لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

نکات مهم برای جراحی زیبایی شکم | آبدومینوپلاستی

نکات مهم برای جراحی زیبایی شکم | آبدومینوپلاستی : جراحی زیبایی شکم همان گونه که از اسمش مشخص است با هدف زیبا سازی و یا بازسازی شکم انجام می گیرد. در جراحی زیبایی همیشه قبل از انجام هرکاری مهمترین و اصلی ترین گام درجراحی زیبایی شکمی انتخاب یک جراح مناسب و قابل اعتماد می باشد. توجه داشته باشیدکه مهمترین نکته که هر پزشک جراح باید داشته باشد داشتن بورد تخصصی می باشد. بیمار باید بسته به صلاحیتی که پزشک خودش دارد جراحش را انتخاب کند. منظور از دانشنامه برای هر پزشک جراح یعنی مدرکی است که به وسیله این مدرک صلاحیت پزشک تضمین می شود و بیمار می تواند با توجه به آن جراحی زیبایی شکم را انجام دهد.

نکات مهم برای جراحی زیبایی شکم

زیبایی برای همیشه با جراحی زیبایی شکم

جراحی زیبایی شکم ( ابدومینوپلاستی ) عملی است که با انجام تغییرات عظیمی در ناحیه شکم تغییراتی مانند صاف و کشیده کردن شکم، حذف چربی و پوست اضافه در زیر شکم و وسط شکم توسط جراح زیبایی باعث زیباتر شدن اندام خود می شوید. توجه به این نکته اساسی که جراحی ابدومینوپلاستی راه حلی برای کاهش وزن شما نمی باشد و حتما کسی که قصد انجام این جراحی را دارد باید قبل از اقدام به عمل ابدومینوپلاستی وزن خود را به وزن ایده آل رسانده باشد.

پس در انتخاب این جراحی اولین کار داشتن وزن مناسب است. همان طور که می بینیم همیشه با انجام ورزش و رعایت رژیم غذایی شکم زیبا و لاغر قبل از دوران بارداری فرد به او بازنمی گردد گاهی اوقات راه چاره‌ای جزء جراحی زیبایی نیست جراحی آبدومینوپلاستی برای شما یک شکم صاف و مسطح و شکیل که با ورزش و رژیم های خیلی فشرده سعی در کوچک کردن شکم و حذف چربی های افتاده شکم را داشته اید را به واقعیت تبدیل می کنید بیشتر افراد بسیاری هستند که از همه لحاظ دارای وزن مناسب وطبیعی می باشند اما دارای شکمی شل و آویزان و برجسته می باشند که سعی می کنند به شکم ایده آل خود دست پیدا کنند و در بعضی از موارد به هدف خود نمی رسند و ناامید می شوند اما امروزه با جراحی آبدومینوپلاستی می توانید یک شکم تخت و ایده آل داشته باشید.

این عمل خصوصا در مورد خانم هایی که به خاطر حامله گی های زیاد دچار شل شدن وکشیده شدن پوست و شلی عضلات جدار شکم شده اند بسیار مناسب و مفید است. معمولا برای انجام این روش جراحی بهترین کاندید تمام خانم ها و آقایانی هستند که از لحاظ ظاهر و شکل بدن تقریبا وزن آن ها طبیعی باشد، اما مشکل اصلی برای آن ها وجود داشتن مقدار زیادی بافت چربی یا پوست شل در ناحیه شکم است که این مسئله باعث می شود تا این بافت های چربی شکمی بزرگ و آویزان را برای آن ها رقم بزند که آن ها از وجود این چربی های اضافه رنج می برند و از آن جایی که این چربی ها و افتادگی پوست ناحیه شکم و پهلو حتی با ورزش و رژیم هم از بین نمی رود جراحی بهترین روش برای داشتن شکم زیبا است.

نتیجه ای که فرد از این عمل می گیرد یک شکم صاف و خوش فرم با باقی گذاشتن حداقل چروک و ترک می باشد. برای نتیجه عالی نباید عجله کنید و برای نهایی شدن فرم شکم شما باید تا چند ماه هم صبر کنید. بنا به توصیه پزشک جراح تان شما حداقل یک ماه قبل از انجام جراحی زیبایی شکم مصرف سیگارتان را ترک کنید. اگر فرد بیمار دارای وزن بالایی است و تصمیم گرفته است تا قبل از انجام جراحی کاهش وزن انجام دهد توصیه می شود که عمل جراحی را پس از این تغییرات انجام دهد و بعد از انجام جراحی هم حتما مواظب وزن خودش باشد.

