لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

آیا افراد دیابتی می توانند جراحی زیبایی سینه انجام دهند؟

آیا افراد دیابتی می توانند جراحی زیبایی سینه انجام دهند؟ : یکی از رایج ترین بیماری ها بیماری دیابت است که باعث می شود اختلال در سوخت و ساز گلوکز، یعنی قند خود اختلال ایجاد شود. مهم ترین نقش انسولین کاهش قند خون میباشد که در این نوع از بیماری بدن نمیتواند انسولین تولید کند و یا مقابل انسولین از خود مقاومت نشان میدهد و این باعث می شود که قند خون کاهش نیابد.

جراحی زیبایی سینه برای افراد دیابتی

این بیماری دو نوع دارد.۱- دیابت نوع اول و دیابت نوع دوم

دیابت نوع اول:

این نوع قبل از سن سی سالگی خود را نشان می دهد و ارثی است که 5 تا 10 درصد از بیماران را درگیر خود میکند. در این دیابت نوع اول، سلول های بتا در پانکراس تخریب میشود و در تولید کردن انسولین اختلالاتی بوجود می آید. که در صورت انجام شدن این تخریب، فردی که دیابت دارد برای ادامه دادن به زندگی باید تزریق انسولین را مدام انجام دهد.

دیابت نوع دوم:

این نوع از دیابت اکثرا در زنان مشاهده شده تا مردان.که در ان انسولین را که بدن خود بیمار تولید می کند سلول های دریافت کننده فرد به انسولین مقاومت نشان می دهند و از از وارد شدن انسولین به سلول ها از خود واکنش نشان داده و مانع میشودو که این موارد معمولا با چاقی بهمراه هستند.دیابت نوع دوم 90 تا 95 درصد از بیماران دیابتی را تشکیل میدهد.

جراحی زیبایی سینه در افراد دیابتی

در زمان انجام عمل زیبایی سینه باید به عوامل زیادی توجه کرد که یکی از آن میزان قند خون است. برای اکثر افراد این سوال به وجود می اید که ایا افراد دیابتی می توانند این عمل را انجام دهند؟زیرا بعد از انجام عمل زیبایی سینه مشکلاتی به وجود می آید و اکثر افراد ان را انجام نمی دهند.ولی جالب است بدانید که با رعایت چند نکته افراد دیابتی هم می توانند جراحی زیبایی سینه انجام دهند.

ابتدا باید برخی آزمایش های مورد نیاز را انجام داد تا میزان قند خون مشخص شود و اگر مقدار ان بالا بود ان را کنترل کنید و میزان ان را کم کنید.

برای اینکه جراحی به راحتی و بدون هیچ گونه مشکلی انجام شود میزان قند خون باید در حدود 150 و یا کمتر باشد.

می بایست افرادی که دچار دیابت هستند قبل از جراحی زیبایی سینه با پزشک خود درباره سابقه بیماری خود مشورت کنند و او را اگاه سازد.

آمادگی هایی که دیابتی ها قبل ازعمل جراحی زیبایی داشته باشند:

از جمله نکات مهمی که افراد دیابتی باید قبل از عمل جراحی زیبایی سینه انجام دهند این است که مانع کاهش قندخون یا همان هیپوگلیسمی شوند.قبل از جراحی فرد باید از از نیمه شب تا هنگام عمل نباید چیزی بخورد. به همین دلیل فشار خون بیمار کاهش میابد که باید برای حل این مشکل و افزایش قند خون باید دو ساعت قبل از جراحی یک لیوان آب میوه ی بدون پالپ بنوشد.

پس افراد دیابتی هم می توانند به راحتی عمل جراحی زیبایی سینه انجام دهند.

Comments are closed.