لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

رفع اثرات جای زخم با درمارولر , از بین بردن کامل اثرات جای جوش و بخیه با درمارولر

رفع اثرات جای زخم با درمارولر , از بین بردن کامل اثرات جای جوش و بخیه با درمارولر : امروزه مشکل بسیاری از افراد از بین بردن کامل اثرات جوش،زخم و بخیه و حتی آثار سوختگی است که درمان های مختلفی وجود دارد و بعضی از ان ها نتیجه مطلوبی ندارند در این قسمت می خواهیم یک درمان مطمئن و راحت را معرفی کنیم که این روش پیشنهاد اکثر متخصصان پوست و میکرونیدلینگ میباشد و درمان با درمارولر است که به طول کامل جای جوش و … را از بین میبرد.

رفع اثرات جای زخم با درمارولر

در این روش کانال های بسیار ریزی که در پوست ایجاد می شوند که باعث جذب مواد معدنی از کرم ها یا سرم ها به رشته های کلاژن و کف اسکار اکنه در لایه های زیرین پوستی و اپیدرم را فراهم می نماید . حال با تحریک سلول های بنیادی موجود در پوست و کلاژن ها آثار ترمیمی به بهترین شکل صورت میگیرد.

به همراه این روش درمانی اگر از کرم های مربوط به معضل پوستی نظیر کرم های ویتامین C,A,D و کرم های ترمیم کننده ارگانیک نظیر از برند های مختلف نظیر استادرم،اسکین کد ،اون و… در درمان مشکلات مختلف پوست استفاده کنیم شاهد نتیجه بسیار مطلوبی خواهیم شد .

در حال حاضر روش های زیادی برای درمان جای جوش وجود دارد ولی با محدودیت هایی مانند دوعامل اثربخشى و عوارض رو به رو هستند روشهاى درمانى مؤثرتر،عوارض و دوره نقاهت طولانى ترى دارند نظیر لیزر و روشهاى كم عارضه تر،چندان مؤثر نيستند نظیر استفاده صرفا از کرم ها و مرطوب کننده ها . ميكرونيدلينگ از طریق درما رولر پاسخ مناسبى براى رفع اين محدوديت هاست.زیرا علاوه براثربخشی 90 درصدی دردرمان اسکارآکنه،نسبت به روشهای مشابه ،غیرتهاجمی و بدون عارضه محسوب می شود و همچنین نسبت به تمامی روش ها بسیارمرقون به صرفه و ارزان ترهم می باشد.

بهترين نتايج درمانى در اسكار هاى پهن وكم عمق (rolling و boxcar) ديده مى شود و اثرات عميق كه حتى باكشيدن پوست ، صاف نمى شوند پاسخ متوسط به اين روش درمانى مى دهند و در استفاده مستمر از درمارولر امید به بهبودی در 3-4 دوره 6-8 هفته ای میباشد.

این روش درمان عارضه های پوستی را به هیچ وجه نمی توان با سایر روش های درمان مقایسه کرد زیرا این روش کاملا بدون عوارض است نتیجه بسیار مطلوبی دارد. با درمارولر می توان برای از بین بردن یا حداقل کاهش اسکارهای جوش، علائم پیری همچون خطوط برجسته، چین و چروک، تیرگی پوست و دیگر بیماری های شایع پوستی مانند ترک های پوستی استفاده کرد.البته قبل از استفاده حتما باید با پزشک متخصص مشورت شود.

Comments are closed.