لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

قیمت و هزینه کاشت مو , هزینه ترمیم مو , هزینه کاشت هر تار مو چقدر است ؟

قیمت و هزینه کاشت مو , هزینه ترمیم مو , هزینه کاشت هر تار مو چقدر است ؟ , لیست هزینه و قیمت کاشت موی طبیعی و ترمیم مو : داشتن مو و پرمویی یکی از موارد تاثیرگذار در چهره و زیبایی است برخی از افراد در برهه های زمانی خاصی دچار ریزش مو می شوند و موهای طبیعی خود را از دست می دهند . امروزه با وجود روش های کاشت مو ، دیگر جای نگرانی برای مشکل بی مویی وجود ندارد .

کاشت مو چقدر هزینه دارد؟

کاشت مو یکی از روش های موجود برای درمان و حل مشکل ریزش مو و بی مویی است . اگر شما هم برای درمان ریزش موی خود قصد کاشت مو را دارید . قطعا هزینه ی کاشت مو موضوع حائز اهمیتی برای شما است . و همواره هزینه کاشت مو همواره یکی از پرسش های اصلی افرادی است که قصد دارند عمل طبیعی کاشت مو را انجم دهند . کاشت مو به روش های مختلفی انجام می شود ، و علاوه بر سوال در مورد هزینه ی کاشت مو ، پرسش هایی در مورد اینکه کدام روش کاشت مو بهتر است ، و عوارض کاشت مو همواره وجود دارد .

در ادامه ی این مقاله به موضوعات زیر می پردازیم :

انتخاب یک مرکز کاشت مو و کلینیک زیبایی معتبر و متخصص حاذق و باتجربه در کسب نتیجه ی دلخواه از کاشت مو بسیار مهم است . از آنجائی که کاشت موی طبیعی به روش جراجی اانجام می شود ، تاثیر فوق العاده ای در نتیجه ی کار خواهد داشت . چرا که جراحی برای ترمیم و کاشت مو جز موثرترین روش ها به شمار می رود . و نتایج حاصل از آن دائمی بوده و طبیعی تر جلوه خواهد کرد .

برای کاشت مو طبیعی ، متخصص واحدهای فولیکولی مو را از ناحیه اهداکننده مو که اغلب موی پشت سر است جدا کرده و به ناحیه دریافت‌کننده (ناحیه طاس سر) انتقال می دهد . کاشت موی سر و کاشت موی ابرو روشی ایمن است، دوره بهبودی کوتاه مدتی داشته و عوارض جانبی آن بسیار کم است .

مهارت ، تخصص و تجربه ی جراح و متخصص در موفقیت و کسب نتیجه ی رضایت بخش از این عمل بسیار اهمیت دارد .

کلینیک کاشت مو از شیوه های fut – fit و ترکیبی از آن ها برای رسیدن به تراکم بالایی از مو ، و طراحی طبیعی ‌ترین خط رویش موها با ظاهر کاملاً یکدست، طبیعی و خوشایند استفاده می کند . شما میتوانید با مراجعه به کلینیک لیزر مو ، از روش های کاشت موی مدرن و کم عوارض برای درمان استفاده کنید .

متخصصین ما در کلینیک لیزر مو بر این باورند که ، کاشت و کاشت مو یک فرآیند ساده پزشکی نیست ، بلکه ترکیبی از علم پزشکی، هنر و تجربه است ، که در نهایت چهره ای زیبا برای فرد به ارمغان می آورد .

هزینه کاشت مو در ایران چقدر است؟

عوامل مختلفی در تعیین هزینه ی کاشت مو دخالت دارند ، و هزینه کاشت مو در بین افراد مختلف متفاوت باشد . و هزینه ی کاشت مو به عوامل مختلفی همچون ، رزومه کاری و تخصص پزشک و تعداد گرافت های کاشته شده برای هر بیمار بستگی دارد . ما در کلینیک لیزر مو به شما این اطمینان را می دهیم که حداکثر کیفیت با هزینه ی معقولی برای شما در نظر گرفته ایم .

