لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

مناسب ترین ورزش ها برای آب کردن چربی های شکم و پهلو

مناسب ترین ورزش ها برای آب کردن چربی های شکم و پهلو

ورزش آب کردن چربی های شکم و پهلو


چاقی شکمی

چاقی و بخصوص چاقی شکمی یکی از مسائلی است که امروزه گریبان گیر بسیاری از افراد شده است. مصرف غذاهای پرانرژی مانند مواد قندی و چربی‌ها و پرخوری و  بی‌علاقگی به میوه‌ها و سبزی‌ها و کم‌تحرکی از علل مهم چاقی محسوب می‌شوند. دنیای مدرن امروز نوجوانان و جوانان بیشتر از سایرین دچار اضافه وزن و چاقی میشوند.  پرخوری های افراطی و رو اوردن به فست فود ها از شایع ترین علل است. امروز بیش از هر زمان دیگری ارزش فعالیتهای بدنی (لاغری و تناسب اندام ) و نقش آن در سلامت شناخته  شده‌است.در واقع زندگی ماشینی ، فعالیتهای حرکتی روزمره را کاهش داده و برای جلوگیری از بروز بسیاری از بیماریها ورزش امری ضروری است.

از حرکات ورزشی زیر میتوان برای آب کردن چربی دور شکم و کمر و پهلوها استفاده نمود. حتماً به خاطر داشته باشید . قبل از شروع حرکات با کمی نرمش کششی  بدنتان را آماده کنید تا به بدنتان هیچ آسیبی وارد نشود زمانی که از عضلات اصلی خود کار بیشتری بکشید، می توانید سریع تر خوش اندام شوید.

از مهم‌ترین راه‌های از بین بردن چربی‌های اضافی شکم :

دراز نشست

انجام حرکات ورزشی و مهم‌ترین حرکت درازو نشست زدن هست این روش برای آب‌کردن چربی‌های پهلو و شکم بسیار مناسب است زیرا با انجام این حرکات چربی‌های انباشت در این نواحی تحت‌فشار قرار می‌گیرند و منقبض می‌شوند باید روزی بین 50 تا 100 حرکت انجام داد. عضلات خود را منقبض کنید، در هر حرکت باید احساس  انقباض بیشتری کنید.این نوع حرکت را میتوانید مثلا روی عضلات باسن یا شکم انجام دهید.

طناب زدن

روش دیگر جهت از بین بردن چربی شکم طناب زدن است این روش نیز برای آب‌کردن چربی‌های شکم بسیار مفید است. بشرطی که شما حداقل روزی 30 مرتبه طناب بزنید تا سوخت وسازدر بدنتان انجام شود و به اندام ایده ال خود برسید

پیاده روی

پیاده‌ روی، پیش از صرف غذا، بیش ازسایر تمرینات بدنی ورزشی در سوخت وساز بدن مؤثر است. البته اگر پیاده‌روی با حرکات ورزشی توأم باشد، اثرات مضاعف در پی خواهد داشت و زودتر نتیجه خواهد داد

شنا

تاثیر شنا هم بر تناسب اندام، نتیجه‌ی توفانی از کالری‌سوزی و به‌کارگیری ماهیچه‌هاست. با شنا کردن علاوه بر اینکه کالری سوزی در بدن ایجاد میشود، بلکه حجم  خالص ماهیچه‌ها را هم افزایش می‌دهید که متابولیسم سوخت وساز بدن شما را افزایش می‌دهد، بنابراین حتی بعد از اینکه از استخر بیرون آمدید هم تا چند ساعت کالری بیشتری می سوزانید.

نکته جالب اینجاست که ورزش شنا با وجود اینکه شما را خوش‌اندام تر می‌کند، بلکه به بدن‌تان هم فشار نمی اورد و سخت نمی‌گیرد وهمین موضوع باعث می‌شود که بتوانید ورزش شنا را در تمام طول عمرتان و در هر سنی که هستید ادامه دهید و این مزیت بزرگی است چون شنا به معنای واقعی کلمه به شما کمک می‌کند جوان‌ترو سالم تر بمانید.

