لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

رفع چین و چروک دور چشم با ویتامین E

رفع چین و چروک دور چشم با ویتامین E

رفع چین و چروک دور چشم با ویتامین E ، چگونگی استفاده از قرص ویتامین E برای رفع چین وچروک دور چشم ،بهترین روش رفع چین و چروک پوست : ویتامین ای برای صاف شدن پوست و رفع چین و چروک دور چشم که در اثر استرس و بالا رفتن سن وسایر عوامل  به وجود می آید استفاده می شود .

رفع چین و چروک دور چشم با ویتامین E
رفع چین و چروک دور چشم با ویتامین E

چگونگی استفاده از قرص ویتامین E برای درمان چین وچروک دور چشم

به دلیل حساس ونازک بودن پوست زیر چشم  این ناحیه از صورت به مراقبت بیشتری نیاز دارد وهمیشه باید مرطوب نگه داشته شود  به همین منظور اغلب افراد از کرم های دور چشم استفاده می کنند که بسیار گران قیمت هستند و همه افراد توان خرید این کرم ها را ندارند. ما در اینجا ماده ای طبیعی و ارزان قیمت را به شما معرفی می کنیم که جایگزین خوبی برای کرم های گران قیمت دور چشم هستند .

رفع چین و چروک دور چشم با ویتامین E

اکثر خانمها با چروک هایی که زیر چشم شان وجود دارند درگیرند اما راه حل هایی دارد:

ما در این مطلب تمامی راه حل ها برای رفع چین چروک دور چشم را به شما معرفی خواهیم کردیکی از این روش ها استفاده از قرص ویتامین ای است که قابل دسترس وارزان قیمت می باشد .

برای از بین بردن خطوط وچین چروک دور چشم استفاده مرتب از روغن ویتامین ای وماساژمحل مورد نظر راه حل بسیار مناسبی است.

بهترین روش رفع چین و چروک پوست

شما می توانید هر شب قرص ویتامین ای را با روغن این ویتامین ترکیب کرده ودور چشمان تان ماساژ دهید این کار را تکرار کنید تا چین وچروک دور چشمان تان بهبود یافته وپوستی صاف داشته باشید .

ماسک کردن

می توانید از این ترکیب به عنوان ماسک برای از بین بردن چین وچروک وخطوط زیر چشم استفاده کنید این ترکیب را به مدت 15 دقیقه در ناحیه مورد نظر قرار دهید .

ترکیب آن با روغن

روش دیگر مصرف آن مخلوط کردن با روغن های دیگر است از جمله روغن بادام وروغن زیتون . :اگر استفاده بدین صورت برایتان مطلوب نیست می توانید به صورت کپسول استفاده کنید .

قهوه

مخلوط کردن با پودر قهوه روش دیگر استفاده از قرص ویتامین ای است بدین ترتیب که مقداری پودر قهوه را با روغن ویتامین ای به صورت ژلی درست کرده وصبح ها زیر چشمان خود بمالید .کافئین موجود در قهوه موجب پف زیر چشم می شود .

Comments are closed.