دلایل داشتن شکم بزرگ و آویزان

از دلایل به وجود آمدن شکم بزرگ در اکثر خانم ها بارداری و در بیشتر افراد پیر، زیاد شدن وزن به صورت چشمگیر و یا ژنیتیک یا وراثت و یا جراحی های که در گذشته انجام داده است می تواند عامل اصلی بزرگی شکم در افراد باشد. امروزه با ماشینی شدن زندگی ها و کم تحرکی می بینیم که بسیاری از افراد جامعه در هر رده سنی که هستند دچار چاقی هستند.

همان طور که می دانیم دلایل متعددی وجود دارد که باعث ایجاد شکم بزرگ در افراد مختلف می شود. یکی از معضلات شایع در افراد چاق و بیشتر افرادی که دچار چاقی شکمی هستند این مشکل است که در چاقی های شکمی بیرون زدن شکم و افتادگی پوست بدترین حالت ممکن برای فرد است. گاهی اوقات فرد با انجام فعالیت های ورزشی و رعایت رژیم مناسب مقداری از چربی ها را کم کند و یا ممکن است فرد در ابتدای چاقی شکمی سفت و محکم داشته باشد اما با کمی گذر زمان و یا مقداری کاهش وزن شاهد افتادگی شکم می شود که این افتادگی پوست شکم و شل شدن چربی باعث اذیت شدن فرد می شود معمولا این مشکل در زنان باردار بعد از زایمان بیشتر دیده می شود، چون در این حالت شکم بعد از لاغری افتاده می شود و پوست آن بر اثر کشیدگی زیاد آویزان می شود.

طبق نتایجی که محققان به دست آورنده اند چربی دور شکمی از خطرناک ترین چربی ها است و معمولا کسانی که دارای وزن طبیعی هستند اما در ناحیه شکم بیشتر از سایر نقاط انباشت چربی دارند بیشتر از سایر افراد دیگر دچار مرگ زودرس می شوند؛ زیرا نباید فراموش کنید که داشتن شکم بزرگ داشتن نشانه ای از ابتلا به بیماری های سخت و جدی است.

جراحی زیبایی شکمی راهی برای از بین بردن این چربی های اضافه در شکم است چون در ابدومینوپلاستی چربی و پوست اضافه شکم برداشته می شود و همواره شکم شما صاف و زیبا خواهد شد.

در جراحی آبدومینوپلاستی جراح با برش پوست های اضافی باعث می شود تا بافت بالای ناف که دارای پوست بهتر و زیباتری است به سمت زیر شکم کشیده شود و دوباره در زیر شکم بخیه زده شود. در واقع این روش جراحی ابدومینوپلاستی به بیمار کمک می کند تا تمامی پوست های ترک خورده که حالت الاستیک خود را از دست داده است طی برش های مخصوص از بین بروند. در واقع در بیان واضح این روش جراحی باید گفت که این نوع جراحی درست مثل برش دادن پوست های شل و آویزان و بخیه زدن پوست های سالم و زیبا در زیر شکم است.

جراحی زیبایی شکم با نظر خود بیمار صورت می گیرد و در صورتی قابل انجام خواهد بود که فرد از نظر فیزیکی سالم و دارای وزن مناسبی باشد پس قبل از انجام این جراحی زیبایی شکم پزشک آزمایشات لازم را برای بیمار تجویز می کند و در صورت صحت سلامت بیمار جراحی زیبایی شکم روی بیمار انجام خواهد شد. مهم ترین نکته در همه جراحی ها توجه به این نکات است که قبل از انجام هر نوع جراحی باید درباره تمام عوارض و مزیت های آن جراحی تحقیق کنید و اطلاعات کافی را داشته باشید تا به صورت آگاهانه به پزشک تان برای انجام جراحی مراجعه کنید.

Comments are closed.