لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

جراحی زیبایی سینه شایع ترین عمل زیبایی در خانم ها

جراحی زیبایی سینه شایع ترین عمل زیبایی در خانم ها : بدون شک داشتن سینه هایی خوش فرم و سفت تاثیر به سزایی در زیبایی بانوان داشته و اهمیت فوق العاده ای در اعتماد به نفس آن ها دارد . در این میان برخی از بانوان از کوچک بودن سایز سینه ، بدفرم بودن شکل سینه رنج می برند . امروزه عمل جراحی زیبایی سینه یکی از شایع ترین جراحی های زیبایی در بین بانوان به شمار می رود . عمل جراحی زیبایی سینه طرفداران بسیار زیادی دارد و به منظور بزرگ کردن سایز سینه و بهبود شکل آن انجام می شود . و معمولا بانوانی که سینه هایی بد فرم و بد شکل و نامتوازن دارند ، نسبت به این عمل جراحی زیبایی اقدام می کنند . نامتوازن بودن و بد شکل بودن سینه ها می تواند به دنبال حاملگی ، شیردهی و تغییر وزن و یا عدم رشد مطلوب در بانوان به وجود بیاید .

شایع ترین عمل زیبایی در خانم ها

پروتز سینه یکی از بهترین روش ها برای افزایش سایز سینه می باشد . یکی از شایع ترین عمل های زیبایی بزرگ کردن سینه می باشد . در واقع از پروتز به عنوان ابزاری برای افزایش سایز سینه و بهبود شکل و اندازه سینه استفاده می شود . در پروتز سینه بانوان می توانند به دلخواه اندازه و سایز سینه ی خود را انتخاب کنند . همچنین بانوان می توانند خودشان نوع برش سینه را انتخاب کنند . البته باید بگوییم که همه ی ان اختیارات و انتخاب ها با مشاوره و مشورت با جراح انجام می شود .

مطالعه کنید : پروتز سینه

باید بگوییم که مانند هر عمل جراحی زیبایی دیگر ، عمل جراحی زیبایی سینه نیز خالی از عوارض نمی بادش که البته می توان با مراجعه به یک جراح و متخصص باتجربه این عوارض را به حداقل رسانید .

برخی از عوارض رایج و شایع جراحی زیبایی سینه عبارتند از :

  • متورم شدن
  • درد جای زخم
  • خونمردگی

عوارض ناشی از عمل جراحی زیبایی سینه موقتی بوده و بعد از گذشت مدتی برطرف می شود و جای نگرانی وجود ندارد .

Comments are closed.