لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

چرا پایین بیکینی لیزر جواب نمی‌دهد؟

لیزر یکی از معدود روش‌های درمانی است که به کمک آن می‌توان موهای زائد نواحی مختلف بدن را از بین برد. بانوان ذاتا زیبایی را دوست دارند و می‌خواهند همیشه آراسته باشند، اما موهای زائد بدن مانع این آراستگی همیشگی می‌شود.
بسیاری از بانوان برای خلاص شدن از شر موهای زائد نواحی مختلف بدن خود از تیغ، ژیلت، کرم موبر، وکس، پودر موبر یا سایر روش‌ها استفاده می‌کنند. هر یک از این روش‌های درمانی با توجه به مزایایی که دارد دارای معایب و عوارضی است که انتخاب را سخت‌تر می‌کند.
یکی از بهترین و رایج‌ترین راه‌های خلاص شدن از موهای زائد بدن، لیزر درمانی است که نه تنها موجب حذف موهای بدن می‌شود بلکه می‌تواند رنگ پوست را روشن‌تر کند و موجب شادابی و جوانی پوست بدنتان شود.

لیزر خط بیکینی

به نقل از مقاله لیزر بیکینی کلینیک صدف : در واقع ناحیه شرمگاهی است که با موهای زائد پوشانده شده و به عنوان ناحیه تناسلی بانوان شناخته می‎شود. این ناحیه با وجود اینکه از مو پوشانده شده است همیشه باید تمیز و عاری از هرگونه مو زائدی باشد. وجود مو در این ناحیه می‌تواند اثرات منفی در رابطه جنسی داشته باشد، از این رو بهتر است همیشه با استفاده از روش‌های مختلفی چون شیو، اپیلاسیون، لیزر و…. این ناحیه را اصلاح کنید. یکی از اشتباه‌ترین راه‌ها برای اصلاح این ناحیه استفاده از تیغ است، استفاده از تیغ می‌تواند موجب مشکلات پوستی در بلند مدت شود. امروزه با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی راه و روش‌های جدید و بسیاری به وجود آمده است، لیزر بیکینی یکی از این راه‌ها می‌باشد. لیزر به عنوان یکی از کم عارض‌ترین راه‌های از بین بردن موهای زائد در بانوان و آقایان شناخته شده است.
به بخشی از ناحیه تناسلی خانم‌ها که با لباس پوشانده شده و کمی خارج از آن را بیکینی می‌گویند. خط باسن به هیچ عنوان در لیزر موهای زائد جز بیکینی محسوب نمی‌شود.

لیزر بیکینی در واقع همان لیزر موهای زائد ناحیه شرمگاهی است. ناحیه شرمگاهی زنان همانطور که گفتیم از موهای زائد پوشانده شده بهتر است که برای بهداشت و سلامت زنان، موهای این بخش از بین بروند. انتخاب راه از بین بردن موهای زائد بدن به انتخاب خود فرد است. در واقع فرد با توجه به مزایا و معایب روش از بین بردن موهای زائد بدن و شرایط جسمی خود یکی از این راه‌ها را انتخاب می‌کند. لیزر بیکینی در واقع لیزر بخشی از ناحیه شرمگاهی است که با لباس پوشانده شده، البته اطراف این ناحیه شرمگاهی و قسمت داخلی پا‌ها هم جزو بیکینی به شمار می‌رود.

مزایای لیزر خط بیکینی

 

  • لیزر موهای زائد دقت بسیار بالایی دارد و می‌تواند موهای تیره و ضخیم بدن را بدون آسیب به پوست بدن از بین ببرد.
  • این روش می‌تواند در مدت زمان بسیار کمی، حجم بسیاری از موهای زائد بدن را از بین ببرد.
  • حدود 90 درصد مراجعه کنندگان بعد از دومین جلسه به نتیجه دلخواه خود می‌رسند.
  • این روش با مزایای بسیاری که دارد توانسته جای روش‌های قدیمی را پر کند.
  • لیزر موهای زائد می‌تواند تمام موهای زیرپوستی بدن را از بین ببرد.
  • پوست بدن در مقایسه با گذشته بسیار نرم و لطیف می‌شود و ممکن است رنگ پوست هم کمی تیره یا روشن شود.
  • با استفاده از لیزر رشد موهای زائد بدن کاملا متوقف می‌شوند و دیگر نیازی به شیو روزانه موها نیست.

