لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

چگونه سایز سینه را افزایش دهیم؟

افزایش سایز سینه , چگونه سایز سینه را افزایش دهیم؟ : تا چند سال افزایش سایز سینه یک ارزو و انجام نشدنی بود ولی امروزه راه های زیادی وجود دارد بعضی از ان ها موقتی و بعضی از ان ها به صورت دائمی است که با عمل جراحی و انجام انواع ورزش ها انجام میشود که در هر دو صورت با دکتر مشورت کنید تا سلامتییتان به خطر نیافتد.

اگر دوست دارید زودتر سینه هایتان بزرگ شود بهتر است ورزش هایی بکنید که هدفشان تقویت عضلات سینه ای بزرگتان باشد مانند شنا، پرس های سینه ای با دمبل یا پرس های نیمکتی . همچنین میتوانید میزان استروژن خود را افزایش دهید، برای مثال از طریق خوردن محصولات حاوی سویا مانند توفو، شیر سویا و خود سویا، یا اینکه میتوانید ازمحصولات بزرگ کننده سینه استفاده کنید.در این مقاله همه نکات لازم را به صورت دقیق توضیح خواهیم داد.

افزایش سایز سینه

روش های بزرگ کردن سینه

روش اول

بزرگ کردن سینه با رژیم غذایی و ورزش

با استفاده از این روش ها و تکرار ان ها به مدت سه ماه شما می توانید نتایج مطلوبی ببینید.در این قسمت وعده های دروغین مانند بزرگ کردن سینه در یک هفته داده نخواهد شد.

بیشتر استروژن بخورید این هورمون که در دوران بلوغ باعث ایجاد سینه های زنانه میشود در حدود سن 18 یا 19 سالگی دیگر تولید نمیشود. بعد از آن شما میتوانید با خوردن مقدار زیادی از محصولات حاوی سویا مانند شیر سویا، توفو، پنیر سویا و خود سویا انباشته استروژن خود را تقویت کنید. قرص های بزرگ کننده سینه هم از استروژنی که از منبع های گیاهی به دست آمده اند ساخته شده اند و همان تاثیر را دارند.

وزن کلی خودتان را زیاد کنید اگر دارید ورزش می کنید و رژیم می گیرید که لاغر بشوید، این رژیم روی سینه های شما هم اثر میگذارد. کالری زیاد خوردن باعث بزرگ شدن سینه ها میشود ولی این را هم باید بپذیرید که کمی بقیه قسمت های بدن شما را هم بزرگ میکند. باردار شدن هم یک راه طبیعی دیگر برای بزرگ کردن سینه های شماست.

انواع ورزش ها برای افزایش سایز سینه

• با شکم روی زمین دراز بکشید و بازوان خود را کنارتان خم کنید و کف دستتان را روی زمین بگذارید. با دست و بازوان خود فشار بیاورید و بالا تنتان را بلند کنید، به شکلی که زانوان شما خم نشود و انگشت های پای شما روی زمین بماند. آنقدر فشار بیاورید و خودتان را بالا بکشید تا بازوان شما صاف بشود. برای اینکه اول کار این شناها راحت تر باشند میتوانید زانوان خود را روی زمین نگه دارید.به آرامی خود را به سمت پایین و روی زمین برگردانید و دوباره از اول این حرکتها را تکرار کنید. سعی کنید در حین کار به عضلات سینه خود هم نرمش بدهید.

