لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

نکات مهم قبل از عمل جراحی زیبایی شکم

نکات مهم قبل از عمل جراحی زیبایی شکم : همانگونه که در مقالات قبلی نیز اشاره کردیم ، عمل جراحی زیبایی شکم به منظور صاف و تخت کردن شکم و داشتن اندامی متناسب که خواستار اکثر افراد می باشد ، انجام می شود . چه بسیار افرادی هستند که به دلیل داشتن شکمی چاق در پوشیدن لباس دچار مشکل می شوند ، برجسته بودن و افتادگی شکم تناسب و زیبایی اندام آن ها را به هم زده و اعتماد به نفس آن ها را کاهش می دهد . همچنین بزرگی شکم علاوه بر عدم تناسب اندام ، مشکلاتی همچون کمردرد را در پی دارد و فرد در هنگام انجام فعالیت های ورزشی به مشکل برمی خورد .

جراحی زیبایی شکم

از این رو عمل جراحی زیبایی شکم راه حلی برای غلبه بر این مشکلات است . ولی توصیه ای که ما به شما داریم این است که قبل از اینکه نسبت به عمل جراحی زیبایی شکم اقدام کنید ، در رابطه با این موضوع اطلاعات کافی به دست آورده و آگاهانه نسبت به عمل جراحی زیبایی شکم اقدام کنید ، چرا که ممکن است بعد از انجام عمل جراحی یکسری اتفاقاتی رخ دهد که آگاهی شما بسیار حائز اهمیت خواهد بود . با داشتن اطلاعات کافی انتظار شما از نتیجه ی جراحی زیبایی شکم معقول خواهد بود و شما راضی خواهید بود .

بیشتر بخوانید : ابدومینو پلاستی

در مواردی چاقی شکم به دلیل مسائل ژنتیکی می باشد و به قول معروف فرد استعداد چاقی دارد ، و در برخی موارد این چاقی غیر قابل کنترل می شود . در مواردی هم چاقی و افزایش وزن به دلیل عوامل خارجی و محیطی است که فرد می تواند با رعایت یکسری اصول وزن خود و چاقی شکم خود را کنترل کند .

از جمله ی عوامل خارجی تغییر وزن شدید و بد فرمی شکل شکم در بانوان حاملگی و در آقایان تغییر وزن شدید و یا بی تحرکی است که با افزایش وزن در ناحیه ی شکم همراه می شود.

چه افرادی کاندید مناسبی برای انجام عمل جراحی زیبایی شکم هستند ؟

  • فرد برای انجام عمل جراحی زیبایی شکم بایستی در سلامت کامل باشد و مشکل خاصی نداشته باشد .
  • فردی که برای لاغر کردن و از بین بردن چربی های شکم تمامی راه ها از جمله ورزش کردن و کم خوردن غذا را امتحان کرده باشد ، ولی به نتیجه ی مورد رضایت نرسد .
  • توصیه می کنیم که فردی که قصد کاهش وزن شدید یا باردار شدن دارد ، انجام عمل جراحی زیبایی شکم را به تعویق بیاندازد .
  • اگر فرد سیگاری قصد انجام عمل جراحی زیبایی شکم را دارد ، حداقل بایستی 6 هفته قبل از اقدام به این عمل جراحی از مصرف سیگار خودداری کند .

بار دیگر توصیه می کنیم که قبل از اقدام به عمل جراحی زیبایی شکم اطلاعات کافی و لازم در این مورد کسب کنید و با دیدی باز و آگاهی کامل نسبت به این عمل جراحی اقدام کنید . تا نتیجه ی حاصل برای شما رضایت بخش باشد .

Comments are closed.