عوارض لیزر خط بیکینی

قطعا استفاده از هر روش درمانی با مزایا و معایب بسیاری همراه خواهد بود که شناخت این معایب و عوارض می‌تواند در تصمیم‌گیری و انتخاب تاثیرگذار باشد. هر روش درمانی و زیبایی اگر اصولی انجام شود کمترین عوارض را برای مراجعه کننده به همراه خواهد داشت، لیزر هم جزو آن دسته از درمان‌هایی است که با وجود عوارض بسیاری که دارد اگر اصولی انجام شود، عوارض آن به حداقل می‌رسد.

معمولا از عوارض رایج و کوتاه مدت لیزر می‌توان به قرمزی و التهاب پوست، خارش، تورم فولیکول مو و سوختگی ملایم اشاره کرد. این عوارض با توجه به نوع دستگاه و تخصص اپراتور متفاوت خواهند بود.

چرا لیزر خط بیکینی جواب نمی‌دهد؟

شاید شما هم با این مشکل مواجه شده باشید که با وجود تکمیل شدن جلسات لیزر به نتیجه قابل قبولی نرسیده‌اید. موهای زائد ناحیه بیکینی را می‌توان با استفاده از هر روش درمانی از بین برد، هرچه رنگ موها با رنگ پوست تضاد بیشتری داشته باشند قطعا در مدت زمان کمتری از بین می‌روند.

ناحیه بیکینی یکی از نواحی پرهورمون بدن است و به همین دلیل برای از بین بردن موهای زائد این ناحیه به جلسات بیشتری نیاز دارید. هرچه تراکم موها در این بخش بیشتر باشد قطعا حذف موهای زائد بدن هم به مدت زمان بیشتری نیاز دارد. معمولا برای حذف موهای این ناحیه به 6 تا 8 جلسه درمان نیاز دارید، اگر درمان خود را نیمه رها کنید به نتیجه قابل قبولی نمی‌رسید و رشد موهایتان مجددا آغاز می‌شود.
بیشتر پزشکان بر این باورند که لیزر موهای زائد خط بیکینی به هورمون‌های بدن و مشکلات سلامتی مرتبط است. برای تاثیرگذاری بیشتر و رسیدن به یک نتیجه قابل قبول باید به یک کلینیک مجهز و معتبر مراجعه کنید.

قیمت لیزر خط بیکینی

قیمت لیزر بیکینی در تمام کلینیک‌های پزشکی یکسان نیست و هزینه مشخصی ندارد. عوامل بسیاری وجود دارد که قیمت لیزر بیکینی را تحت تاثیر قرار می‌دهند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به تخصص و مهارت پزشک، کلینیک مورد نظر، دستگاه لیزر، تعداد جلسات، ضخامت موها، نوع پوست اشاره کرد. این عوامل می‌توانند قیمت لیزر خطر بیکینی را کاهش یا افزایش دهند.

جمع بندی

شاید اگر از بعد اقتصادی به این موضوع نگاه کنیم لیزر درمانی کمی هزینه‌بر باشد و در مقایسه با سایر روش‌های درمانی اقتصادی نباشد. در حالی که اینگونه نیست و از نظر علمی لیزر یک راه درمان مناسب برای حذف موهای زائد بدن و روشن کردن پوست بدن است. این روش تنها راه دائمی و بلند مدت حذف موهای زائد بدن است و می‌تواند بدون درد منجر به بهبود عارضه‌های پوستی شود.
سایر روش‌های حذف موهای زائد بدن و بیکینی عوارض و دردسرهای بسیاری دارد. در حال حاضر وکس، اپیلاسیون، بند، تیغ، ژیلت و سایر روش‌های شیو موهای زائد بدن جای خود را به لیزر داده‌اند. لیزر می‌تواند عوارض شیو موهای بدن را کاهش دهد و حذف موهای زائد بدن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن از بین ببرد. با استفاده از لیزر بیش از 90 درصد موهای زائد بدنتان از بین می‌روند و برای مدت زمان طولانی از شر آن‌ها خلاص خواهید شد.

Comments are closed.