  • حرکت شنا شاید فکر کنید که شنا ورزشی برای بازوانتان باشد ولی این ورزش روی عضلات سینه ای بزرگ شما هم تاثیر دارد. نرمش ناحیه سینه ای بزرگ سینه را قوی و بزرگ میکند و باعث میشود سینه ها بزرگتر و پرتر به نظر برسند. بعلاوه این نکته مثبت را هم دارد که بازوانتان هم ماهیچه ای تر و سفت تر میشوند. برای شروع حداقل 3 ست 15 تایی بزنید. وقتی که بازوها و ماهیچه های سینه ای بزرگ شما قوی تر شد تعداد شناهای در هر ست را زیادتر کنید.
  • پرس های سینه ای با دمبل این هم یک نرمش سینه عالی دیگری است که عضلات سینه ای را بزرگتر و قوی تر می کند و بافت سینه را به سمت بیرون می آورد. دمبل هایی انتخاب کنید که به راحتی بتوانید با آنها 3 ست 8-12 تایی بزنید. استفاده از دمبل های با وزن 8، 10 و یا 12 پوند برای شروع خوب است. دو یا سه بار در هفته 3 ست 10 تایی پرس های سینه ای با دمبل بزنید. وقتی که قوی تر میشوید تعداد تکرارهای در هر ست را زیادتر کنید.
  • با کمر روی یک نیمکت شیب دار بخوابید. وزنه ها را کنار خود نگه دارید.وزنه ها را کنار همدیگر و بالای سینه تان بالا بیاورید، بازوان خود را طوری صاف کنید که دو سر وزنه ها با هم تماس پیدا کنند.به آرامی وزنه ها را پایین بیاورید و این کار را دوباره تکرار کنید.
  • انقباضات ایزومتریک سینه در این نوع ورزش باید عضلات سینه بدون کشیده شدن منقبض بشوند و برای بزرگ کردن سایز عضلات سینه خیلی خوب است. برای این ورزش فقط به یک حوله دستی نیاز دارید. برای بهترین نتیجه بهتر است که لااقل سه بار در هفته این ورزش را انجام بدهید.

به گونه ای بایستید که پاهای شما به اندازه عرض شانه های شما از یکدیگر فاصله داشته باشند.

حوله را به گونه ای جلوی سینه خود بگیرید که دو بازوی شما کاملا کشیده بشوند.

همزمان دو طرف حوله را بکشید و به این شکل به صورت انقباض های کوچک عضلات سینه تان را منقبض کنید.

حوله را محکم نگه دارید و برای سه دقیقه با انقباض های ضربه ای به کشیدن آن ادامه بدهید.

روش دیگری که برای بزرگ نشان دادن سینه وجود دارد و روش ارایشی محسوب میشود استفاده از کانتورینگ سینه احتمالا برای کانتورهای زیبا گونه و چانه از لوازم آرایشی استفاده میکنید اما شاید ندانید که میتوانید از آرایش برای کانتور کردن سینه های خود هم استفاده کنید. این روش ارزان اما موقتی برای اینکه سینه ها بزرگتر به نظر برسند هست که با کمی تمرین به راحتی قابل انجام است.

خرید سوتین جکدار در حدی تکنولوژی سوتین پیشرفت کرده که میتوانید بدون جراحی یا ورزش کردن سینه های زیبایی که طبیعی به نظر برسند را داشته باشید. به دنبال سوتینی باشید که راحت باشد و سینه های شما را به شکلی که شما دوست دارید دربیاورد. یک سوتین جکدار خوب بر روی شما سنگینی نمیکند، وقتی که حرکت میکنید جابه جا نمیشود . باعث نمیشود که سینه تان شکلی نوک تیز و عجیب پیدا کند.

سوتین های با اسفنج بیشتر باعث میشوند که سایز سینه شما چند درجه بزرگتر به نظر برسد. با این روش یک تا سه درجه سایز سینه خود را بزرگتر نشان بدهید.
قبل از اینکه سوتین های جکدار را بخرید آنها را زیر یک تی شرت امتحان کنید. شاید باورتان نشود که چقدر سینه های شما را پرتر تر میکنند ولی میخواهید هم که سینه هاس شما طبیعی به نظر برسند.

جک ها برای اینکه طبیعی به نظر برسند از فوم، ژل و حتی آب درست شده اند.

سوتین و تاپی را که میخواهید بپوشید را بپوشید. زیرا این روش در واقع چشم ها را گول میزند باید نواحی سینه شما مشخص باشد پس یک لباس یقه باز بپوشید.
اگه نگران این هستید که لباستان آرایشی بشود با کمی دستمال توالت یا چسب میتوانید از آن محافظت کنید. اما با این حال بهتر است وقتی لباس سفید تنتان هست از این روش استفاده نکنید.

