لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

درباره تزریق بوتاکس بیشتر بدانید

درباره تزریق بوتاکس بیشتر بدانید : درطی این سال تزریق بوتاکس نسبت به دیگر درمان های زیبایی از محبوبیت ویژه ای برای رفع وکاهش چین وچروک ها برخوردار بوده است . در روش درمانی بوتاکس که به منظور کاهش دادن چین وجروک وخط های بسیار ظریف انجام می شود یک روش غیر جراحی بوده که با گذشت زمان تاثیر آن روی صورت نمایان می شود . تزریق بوتاکس باعث می شود زیر چشم عضله ی ناحیه ی هدف موقتا بی حس شده وباعث صاف شدن چین های صورت می شود . با اینکه امروزه بوتاکس را یک وسیله ایی برای رفع و کاهش چین وچروک می شناسند . ولی این روش کارایی های درمانی وزیبایی زیادی دارد .

درباره تزریق بوتاکس بیشتر بدانید

اگر وجود چین وچروک های روی صورت برای شما آزار دهنده وموجب کلافگی شما گردیده است . آیا می خواهید با یک روش بدون جراحی وبا کمترین تهاجمی صورت جوان وشاداب تر داشته باشید , ما به شما تزریق بوتاکس را توصیه می کنیم . تزریق بوتاکس برای جوانسازی پوست یک روش درمانی موثر ومناسب البته ایمن می باشد . متخصصین ما بعد از ارزیابی پوست شما وکسب اطمینان از مناسب بودن درمان , برای به دست آوردن به نتیجه مثبت ودلخواه تعداد واحد های تزریق بوتاکس را تعیین می کنند .

بوتاکس چیست ؟

بوتاکس ساخته شده از سم بوتولینوم ونام فراورده ای با گونه ای قابل تصفیه شده است . بوتاکس پس از تزریق عضله های تکانه های عصبی که مسئولیت انقباض عضلات را دارد مسدود می کند . کمتر منقبض شدن ویا منقبض نشدن عضلات موجب صاف تر شدن پوست شده ویک چهره ی با حالتی جوان تر وشاداب تر برای شما به ارمغان می آورد . بهترین واکنش را به ناحیه هدف را نشانه های پیری نشان می دهد . چروک وخطوطی هستند که انقباض های پی درپی عضلات را درموقع حالت دادن به صورت , که می توان اخم کردن را یکی از علل ایجاد انها می باشد . پس با این حساب جوانسازی با روش تزریق بوتاکس بیشتر برای رفع خط خم ابروها , چروک های موجود در پیشانی وخط های در کنار گوشه های چشم خارجی ( خط خنده ) انجام می شود .

مزایای تزریق بوتاکس

در زیر به تعدادی از مزایای تزریق بوتاکس اشاره ای می کنیم .

  • جوانسازی صورت
  • به دست آوردن نتیاجی ظریف وغیر مصنوعی .
  • موثر و ایمنی بسیار بالا
  • با کمترین روش تهاجمی
  • بدون سپری کردن دوران نقاهت ونیاز به استراحت پس از درمان
  • مقرون به صرفه
  • ازبین بردن چین وچروک

ناحیه های قابل درمان بوسیله ی تزریق بوتاکس

نواحی تزریق بوتاکس

لیفت ابرو

تزریق بوتاکس نسبت به جراحی پرطرفدار لیفت ابرو تاثیر گذاری سزیع تری دارد . ولی نتایج به دست آمده از این روش مانند جراحی لیفت قابل توجه نمی باشد . تزریق بوتاکس به مقدار کم در عضله های مسئول موجب می شود ابروها به سمت پایین کشیده شوند . که باعث بالا رفتن ابروها تضعیف این عضله ها می باشد .

لبخند لثه ای

لبخند لثه ای موقعی نمایان می شوند که لب فوقانی بیش از حد بالا بوده ودر هنگام لبخند زدم بخش زیادی از لثه ها مشاهده می شود . عضله های منقبض کننده بعد از تزریق بوتاکس ضعیف تر می شوند که در نهایت موجب پاییین آمدن لب شده ولبخند مناسبتر وزیباتر به نظر می رسد .

رفع تعریق شدید

استفاده از بوتاکس باعث می شود که تعریق زیر بغل , کف دست وپا , وهمچنین تعریق کردن صورت را به صورت قابل توجهی کاهش می دهد .

زاویه دار کردن چانه

در زاویه دار کردن صورت تزریق بوتاکس نقش ویژه ایی دارد . ویا اصطلاحا باعث میشود خط فک چانه ای با فرم ایده الی به دست آید .

از بین بردن چین و چروک

تزریق بوتاکس یک روش تاثیر گذار وایده ال برای از بین بردن چین وچروک دور چشم یا خط خنده , رفع چین وچروک های افقی بر روی پیشانی وخط اخم , چروک های دور بینی , پهن شدن سوراخ بینی , از بین بردن چروک های موجود در دور لب , درمان خط خنده چروک های فک چال چانه با عمق زیاد است .

درمان سر دردهای میگرنی

درمان بی اختیاری ادرار

متقاضیان درمان با تزیریق بوتاکس

تزریق بوتاکس یک روش درمانی مناسب وتاثیر گذار در همه ی گروه های سنی و برای آقایان وخانوم ها می باشد . کسانی که تحمل دیدن نشانه های افزایش سن ویا کهن سالی را ندارند و نمایان شدن چین وچروک ها بر روی صورت خود آنها را آزار می دهد . با تزریق کردن بوتاکس میتوانند مجددا صورت زیبا وشاداب وجوان تر داشته باشند . بوتاکس با تمام پوست وبا هر نژادی سازگار می باشد . در تزریق بوتاکس در صورتی که ناحیه ی تزریق ویا مناطق نزدیک به آن دارای عفونت باشد الزامیست که تزریق تا موقع از بین رفتن عفونت کلی به تاخیر بیفتد . دچار ویا سابقه ی بیماری های اختلالات عصبی وعضلانی مجب می شود که احتمال عوارض بعد از تزریق را شدید تر می کند .

