لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

مامو پلاستی جراحی کوچک کردن سینه

جراحی کوچک کردن سینه

مامو پلاستی جراحی کوچک کردن سینه : معمولا داشتن سینه های بزرگ همیشه برای خانم ها هم جذاب نیست و بسیاری از خانم از داشتن سینه‌ های سنگین و بزرگ دچار ناراحتی‌های جسمی و عاطفی گوناگون می شوند و این بزرگی سینه باعث می شود که تناسب اندام خانم ها حالت نرمالی نداشته باشد در بیشتر مواقع سینه هایی بزرگ و آویزان باعث بروز مشکلات بسیاری در خانم ها می شود که باعث ناراحتی و شاکی بودن آن ها شده است. معمولا بیشتر بانوانی که سینه‌های بزرگ دارند، غالباً از درد کمر و گردن رنج می‌ برند.

 جراحی کوچک کردن سینه
جراحی کوچک کردن سینه

گاهی از اوقات، بزرگ بودن سینه ها بر مسائل جنسی و ارتباط یک زن با همسر خود نیز تاثیر بسیار بد منفی را می گذارد و باعث ایجاد مشکلاتی در زندگی فرد می شود. همچنین برخی از خانمهایی که پستانهای بزرگ و سنگینی دارند، نمی توانند مانند سایرین از لباسهای مناسب استفاده نمایند و همواره در مجامع از این موضوع در رنج می باشند. بیشتر اوقات همین سینه‌های بزرگ به دلیل ایجاد احساس خجالت و شرمساری باعث گوشه‌گیری بانوان می‌شود و این حالت ناراحتی آن ها را از شرکت در فعالیت‌های روزمره‌ ای مانند ورزش جلوگیری می‌کند همان طور که می دانید انجام این فعالیت ها برای مدیریت وزن و حفظ سلامت کلی بدن خیلی لازم و ضروری است.

با پیشرفت های که امروزه در متد پزشکی رواج پیدا کرده است خوشبختانه راه های کوچک کردن سینه و از جمله جراحی تمام این مشکلات را برای خانم ها پایان می‌دهد. امروزه هیچ روش شناخته شده ای به جز روش جراحی که بهترین اثرات درمانی را در کنار کمترین عوارض را برای فرد داشته باشد، معرفی نشده است.

مامو پلاستی روش درمان بزرگی سینه در جراحی زیبایی سینه

همان طور که گفتیم امروزه یکی از بهترین تکنیک های جراحی زیبایی سینه، جراحی کوچک کردن سینه به روش ماموپلاستی می باشد که این جراحی برای رفع بزرگی سینه ها مورد استفاده قرار می گیرد. جراحی کوچک کردن سینه یا ماموپلاستی اندازه و وزن سینه های بزرگ را در افرادی که دارای مشکل بزرگی سینه هستند کمتر می‌کند و در عین حال آنها را سفت‌تر می‌کند و هاله دور سینه (پوست تیره‌تر اطراف نوک پستان) را نیز در صورت لزوم کوچکتر می‌کند.

این جراحی باعث بالا رفتن اعتماد به نفس در بیمارانی می شود که از آن مشکل رنج می بردند که با انجام آن راحتی و اعتماد به نفس بیشتری را به دست می‌آورند.

در جراحی به روش ماموپلاستی معمولا حجم زیادی از سینه ها برداشته خواهد شد ودر این جراحی لیفت سینه هم همزمان انجام می شود. در این جراحی سینه های بیمار اندازه نرمالی نسبت به جثه فرد پیدا می کند و بسیار خوش‌ فرم‌تر از قبل می شود. این روش جراحی کوچک کردن سینه معمولا مثل لیفت سینه است و تنها تفاوتی که میان این روش و لیفت سینه است در میزان برداشت بافت سینه است.

بیشتر بدانید: ماموپلاستی

نتایج بعد از جراحی زیبایی سینه

این جراحی هم مثل سایر جراحی های دیگر برای رسیدن به نتیجه ایده ال نیاز به مراقبت و نقاهت دارد. معمولا نتیجه جراحی کوچک کردن سینه بلافاصله پس از عمل قابل مشاهده است؛ و بعد از جراحی کوچک کردن سینه، سینه ها به شکلی خوش فرم و زیبا و گرد تبدیل خواهد شد و در این حالت نوک سینه در مرکز سینه قرار خواهد گرفت و جای برش و بخیه در جراحی زیبایی سینه نخواهد ماند. ممکن است که سینه های شما ورم داشته باشد که این کاملا طبیعی است و ورم پس از عمل به مرور زمان کم می‌شود و جاهای بریده شده و خط های که در سینه موجود هست هم با مرور زمان محو می‌گردد. بعد از گذشت زمان و تمام شدن دوران نقاهت نتیجه ای که به دست آمده برای شما رضایت بخش تر می شود.

