لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

نکاتی مهم برای کاهش وزن افراد تنبل

نکاتی مهم برای کاهش وزن افراد تنبل :  در صورتی که برای کاهش وزن به جلسات یوگا می‏روید، اگر پس از خرید، سبد خرید را همانجا در پارکینگ خودرو کنار اتومبیل‏ تان رها می‏کنید (اشاره به تنبلی) و اگر دائما به سراغ وعده ‏های غذایی فست فود می‏ روید و از خوردن آن‏ها لذت می ‏برید، شما یک فرد تنبل هستید! درست است که انجام این کار‏ها به صرفه جویی در زمان کمک می‏کند اما این کارها به سلامت بدن شما کمکی نخواهد کرد.

نکاتی مهم برای کاهش وزن افراد تنبل

نکاتی که به شما برای ذخیره کردن انرژی برای کارهایی غیر از ورزش کردن کمک می‏کند:

حتما صبحانه بخورید

افراد تنبل نباید از خوردن مهم ترین وعده غذایی روزشان (صبحانه) چشم پوشی کنند.

استفاده از بشقاب کوچک تر

احتمالا این کار را برای حیوان خانگی ‏تان انجام داده اید تا وزنش کم شود! این کار برای عادت دادن بدن به خود و خوراک کمتر بسیار موثر بوده و مانع از اضافه وزن خواهد شد.

مدت خواب را افزایش دهید

آیا می‏دانید که متخصصان توصیه می‏ کنند که شب‏ها می‏ بایست بین 8 الی 9 ساعت بخوابید؟ اگر در طول شبانه روز باز هم احساس خستگی می ‏کنید , می‏توانید اندکی بخوابید. بیخود نیست که به خواب شبانه «خواب زیبایی» می‏ گویند چون در صورتی که در شب به اندازه کافی نخوابید در طول روز احساس خستگی می‏کنید.

استفاده از ویتامین D

طی پژوهش از افرادی که در زمان کاهش وزن دچار کمبود ویتامین D بوده‏اند، یک عامل مشترک در آن‏ها پیدا شد و آن هم روند آهسته در کاهش وزنشان بود. ویتامین D معمولا در لبنیات یافت می‏شود. پس شما به جای خوردن فست فود و سوسیس کالباس فقط یک لیوان شیر و یا یک کاسه ماست بخورید! اگر علاقه به خوردن لبنیات از جمله ماست و شیر ندارید پیشنهاد می‏شود که از موز، شیر سویا و آب پرتغال استفاده کنید.

قهوه بخورید

قهوه علاوه بر افزایش سوخت و ساز بدن، کافئین درون آن به شما در داشتن پوستی خالی از چین و چروک و پوستی بهتر کمک شایانی خواهد کرد.

استفاده از آدامس بدون قند

استفاده از آدامس شما را خالی از استرس کرده و باعث افزایش قدرت تمرکز مغز، می‏شود! همچنین استفاده از آدامس باعث افزایش سوخت و ساز بدن خواهد شد. البته در استفاده از آدامس زیاده روی نکنید چون بعنوان یک ملین بسیار قوی عمل خواهد کرد.

وقتتان را پر کنید

حتی الامکان وقتتان را با چیزی پُر کنید. برای مثال، یک حیوان خانگی بخرید و یا یک سرگرمی جدید پیدا کنید این کار باعث می‏شود خوردن غذا و هله هوله را فراموش کرده و در نتیجه باعث افزایش سلامتی بدن خواهد شد.

استفاده از گام شمار (قدم شمار)

البته گام شمار به جز کاربرد آن در بحث سلامتی، یک وسیله جالب توجه به نظر می‏رسد. استفاده از این ابزار برای محاسبه میزان کالری مصرفی بسیار مفید است. این دستگاه از راه رفتن از این اتاق به آن اتاق گرفته تا رفتن به سمت محل کار را محاسبه می‏کند.

بخندید!!

خنده، یکی از بهترین کارها برای سوزاندن کالری است. اگر حدود 15 دقیقه شما بخندید بدن‏تان حدود 50 کالری می‏سوزاند. رفتن به تئاتر کمدی به شما در خندیدن کمک خواهد کرد. البته یادتان نرود گام شمار را همراه خود ببرید!!!

استفاده از کفش‏های پاشنه بلند به جای کفش‏های راحتی!

تمام کفش‏های پاشنه بلند خود را از کمدتان بیرون بیاورید و زمانی که خواستید به جایی بروید از این کفش‏های استفاده کنید.استفاده از این کفش‏ها، برای تقویت عضلات ساق پا بسیار مفید است.

یک میان وعده همیشه به همراه داشته باشید

استفاده از میان وعده‏ی کم انرژی همانند برخی از شکلات‏ها، یک روش مناسب برای پایداری متابولیسم بدن در حالت سوخت و ساز است.

استراحت کنید!!

شما را نمی دانم اما من هر زمان که دچار فشار روحی و استرس می‏شدم، اشتهایم افزایش می‏یافت و به همین دلیل وزنم افزایش پیدا می‏کرد. پس هر زمان که دچار استرس می‏شدم، به آهنگ مورد علاقه‏ام گوش می‏دادم، به تماشای یک فیلم کمدی در کنار دوستانم می‏نشستم یا پیاده روی کوتاهی انجام می‏دادم.

دوستان گرامی، به این نکته توجه کنید که تنها یک بار زندگی خواهید کرد و تنها یک بدن دارید! اگر می‏خواهید شاد و سلامت زندگی کنید بدانید که تنها کسی که می‏تواند به شما کمک کند خودتان هستید! پس در حفظ سلامتی خود تلاش کنید.

Comments are closed.