در واقع هزینه کاشت موی سر در قبال آنچه شخص بدست می‌آورد (زیبایی، جوانی، اعتمادبه‌نفس…) واقعاً اندک است. متاسفانه خیلی از شهروندان ایرانی برای کاشت مو به کشورهای همسایه رفته و این سرویس را با قیمت زیادی دریافت می کنند .

این درحالی است که ، در کلینیک کاشت مو بهترین روش ها برای کاشت مو ، با بهره گیری از بهترین و حاذق ترین متخصصین با هزینه کم و معقول قابل انجام است . علاوه بر موارد ذکر شده ، عوامل دیگری جنس پوست سر و مقدار طاسی در تعیین هزینه ی کاشت مو دخالت دارند ، و هزینه هر تار مو ۳۰۰ تومان بوده که بسته به تعداد تار موی مورد نیاز هزینه نهایی محاسبه می‌شود. که البته این هزینه ها بسته به نحوه ی آشنایی شما با کلینیک تخفیف های ویژه ای خواهد داشت .

هزینه کاشت مو در ترکیه چقدر است؟

ترکیه یکی از کشورهایی است که کاشت مو در آنجا به خوبی انجام می شود ولی سوالی که مطرح است ، این است هزینه کاشت مو در ترکیه چقدر است؟ شما با یک حساب سرانگشتی و قیمت‌گیری از کلینیک‌ها و آژانس‌های مجری تورهای کاشت مو خواهید دید که در برای کاشت مو در ترکیه شما به مبلغی بالغ بر ۵ هزار یورو یعنی نزدیک به ۲۰ میلیون تومان نیاز دارید . این درحالی است که شما در کشور خود و در کلینیک لیزر مو سرویس‌های بهتر با قیمت های مناسب تر و تضمینی تر را می توانید دریافت کنید .

اگر شما هم جز دسته افرادی هستید که از مشکل بی مویی رنج می برید . می توانید به کلینیک کاشت مو مراجعه کنید . متخصصین کاشت مو در کلینیک لیزر مو ، آماده ی ارائه ی کلیه ی خدمات در زمینه ی کاشت مو هستند . متخصصین ما ابتدا جلسه ی مشاوره ای را برگزار می کنند ، و اطلاعات لازم در مورد کاشت مو را در اختیار شما قرار می دهند . و سپس روش کاشت موی متناسب را برای شما انتخاب می کنند .

هزینه کاشت مو

هزینه کاشت مو , ترمیم مو

کاشت مو ، و ترمیم مو دارای یکسری هزینه هایی است ، که فرد باید برای درمان متقبل شود . در ادامه ی این مقاله درمورد هزینه ترمیم و کاشت مو بیشتر صحبت می کنیم .

اگر شما قصد دارید برای ترمیم موهای خود از روش کاشت مو استفاده کنید ، بایستی قبل از اقدام شرایط مالی خود را در نر بگیرید . .و اینکه به یک مرکز خوب ترمیم مو مراجعه کنید . کلینیک لیزر مو یکی از مراکز معتبر در این زمینه است .

هزینه ی ترمیم مو به چه عواملی بستگی دارد ؟

باید بگوییم که عوامل مختلفی در تعیین هزینه ترمیم مو دخالت دارند ، که به مهم ترین آن ها در ادامه اشاره می کنیم . هزینه ی مربوط به ترمیم مو کاملا مشخص است . و اگر هزینه ای پایین تر مشاهده کردید ، بدانید که غیر نرمال می باشد . طبق گفته ی قدیمی ها هیچ ارزانی بدون دلیل نمی باشد . و این به این دلیل است که برخی از مراکز غیر مجاز ترمیم مو و کاشت مو ، برای اینکه هزینه ی ترمیم و کاشت مو را به حداقل برسانند ، از الیاف های درجه ی 2 به جای موهای طبیعی استفاده می کنند .

