویرچو را قادر ساخته تا برای عمق‌های مختلف موثر باشد و هم برای صورت و هم برای بدن استفاده شود.

دستگاه اگنس؛ انقلابی در زمینه پوست و زیبایی

دستگاه Agnes RF، محصول شرکت اگنس کره جنوبی، FDA آمریکا و CE اروپا را کسب کرده است. دستگاه اگنس جدیدترین متد برای درمان ‌آکنه‌های فعال مقاوم به درمان و التهابی، کاهش غبغب، پد زیر‌ چشم، پف بالای چشم، جولاین‌ها، سگینگ، حذف چین‌و‌چروک دور چشم، جوش‌های سر‌سیاه است. این روش درمانی عارضه‌ای ندارد و بدون برگشت خواهد بود. دستگاه اگنس از یک ماژول اصلی، پلیت صفحه‌ای، هندپیس دو‌قطبی و تک قطبی، سوئیچ پدال پا، کابل برق و سوزن میکرو عایق یک‌بار مصرف تشکیل شده است.

دستگاه ار اف فرکشنال نیدلینگ اِلسیس؛ یکی از مجهز‌ترین و کامل‌ترین دستگاه‌های رادیوفرکانسی دنیا

دستگاه آراف فرکشنال نیدلینگ اِلسیس (Ellisys) به‌عنوان یکی از مجهز‌ترین و کامل‌ترین دستگاه‌های رادیوفرکانسی دنیا، توسط کمپانی کره‌ای chungwoo ساخته شده است. الیسیس از فناوری آر اِف فرکشنال نیدلینگ بهره می‌برد. تکنولوژی RF فرکشنال نیدلینگ جزو موثرترین تکنیک‌های جوانسازی است.

در این تکنیک امواج رادیوفرکانسی توسط تعدادی میکرونیدل به‌صورت مستقیم با توجه به عمق نفوذ آن که از 0.5 تا 3.5 میلی‌متر است، وارد درم رتیکولار می‌شود. از این طریق جریان رادیو فرکانسی به‌وسیله نیدل‌ها داخل پوست برقرار می‌شود. مکانیسم اثر جریان رادیو فرکانسی تولید گرما ناشی از ایجاد ویبراسیون الکتریکی آب و مولکول‌های یونیزه در بافت است. گرمای تولید شده توسط آر اف اثرات فوری و تاخیری دارد. یکی از مهم‌ترین اثرات تاخیری RENATURATION کلاژن است.

دستگاه هایفو دابلو گلد؛ جدیدترین دستگاه جوانسازی پوست و آخرین ورژن خانواده دابلو

دستگاه هایفو دابلو گلد پریمیوم (Gold Premium)، آخرین ورژن از خانواده دابلو بوده که با استفاده از تکنولوژی هایفو و به دلیل برخورداری از درایور بردهای بسیار باکیفیت، بهره‌گیری از با کیفیت‌ترین منبع تولید هایفو و کارتریج‌های متنوع به پرفروش‌ترین سیستم هایفو در دنیا تبدیل شده است. تکنولوژی هایفو به امواج ماورای صوت با شدت بالاتر از 5 وات بر سانتی‌متر مربع گفته می‌شود. این امواج به‌صورت کاملاً متمرکز و در یک عمق مشخص و قابل پیش‌بینی و کانونی‌شده، توانایی نفوذ به عمق دلخواه در بدن، بدون آسیب به بافت‌های موجود در مسیر را دارد.

دستگاه پلاسما فرکشنال؛ انقلابی عظیم در دستیابی به بالاترین اثربخشی

دستگاه پلاسما فرکشنال (PlasmAge)، با کسب گواهی ثبت اختراع فرکشنال پلاسما، یکی از برترین دستگاه‌های جوانسازی تولیدشده در دنیا است. پلاسمیج محصول کمپانی ایتالیایی Brera، یک انقلاب عظیم در دستیابی به بالاترین اثربخشی همراه با کمترین ریسک عوارض جانبی در دنیا پدید آورده است.

 استفاده از انرژی پلاسما و فرآیند پلاسما تراپی به دلیل خواص منحصربه‌فرد آن جایگاه بسیار ويژه و موثری در درمان‌های پوست و زیبایی دارد. به‌دنبال برخورد قوس پلاسما با پوست، تصعید (Sublimation) بخشی از لایه اپیدرم و تحریک درم اتفاق می‌افتد. این موضوع به بهبود ساختار کلاژنی، افزایش سرعت Turnover سلولی و تحریک فیبروبلاست‌ها منجر می‌شود.

استفاده از جدیدترین دستگاه جوانسازی پوست؛ راهی برای جذب مشتریان بیشتر

در این مقاله برخی از بهترین و جدید‌ترین دستگاه‌های جوان‌سازی پوست را معرفی کردیم. برخی از دستگاه‌]ای جوان‌سازی مانند دستگاه لیزر اکسل وی (Excel v) و دستگاه پلتفرم زئو (XEO)، علاوه‌بر زیبایی، خواص درمانی نیز دارد. اگر شما صاحب کلینیک زیبایی هستید، مهم است که از دستگاه‌های باکیفیت، جدید و به‌روز استفاده کنید. استفاده از دستگاه‌های این چنین، راهی عالی برای جذب مشتریان جدید است. علاوه‌بر این رضایت و اعتماد مشتریان را نیز جذب خواهید کرد. برای خرید هر یک از این دستگاه‌ها می‌تونید با کارشناسان مجموعه آفاطب به آدرس سایت (afateb.com) تماس بگیرید.

Comments are closed.