لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

جراحی زیبایی شکم با استفاده از لیزر لیپولیز

جراحی زیبایی شکم با لیزر لیپولیز : همه ی ما خواهان داشتن شکمی مسطح و شکیل هستیم و بسیاری از ما برای رسیدن به این هدف از روش های مختلفی چون ورزش و کنترل وزن استفاده می کنیم . در این میان گاهی انجام ورزش و کنترل وزن تنها برای داشتن شکمی صاف کافی و جوابگو نمی باشد . حتی ممکن است یکسری افراد حتی وزن طبیعی و متناسبی داشته باشند ، ولی شکمشان برجسته ، شل و آویزان باشد .

جراحی زیبایی شکم با لیزر لیپولیز

از جمله دلایل شایع نیاز به عمل جراحی زیبایی شکم ، بارداری ، پیری ، تغییرات چشمگیر وزن ، وراثت می باشد . جراحی زیبایی شکم به روش های مختلفی قابل انجام است ، یکی از روش های موجود برای جراحی زیبایی شکم ، جراحی زیبایی شکم با استفاده از روش لیزر لیپولیز می باشد . در ادامه ی این مقاله در مورد این روش بیشتر صحبت می کنیم .

جراحی زیبایی شکم با استفاده از لیزر لیپولیز

یکی از روش های موجود برای جراحی زیبایی شکم ، جراحی زیبایی شکم با لیزر لیپولیز است . این روش ، نوعی روش تهاجمی است که چربی ها را به زور دائم با کشیدن پوست در ناحیه ی تحت درمان ، چربی ها را برای همیشه از بین می برد . روش لیزر لیپولیز برای از بین بردن چربی های شکم از تکنولوژی ها و فناوری های نوین بهره می گیرد . استفاده از روش جراحی زیبایی شکم لیپوساکشن با استفاده از لیزر، برای افرادی که در قسمت هایی از بدن مانند چهلوها ، بغل ران ها ، شکم ، ران ها ، دست ها و چانه و باسن دارای چربی اضافه هستند ، و از بین بردن چربی در این نواحی سخت است ، روش مناسبی می باشد . لیزر لیپولیز با مجهز بودن به ابزارهای نوک تیز ، امکان برداشتن چربی ها با جزئیات بیشتر را فراهم کرده است.

جراحی زیبایی شکم با لیزر لیپولیز

لیزرلیپولیز یک راه جایگزین برای لیپوساکشن با لرزش می باشد. روش از بین بردن چربی ها با استفاده از لیزر لیپولیز به این صورت است که ، لیزر لیپولیز هوشمند غشای سلول های چربی را از هم فرو می ریزد ؛ و آن ها را به شکل یک امولسین در می آورد ؛ و سپس با استفاده از یک لوله ی مخصوص این مواد خارج می شود . لیزر لیپولیز امکان از بین بردن بافت چربی در اندازه های خیلی کوچک را بدون عوارض جانبی عمل های جراحی تهاجمی از بین می برد .

چه کسانی کاندید مناسبی برای جراحی زیبایی شکم با لیزر لیپولیز می باشند ؟

فردی کاندید مناسبی برای جراحی زیبایی شکم با استفاده از لیزر لیپولیزاست که نتواند با رژیم غذایی و ورزش چربی های اضافه را درمان کند . جراحی زیبایی شکم با استفاده از لیزر لیپولیز برای افراد با شرایط زیر توصیه نمی شود :

  1. افراد مبتلا بع عارضه های قلبی کاندید مناسبی برای از بین بردن چربی ها با روش لیپولیز نمی باشند .
  2. افراد مبتلا به دیابت نوع اول
  3. افراد مبتلا به عارضه های کلیوی
  4. افرادی که بیماری سرطان دارند .
  5. افرادی که در ناحیه ی تحت درمان دارای پیچ و پلاک های فلزی هستند .

داشتن 18 سال تمام ، برای کلیه ی افرادی که می خواهند عمل جراحی زیبایی را انجام دهند ، ضروری است . برای انجام جراحی زیبایی شکم محدودیت سنی وجود ندارد ، با این حال مناسب بودن یا نبودن این عمل در طی جلسه ی مشاوره به شما گفته می شود .

آیا عمل جراحی زیبایی شکم دردناک میباشد ؟

عمل جراحی زیبایی شکم با استفاده از لیزر لیپولیز چندان دردناک نیست ، به طوری که می توان گفت دردی ندارد . و تنها فرد به طور خفیف احساس سوزن سوزن شدن دارد ، که این حالت قابل تحمل بوده و چندان ناراحت کننده نیست . احساس گرما و یا قرمزی پوست ، بعد از انجام جراحی زیبایی شکم طبیعی بوده و بعد از گذشت چند ساعت از بین می رود .

مراقبت های لازم پس از انجام عمل جراحی زیبایی شکم با استفاده از لیزر لیپولیز ؟

مراقبت لازم به به منطقه مورد درمان با لیزر لیپولیز بستگی دارد. استفاده از لباس های تنگ و چسبان به مدت چند روز تا چند هفته توصیه می شود . و همچنین توصیه بر این است که به مدت یک هفته از انجام فعالیت های ورزشی سنگین خودداری کنید و همچنین به مدت طولانی استحمام نکنید .

Comments are closed.