هل دادن پا به عقب

یک حرکت بسیار خسته کننده که در حال تاثیر گذاشتن بر روی عضلات اصلی کلی کالری نیزمیسوزاند. چهار دست و پا روی زمین زانو بزنید انگشتان پا به طرف پایین جمع شوند، کمررا در حالت خنثی نگه دارید. شکم خود را درحالی که منقبض کرده اید به طرف ستون فقرات خود بکشید و در همین حال زانو ها را حدود دو اینچ از زمین فاصله دهید وبه طرف بین هل دهید و عضله های شکم خود را منقبض کنید

شنا رفتن

شنا رفتن را حتما همه ما تجربه کرده ایم. اما این حرکت ورزشی کمی متفاوت تر است شما شنا میروید و بعد در حالت شنا باقی مانید. برای انجام این حرکت کار سختی پیش رو ندارید. روش انجام اینگونه است که شما سه ست به ترتیب 5/8/10 تا شنا می روید. و در هر ست بعد از تمام شدن شنا 30 ثانیه در حالت شنا باقی می مانید و عضلات شکم خود را منقبض می کنید. اگر این حرکت برای شما سخت بود می توانید آن را جدا جدا انجام دهید به گونه ایکه سه ست بصورت 2دقیقه ای در حالت شنا باقی بمانید.

حالت ترازو

این حرکت بدون محدودیت خاصی و بدون هیچ وسیله ای انجام میشود و خیلی مفیداست این حرکت نه تنها به تقویت عضلات اصلی بدن کمک می کند، بلکه بازوها و لگن را نیز تحت تاثیر قرار می دهد و به همین دلیل، یکی از حرکات بسیار کار آمد است.به این ترتیب که روی یک سطح مسطح راحت بنشینید و پاهایتان را به صورت ضربدری روی هم قرار دهید و سپس دست ها را در کنار باسن قرار دهید دقت کنید ( کف دستها روی زمین باشد ) و کف باسن را منقبض کنیدو دست ها را با تمام نیرو به سمت زمین فشار دهید وسعی کنید کل بدنتان را با کمک آنها از روی زمین بلند کنید سپس به اندازه 10 ثانیه یا 3بار نفس کشیدن، حالت خود را حفظ کنید، سپس دوباره روی زمین برگردید این حرکت بسیار چالش برانگیز است، پس اگر نتوانستید کل بدن را از زمین بکنید پاهای خود را روی زمین نگه دارید و تنها باسن را از زمین بلند کنید . مرتب این حرکت را انجام دهید

چرخش پا

این حرکت هم از حرکت های کاربردی میباشد به این ترتیب که روی سطح صاف به پشت بخوابید و پاها را صاف بکشید و به صورت 90 درجه بالا بیاورید با دست باسن خود را بالا نگه دارید و به صورت دایره ضاها را بچرخانید این کار تا چند دقبقه انجام دهید و دوباره به حالت اول برگردید حرکت دیگر هم این است که به پشت بخوابید در حالی که زانوی چپ خود را خم می کنید و به سمت سینه می آورید، نفس خود را حبس کنید زانوی راست را با دست محکم بغل کنید. درحالی که از دست چپ خود برای بردن زانوی راست به سمت چپ، به آرامی روی آن فشار می دهید نفس خود را بیرون دهید و اجازه دهید نیم تنه بچرخد.

دست راست را به ارتفاع شانه ی دست راست بکشید از بین بردن چربی اضافه با جراحی زیبایی شکم با وجود روش های مختلف برای آب کردن شکم ، خیلی ها با این روش ها به هدف خود نرسیده و نتیجه ی دلخواهی کسب نکرده اند . در بین روش های مختلف جراحی زیبایی شکم ، مناسب ترین روش برای آب کردن چربی شکم به شمار می رود .

افرادی که برای آب کردن چربی شکم خود از روش جراحی زیبایی شکم استفاده کرده اند ، به نتیجه ی مطلوب رسیده و رضایت کامل داشتند .

Comments are closed.