همچنین مراکزی که هزینه های کمتری دریافت می کنند . برای کم کردن هزینه به جای گریمور از تکنسین های کارورز و آرایشگرهای تازه کار استفاده می کنند . و مهم ترین کاری که این مراکز غیر مجاز برای کم کردن هزینه ی ترمیم و کاشت مو انجام می دهند ، استفاده از ابزار و وسایل تقلبی و درجه ۳ است ، که این موضوع با سلامتی فرد رابطه مستقیم داشته و بسیار خطرناک می باشد .

هزینه کاشت هر تار مو

هزینه کاشت هر تار مو

امروزه برای کاشت موی طبیعی روش های مختلفی وجود دارد ، که در میان این روش ها روش sut روش جدید و بهتری می باشد . هزینه ی کاشت مو ، بعد از مراجعه ی شما به کلینیک لیزر مو ، و ویزیت توسط کارشناسان و متخصصین بر حسب اندازه ی ریزش و حجم فضای خالی تعیین می شود .

روش کاشت مو HRT چیست ؟

این روش نیز یکی از روش های مفید و مناسب برای کاشت و ترمیم مو می باشد . مزیتی که این روش کاشت مو دارد ، این است که این روش نیازی به بانک موی شما ندارد . و مرکز کلینیک لیزر مو با داشتن بانک موی صد در صد طبیعی با جنس و رنگ و به طور کامل همزاد با موهای شما, عمل کاشت مو را انجام می دهد .

طریقه انجام

این روش به ۳ طریق با تارهای صد در صد طبیعی قابل انجام است ، که عبارتند از :

  • کاشت مو زیر پوست
  • کاشت مو روی پوست
  • کاشت مو لا به لای موهای شما

این روش به دلیل تراکم بسیار بالا که دارد باعث می شود که خط رویش بسیار بسیار طبیعی به نظر برسد . شما می توانید روزانه استحمام کرده و موهای خود را در تمام جهات و در انواع مدل های مورد دلخواه شانه بزنید .

مزیت دیگری که این روش دارد ، این است که شما می توانید از سشوار , اتوی مو , واکس , ژل و… بدون عوارض استفاده کنید. ما به جرات به شما این اطمینان را می دهیم که این روش (HRT ) بهترین و آخرین روش در امر کاشت مو طبیعی در جهان می باشد .

کاشت طبیعی ابرو

کاشت ابرو با روش های قدیم FUT یکسری عوارضی را به همراه داشت . از جمله ی این عوارض می توان به درد ناشی از کاشت ابرو ، بجا ماندن اسکار در پشت سر و تورم و کبودی و درد شدید در قسمت ابروها و چشم ها اشاره کرد . همچنین رشد ابروها در این روش بعد از گذشت ماه کامل می شود ، و همچنین رشد موها ضخیم و نامنظم می شود . ظاهر غیر طبیعی برای ابروها ایجاد می شود . و کاشت ابرو کاملا مشخص می شود .

کاشت ابرو با روش جدیدا (SUT): این تکنیک یکی از تکنیک های جدید کاشت ابرو می باشد . در این روش ، کاشت ابرو طی یک جلسه ی درمانی و بدون درد و عوارض انجام می شود . کاشت ابرو با روش SUT در کلینیک لیزر مو توسط متخصصین مجرب پوست و مو ، بدون کوتاهی موها انجام می شود . این روش در کلینیک ما کاملا طبیعی ، خوب و برحسب مدل دلخواه شما انجام می شود . این روش تضمین شده می باشد .

اگر یکسری افراد بخواهند ، کاشت ابرو را روی ابروهای تاتو کرده ی قبلی خود انجام دهند ، نیازی به پاک کردن تاتو در این روش نمی باشد . این روش به قدری ظریف می باشد ، که به جرات می توان گفت ، کاشت ابرو برای نخستین بار در ایران به به طور طبیعی و با ظاهری بسیار زیبا انجام می شود .

Comments are closed.