شما دیگر با داشتن سینه‌های کوچک نسبت به سینه های که قبل از جراحی داشتید خیلی راحت می توانید لباس های که دوست دارید را انتخاب کنید و از زندگی خودتان با این شرایط عالی لذت بیشتری را ببرید؛ و دیگر مشکلی برای شرکت در فعالیت‌ها و ورزش‌های مختلف را نخواهید داشت؛ زیرا شما با این جراحی به علاوه عمل کوچک کردن سینه راحتی خودتان اعتماد به نفس بیشتری را نسبت به قبل به دست خواهید آورد.

دلایل انجام ماموپلاستی ( کوچک کردن سینه):

  • رفع افتادگی سینه ها
  • کاهش سایز سینه
  • کاهش وزن سینه
  • فرم دهی به سینه ها
  • گرد کردن سینه ها
  • بالا کشیدن مجموع سینه و نوک سینه

و کاهش هاله ی دور سینه ها از مهم ترین دلایل انجام جراحی ماموپلاستی است.

کسانی که انجام این جراحی به آن ها توصیه نمی شود:

برای اینکه بدانیم که انجام این جراحی برای چه افرادی توصیه نمی شود جزئياتي درباره ي سلامتی عمومی و وضعيت زايمان و تمایل فرد برای بارداری اهمیت دارند. درست است که این جراحی بدون محدودیت خاصی بر روی تمام زنان در تمام سنين انجام شود ولي باید سینه ها به بلوغ رشد رسیده باشند. معمولا قبل از اينکه سينه ها کاملا رشد کنند هرگز نباید اين عمل را انجام داد. پس جراحی ماموپلاستی برای خانم های باردار و افرادی که سایز سینه مناسبی دارند توصیه نمی شود.

افرادی که سیگار می کشند حتما اگر تصمیم به این جراحی دارند باید مصرف سیگار را کاملا قطع کنند. چون مصرف سیگار رگهاي خوني را تنگ مي کند و بنابراين جريان خوني را در ناحيه عمل کاهش می دهد واین باعث مي شود که جای زخم خیلی دیر جوش بخورد.

معمولا داشتن سلامت جسمی و مصرف نکردن دارو های خاص در این جراحی بسیار مهم است پس شما چنانچه بیماری خاصی دارید و یا از دارو های خاصی استفاده می نمایید در جلسه مشاوره با پزشک تان حتما پزشک جراح خود را از این موضوع مطلع کنید.

داشتن وزن مناسب از دیگر مزیت های این جراحی است شما اگر اضافه وزن قابل توجهي داريد، پيشنهاد پزشک متخصص برای شما این است که ابتدا شما وزنتان را با انجام فعالیت های ورزشی ورعایت رژیم مناسب غذایی کاهش دهيد. چون اگر شما پس ازانجام عمل جراحی وزن خود را کم کنید ممکن است که سینه های شما حالت افتاده تری داشته باشد و این ظاهر خوبی نخواهد داشت.

پس در بهترین حالت و برای گرفتن بهترین نتیجه ممکن از جراحی زیباایی کوچک کردن سینه قبل از انجام جراحی زیبایی سینه درباره تمام موارد با پزشک خودتان مشورت کنید.

دوران نقاهت بعد از ماموپلاستی :

  • معمولاً تا سه روز درد ناشی از عمل زیادتر می شود و پس از با مصرف مسکن ها کاهش خواهد یافت
  • بدون تجویز جراح دارویی مصرف نکنید
  • تا 48 ساعت اول می توانید برای کاهش درد و پیشگیری از تورم از کمپرس آب سرد استفاده نمایید
  • در زمان استراحت سرتان را کمی بالاتر از بدن قرار بگیرد تا تنفس راحتی داشته باشید
  • شما نباید شش هفته هر نوع فعالیت سنگین را انجام دهید
  • اصلا نباید اشیا سنگین بلند کنید
  • توصیه پزشک برای شما این می شود تا دو هفته رژیم کم نمک را رعایت نمایید
  • آناناس تازه می تواند به روند بهبود زخم ها، ورم و کبودی های تان کمک کند.
  • استفاده از سوتین طبی بعد از عمل ماموپلاستی تا زمانی که جراح برای تان تعیین کرده، در طول شبانه روز الزامی است.

توصیه می شود تا یک مدت حداقل دو هفته از مصرف هرگونه دخانیات به ویژه سیگار و نوشیدنی های الکل دار حتما پرهیز کنید. بی حسی سینه ها تا مدتی بعد از عمل طبیعی است و جای نگرانی ندارد. مصرف دارو هایی که برایتان تجویز شده است را تا پایان دوره ادامه بدهید. 48 ساعت بعد از عمل می باشد و بعد از گذشت سه الی چهار روز می تواند به فعالیت های عادی روزمره ادامه دهد.

Comments are closed.