انواع برند های بوتاکس

بوتاکس ( آلرژان ) , دیسپورت ( Medicis ) و زئومین ( مرز ) همگی تعدیل کننده های عصبی ( نورومدولاتورها ) تزریقی می باشند . که باعث مسدود شدن تکانه های عصبی می شوند . ودر نهایت با انقباض شدن عضلات چین وچروک های موجود در روی پوست از بین می روند .

تفاوت جزیی درفرمولاسیون ماده ی یکنواختی با نام باکتری کلوستریدیوم یا سم بوتولینوم A در هربرندی نسبت به دیر بند ها موجود است . ولی کارایی وتاثیر گذاری آنها تفاوتی نداشته ویکسانی دارند . به این معنی که ماده تزریق شده با مسدود کردن تکانه های عضلانی مسئولی که باعث ظهور چین وچروک می شود از کار می افتد . از متداول ترین نشانه های افزایش سن وپیری نمایان شدن خطوط افقی بر روی پیشانی وخطوط اخم عمودی مابین ابروها ویا ( خطوط یلزده ) هستند که برای از بین بردن آنها بوتاکس تزریق می شود . نا گفته نماند که از بوتاکس ,دیسپورت وزئومین برای از بین بردن خطوط خنده , خطوط های افقی بالای بینی , خطوط اطراف گردن ,لیفت ابرو وحتی برای درمان کردن میگرن وعرق کردن بسیار شدید در زیر بغل نیز می توان تزریق کرد .

نحوه ی تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس بوسیله پزشک متخصص وبا سوزنی بسیار ظریف موجود در مطب به ناحیه ی هدف تزریق می شود . زمانی که برای تزریق نیاز است 30 دقیقه می باشد ناحیه هدف ومیزان بوتاکس ومناسب بودن درمان را قبل از تزریق بررسی وتعیین کنید . تزریق بوتاکس معمولا نیازی به بی حس کننده های موضعی ندارد ویک درمان سرپایی است که جلسات درمان کوتاه مدتی دارد . پزشک متخصص مربوططه برای اینکه ناراحتی و یا درد خفیفی برای فرد ایجاد نشود میزان بسیار کمی از بوتاکس را با سوزن های بسیار ظریف تزریق می کند .

آیا در تزریق بوتاکس احساس دردی وجود دارد؟

سوزنی که بوتاکس بوسله آن تزریق می شود شباهت بسیاری به سوزن های طب سنتی دارد وبسیار ظریف وکوچک می باشد . در زمان تزریق با این سوزن های بسیار کوچک درد جزئی احساس می شود . بوتاکس باعث الهتاب نمی شود ویک تحریک کننده نیست . بعضی از افراد بعد از تزریق بوتاکس احساس سوزش ملایمی دارند .

نتایج

نتایج حاصل از تزریق بوتاکس ماندگاری 4 الی 6 ماهه دارند . که این ماندگاری برای محو شدن چین وچروک ها طولانی می باشد . برای اینکه به نتیجه ایده ال ودلخواه رسید باید چند تزریق انجام گیرد . به علت اینکه عضلات عادت به شل بودن وقرار داشتن در وضعیت خنثی دارند . بیشتر افراد با گذشت زمان به این نتیجه می رسند که واضحی چین وچروک هایشان کاهش یافته است .

نتایج تزریق بوتاکس چه مدت می باشد؟

بعد از 72 ساعت تاثیر گذاری تزریق نمایان می شود . ولی برای اینکه نتیجه ی کلی مشاهده شود باید 7 روز پس از تزریق صبرکنیم . پس از درمان برای اینکه پزشک متخصص واکنش های ناشی از تزریق را بررسی کند مراجعه به مطب الزامیست . اولین تزریق بوتاکس می تواند واکنش خفیفی داشته باشد .این واکنش یک روند طبیعی تلقی میشود وبعد از تزریق دوم ویا سوم عضلات بی حس وریلکس می شوند .

دوران بهبود

توصیه شده است که بعد از درمان ناحیه ی تزریق شده را نمالیید و یا ساییده نشود . احتمال دارد که بوتاکس با این عمل حرکت کند . و امکان دارد مالش و یا ساییدن موجب ضعیف تر شدن و یا افتادگی صورت فرد گردد . همچنین به فرد شدیدا توصیه می شود برای اینکه از جابجایی بوتاکس جلوگیری شود به مدت 4 ساعت پس از عمل دراز نکشد . در این روش درمانی دوره ی نقاهتی وجود ندارد و نیاز به استراحت در منزل نیست وفرد می تواند بلافاصله پس ازتزریق به محل کار خود بازگشته وبه فعالیت های روزمره یخود برسد . نگران کبودی و یا ورم ناحیه هدف نباشید که موقتی بوده ودر مدت چند ساعت رفع خواهد شد . میتوان برای جلوگیری و یا کاهش ناراحتی های احتمالی بعدازتزریق از آنتی بیوتیک ها ویا قرص های کاهش دهنده ی درد غیر تجویزی ویا از کیسه یخ استفاده کرد .

عوارض جانبی ناشی از تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس به شرطی یک روش ایمن است که به دست یک پزشک متخصص ومجرب انجام گیرد . عوارض ناشی از تزریق بوتاکس بسیار جزئی است که میتواند مواردی همچون سردرد شدید ویا غیر طبیعی بودن نتیجه را شامل شود .

Comments are closed.