سایه بین دو سینه را با استفاده از برنز کننده رنگ تیره به بین سینه های خود بزنید. براش را آغشته از برنز کننده کنید و از وسط سینه های خود به سمت بالا و بیرون بکشید تا یک شکل v رو بین سینه های خود ایجاد کنید.

به نیمه بالایی سینه های خود پودر رنگ روشن تری را بزنید. از یک اسفنج آرایشی برای محو کردن کناره ها در بخش برنزه استفاده کنید تا در آخر آرایش سینه شما یک دست بشود.

پر کننده های (فیلرهای) فیله مرغی این پرکننده های سیلیکونی داخل سوتین بدون اسفنج شما قرار داده میشوند تا باعث بشوند که سینه های بزرگ و با ظاهر طبیعی داشته باشید. وزن، بافت و ظاهرشان خیلی شبیه به سینه واقعی است. رنگ سینه یا بی رنگ آنها را میتوانید خریداری کنید.

برخی از محولات هم وجود دارد که به بزرگ کردن سینه ها کمک می کند که کرم بزرگ کننده سینه هم از این نوع است

استفاده از کرم بزرگ کننده سینه در بازار کرم های موضعی زیادی وجود دارند که حاوی استروژن و کراتین هستند و کارشان بزرگ کردن سایز و تعدیل شکل سینه است. گفته میشود که این کرم ها سلول های سینه را بزرگتر میکنند تا سینه بزرگتر به نظر برسد، و برای هر قوطی بعضی از این کرم ها باید چند صد هزار تومان پرداخت کنید با این حال خیلی ارزان تر از جراحی است. عملا ثابت شده که تعدادی از این کرم ها که منشا ترکیه ای و اروپایی دارند در بزرگ کردن سینه موثر هستند. اگر میخواهید این گزینه را امتحان کنید تجربه ثابت کرده که کرم سفت کننده سینه ویاکسی اگر مرتب به مدت 3 ماه استفاده شود سینه های شما را حداقل 2 سایز بزرگتر خواهد کرد.

بادکش بزرگ کننده سینه بادکش یک مکنده بزرگ کننده سینه است که حداقل هزینه آن 100 هزار تومان است اما تحقیقاتی انجام شده اند که نشان میدهند این دستگاه باعث میشود که سلول های سینه بزرگ بشوند و تقسیم پیدا کنند که نتیجه آن این است که سایز سینه را یک درجه یا بیشتر بزرگ کند. این دستگاه را مثل سوتین بر روی سینه خود میپوشید و مکنده های داخلش روی بافت سینه شما اثر میگذارند و به مرور سایز سینه شما را بزرگ میکنند. لااقل 10 هفته طول میکشد تا تفاوت را احساس کنید.

پر کننده های سینه فیلرها تزریقاتی از هیالورونیک اسید به داخل سینه هستند. بعد از چندین تزریق سایز سینه را یک یا دو درجه بزرگتر میکنند. هر تزریق حدود 30 الی 90 دقیقه طول میکشد و کل این پروسه حدود چند میلیون تومان هزینه دارد.

فیلرها ممکن است عوارض جانبی خیلی خطرناکی داشته باشند پس حتما قبل از استفاده از آنها با دقت در موردشان تحقیق کنید.

در بعضی موارد ممکن است به یک تنظیم کردن نیاز پیدا کنید تا سینه ها طبیعی به نظر برسند.

تزریق چربی در این پروسه چربی از شکم یا باسن گرفته میشود و به داخل سینه ها تزریق میشود تا آنها را پرتر کند. چون هر بار مقداری از چربی ها به داخل بدن جذب میشوند چندین تزریق لازم است تا تفاوت قابل تشخیص باشد. این روش را حتما با احتیاط انجام دهید زیرا این احتمال وجود دارد که چربی کلسیفه بشود و در نتیجه مشکلات جدی برای سلامتی شما ایجاد کند.

