لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

کشیدن پوست شکم با جراحی زیبایی شکم یا بدون جراحی

کشیدن پوست شکم با جراحی زیبایی شکم یا بدون جراحی : شیرین ترین لحظه برای اکثر خانم ها لحظه به دنیا امدن نوزاد است ولی بارداری و زایمان باعث ایجاد تغییراتی در بانوان می شود یکی از ان ها اضافه وزن و ترک خوردن پوست است که باعث ایجاد ناراحتی در خانم ها می شود که دنبال راه حل برای از بین بردن این مشکلات هستند و راه های زیادی هم وجود دارد و خانم ها می توانند به راحتی به وزن ایده آل خود برسند و پوست کش آمده شکم خود را به حالت قبل برگردانند.

کشیدن پوست شکم

در این قسمت چند مورد بیان می کنیم که باعث سفت شدن پوست شکم بعد از زایمان می شود:

۱-همان طور که می دانید ورزش کردن برای اکثر مشکلات درمان است خانم ها نیز می توانند بعد از زایمان ورزش کنند زیرا باعث موجب سفت شدن ماهیچه ها می شود همچنین می تواند در سفت شدن پوست هم مؤثر باشد.

بیشتر مطالعه کنید : abdominoplasty

۲-کرم های ابرسان هم می توانند موثر باشند و موجب کشیده شدن پوست شکم شود که در مواردی می تواند جایگزین عمل جراحی زیبایی شکم شود.

3-بعد از زایمان به بانوان توصیه می شود که از گن برای بستن شکم خود استفاده کنند و یا با استفاده از یک پارچه شکم خود را ببندند . این کار می تواند بدون نیاز به جراحی زیبایی شکم , شکم شما را به حالت اولیه برگرداند .اما توجه به این نکته لازم است که گنی که استفاده می کنید استاندارد باشد و سایز شما باشد در غیر این صورت نتیجه عکس خواهد داد.

۴-شیر دادن به نوزاد نیز می تواند باعث جمع شدن گوشت شکم شومد و این کار کالری سوزی را افزایش می دهد.

۵-تغذیه نیز موثر است شما می توانید بدون جراحی با تغییر دادن رژیم غذایی خود به وزن ایده آل برسید بعضی از مواد غذایی برای پوست مفید هستند مانند میوه جات و سبزیجات زیرا این مواد دارای آنتی اکسیدان هستند. آنتی اکسیدان به هر ماده‌ای گفته می‌شود که بتواند فرآیند اکسیداسیون را مهار کند.و پایین امدن این ماده در بدن باعث پیری زود رس و … می شود.

آنتی اکسیدان در بدن باعث می شود:

  • روند پیری عقب بیوفتد.
  • پوست سالم تر و جوان تر و درخشان تر می شود.
  • طول عمر افزایش می یابد.

۶-مصرف زیاد اب نیز می تواند باعث کشیده شدن وسفت شدن پوست شود.

۷- ورزش هایی برای شکم وجود دارد که می تواند کمک زیادی به زیبایی شکم کند یکی از ان ها این است که به مدت یک دقیقه شکم خود را به داخل فرو ببرید و در همان حالت نگه دارید و دوباره شل کنید .این کار باعث می شود که بدون نیاز به عمل جراحی زیبایی شکم دارای عضلات سفت و پوست شکم سفت داشته باشد.

خانم ها می توانند با استفاده از راه کارهای بالا و بدون نیاز به جراحی زیبای شکم ؛ شکم زیبا و خوش فرمی داشته باشند.

Comments are closed.