جراحی زیبایی سینه

یک روش بسیار جالبی وجود دارد که ان هم این است که طب سوزنی الکتریکی در این پروسه سوزن هایی داخل سینه میکنند که جریان الکتریکی را انتقال میدهند که سلول های سینه را بزرگ میکنند. این روش بین افراد مشهور پر طرفدار است. در بعضی مواقع اثر آن دائمی نیست و ممکن است که به بیشتر از یک بار دوره درمانی نیاز داشته باشید. در مورد اثرات طولانی مدت این روش اطلاعات زیادی در دست نیست پس حتما احتیاط کنید.

بزرگ کردن سینه از طریق جراحی که تقریبا یک روش دائمی است

ایمپلنت سینه انتخاب های شما ایمپلنت های سیلیکونی و سالینی هستند. خانم ها گزارش کرده اند که کاشت های سیلیکونی بیشتر حس سینه های واقعی را دارند اما اگر آنها داخل سینه نشتی پیدا کنند هم خطرناکتر از نوع دیگر ایمپلنت ها هستند. هر دو نوع ایمپلنت ها بین 5 الی 10 میلیون هزینه دارند.

در گذشته چون ایمپلنت های سینه ای سیلیکونی باعث بروز مشکلات جدی در سلامت میشدند FDA آنها را از بازار جمع آوری کرد. در بعضی خانم ها به مرور زمان این ایمپلنت ها میلغزیدند و باعث کجی سینه ها می شدند و مشکلات زیبایی دیگری را ایجاد میکردند. اما پس از اینکه از نظر علمی اصلاح شدند اخیرا دوباره وارد بازار شده اند.

قبل از اینکه به عمل جراحی بروید بهتر است به نکات زیر توجه کنید

یک اینکه بیمه معمولا عمل جراحی بزرگ کردن سینه را پوشش نمیدهد.

دوم این که دنبال جراحی باشید که تجربه زیادی داشته باشد و نظرات خوبی درمورد او گفته شده باشد. شما نمیخواهید که موش آزمایشگاهی یک جراح بی تجربه باشید.

و سومین نکته و مهم ترین نکته این است که از یک جراح پلاستیک مشاوره بگیرید اگر تصمیم گرفته اید که ایمپلنت بگذارید با دکتر در مورد اینکه کدام ایمپلنت ها برای شما مناسب است صحبت کنید. باید در مورد اینکه میخواهید سینه های شما چه اندازه ای باشند و اینکه چه شکلی باشند نظرتان را قطعی کرده باشید و دقیقا بدانید که چه میخواهید. دکتر مثال هایی از اینکه ایمپلنت ها چگونه ظاهر شما را تغییر میدهند به شما نشان میدهند و شما را در مورد پروسه جراحی راهنمایی میکنند.

حتما با دکتر خود در مورد داروهایی که در حال حاضر استفاده میکنید صحبت کنید تا مطمئن شوید که این داروها با داروهایی که قرار است در حین و بعد از جراحی استفاده کنید تداخل نداشته باشند.

اما عمل زیبایی سینه چگونه صورت می گیرد؟

برای عمل شما را بیهوش میکنند و جراح در دو طرف سینه های شما برشی را میزند، این برش زیر بغل شما قرار دارد یا اینکه دور نوک سینه شما هست، که این محل ها بستگی به طرحی دارد که شما با آن توافق کرده اید. این عمل حدودا 1 تا 2 ساعت طول میکشد. سینه های شما را با چسب جراحی میپوشانند و ممکن است در دوران بهبودی سینه های شما را تخلیه کنند.

این عمل هم مانند تمام جراحی ها ممکن است دارای عوارضی باشد ممکن است خونریزی، ایجاد جای زخم (اسکار) و حتی مشکلات جدی تری پیش بیاید.

ایمپلنت های سینه احتمال رشد سلول های سرطانی را افزایش میدهند و ممکن است که برای شیردهی تداخل ایجاد کنند.

ما تمام سعی خود را کردیم که تمام مطالب مورد نیاز را درباره بزرگ کردن سینه در اختیار شما قرار دهیم و امیدواریم با دقت مطالب فوق را مطالعه فرمایید و نتیجه مطلوب را کسب کنید.

بیشتر بیاموزید :جراحی زیبایی سینهپروتز سینه |متخصص جراحی سینه | جراحی کوچک کردن سینه

Comments are closed.