لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

لیزر در آبادان

 

موهای زائد موجود در صورت و بدن، نه تنها باعث از بین رفتن لطافت و سلامتی پوست می‌شوند، بلکه باعث تجمع باکتری‌ها روی پوست و در نهایت افزایش تعریق و بروز بیماری‌های پوستی نیز خواهند شد. به همین دلیل است که روش‌های متفاوتی برای حذف این موهای دردسر ساز وجود دارند که هر کدام از آن‌ها دارای یکسری معایب و مزایا هستند. یکی از جدیدترین و مدرن‌ترین روش‌هایی که امروزه افراد بسیاری به سمت آن روی آورده‌اند، لیزر کردن می‌باشد. مراکز لیزر بسیاری در سراسر کشور در حال رقابت با هم هستند. با این حال برای اینکه به نتیجه مطلوبی دست پیدا کرده و شاهد از بین رفتن همیشگی موهای زائد خود باشید، بهتر است معتبرترین و بهترین مرکز لیزر موهای زائد در آبادان را پیدا کرده و در آن کلینیک جلسات درمان خود را آغاز کنید.

 

 

 

چرا لیزر موهای زائد به عنوان بهترین روش شناخته شده است؟

 

شاید از خود بپرسید چرا لیزر مو؟ گاهی اوقات، لیزر کردن موهای زائد به صورت خودبه خودی به یک امر واجب تبدیل می‌شود. مثلا افرادی که نسبت به روش‌های قدیمی از بین بردن موهای زائد حساسیت دارند و یا عوارض ناشی از حذف موهای زائد در روش‌های قدیمی برای آن‌ها آزار دهنده است، بالاجبار به مرکز لیزر موهای زائد در آبادان مراجعه کرده و اقدام به حذف این موهای مزاحم می‌کنند. عوارضی همچون؛ لک و مک، سوختگی، فرورفتگی‌های پوستی و… که به سبب روش‌های قدیمی ایجاد می‌شوند، درمان سختی داشته و در طولانی مدت روی پوست باقی می‌مانند. لیزر موهای زائد می‌تواند موهای اضافی را به صورت همیشگی و بدون عارضه حذف کند. به همین دلیل است که این روش در میان مردم محبوب شده و به عنوان بهترین روش حذف موهای زائد معرفی می‌شود.

 

لیزر موهای زائد روی کدام پوست و مو تاثیر بیشتری دارد؟

 

در روش لیزر معمولا افرادی که دارای پوست روشن، موهای تیره و ضخیم هستند، بیشترین نتایج را می‌بینند. در اولین جلسات لیزر افراد شاهد نابود شدن 30 درصد از موهای خود هستند، در جلسات بعدی 60 درصد از موهای زائد آن‌ها از بین رفته و در نهایت اکثر موهای مزاحم نابود خواهد شد. چرا تمام موهای زائد نابود نمی‌شود؟ هیچ روشی در دنیا کشف نشده است تا بتواند 100 درصد موهای زائد را به صورت همیشگی و طولانی مدت از بین ببرد. در واقع لیزر برای موهای کرکی و نازک انجام نمی‌شود. انجام لیزر در بهترین مرکز لیزر موهای زائد در آبادان می‌تواند 90 درصد از موهای تیره و ضخیم افراد را نابود کند. 10 درصد دیگر از موهای زائد نیز کرکی و نازک شده و قابل مشاهده نخواهند بود. اگر دارای پوست روشن و موهای تیره و ضخیم هستید، بدون هیچ نگرانی به مرکز لیزر موهای زائد در آبادان مراجعه کرده و برای همیشه از شر این موهای مزاحم خلاص شوید.

 

فواید و مزایای لیزر در معتبرترین مرکز لیزر موهای زائد در آبادان

 

از جمله مزایای لیزر موهای زائد می‌توانیم به سفت و لیفت شدن پوست، روشن شدن پوست، از بین رفتن چین و چروک، از بین رفتن دائمی موهای زائد، شفاف شدن پوست، پاکسازی منافذ، کم‌تر شدن عروق و حذف آکنه اشاره کرد. البته بدون درد و بدون عارضه بودن لیزر موهای زائد نیز از مهم‌ترین ویژگی‌های این روش به شمار می‌رود. تمام این مزیت‌ها در صورتی محقق می‌شوند که شما به معتبرترین و مجهزترین مرکز لیزر موهای زائد در آبادان مراجعه کنید. در غیر این صورت نه تنها این مزایا برای پوست شما اتفاق نمی‌افتد، بلکه ممکن است عوارض بلند مدت، گریبان‌گیر شما گردد.

بی خطر بودن و تاثیرگذاری سریع از دیگر مزایای لیزر کردن در بهترین مرکز لیزر موهای زائد در آبادان به شمار می‌روند. به خاطر داشته باشید برای اینکه بتوانید موهای زائد خود را به صورت دائمی نابود کنید، انتخاب بهترین کلینیک‌های لیزر و زیبایی به تنهایی کافی نیست، انجام منظم جلسات لیزر و متخصص بودن اپراتور نیز در نتیجه نهایی لیزر موهای زائد نقش بسزایی دارد. پس سعی کنید لیزر موهای زائد خود را زیر نظر پزشکان متخصص انجام دهید!

 

نکاتی که باید قبل و بعد از لیزر انجام دهید

 

  • قبل از شروع جلسات لیزر، آزمایشات هورمونی انجام داده و بعد از تنظیم هورمون‌ها به مرکز لیزر موهای زائد در آبادان مراجعه کرده و درمان خود را آغاز کنید.
  • 1 یا 2 هفته، قبل و بعد از لیزر موهای زائد از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری کنید. بعد از دو هفته نیز حتما از کرم‌های ضد آفتاب با SPF30 استفاده کنید.
  • تا سه روز بعد از انجام لیزر از رفتن به سونا، جکوزی و یا استخر جدا خودداری کنید.
  • 3 هفته قبل از مراجعه به مرکز لیزر موهای زائد در آبادان و انجام لیزر، موهای زائد خود را ریشه کن نکنید. سعی کنید در این مدت موهای زائد خود را با استفاده از تیغ و یا ژیلت بتراشید. لیزر موهای زائد روی ریشه موها تاثیر می‌گذارد. در نتیجه؛ استفاده از روش‌هایی مثل اپیلاسیون باعث از بین رفتن موقتی موهای زائد از ریشه می‌شود. به همیندلیل است که گفته می‌شود در طول دوره درمان و از 3 هفته قبل از انجام لیزر، برای از بین بردن موهای زائد تنها از ژیلت استفاده کنید.
  • اگر فکر می‌کنید درد ناشی از لیزر غیر قابل تحمل است، می‌توانید 30 دقیقه قبل از لیزر از بی حس کننده‌ها استفاده کنید. زمان انجام لیزر تمام کرم‌ها، بی حس کننده‌ها و… که روی پوست هستند را پاک کنید.
  • 24 ساعت قبل از مراجعه به مرکز لیزر موهای زائد در آبادان موهای زائد خود را با استفاده از ژیلت و یا تیغ بتراشید.
  • بعد از انجام لیزر در صورت نیاز از پمادهای ترمیم کننده پوست استفاده کنید.

ویژگی‌های بهترین مرکز لیزر موهای زائد در آبادان

 

کلینیک‌های زیبایی که خدمات لیزر در آن‌ها انجام می‌شود، باید از ویژگی‌های زیادی برخوردار باشند تا مراجعه کنندگان از مراجعه به این کلینیک‌های لیزر و زیبایی رضایت بالایی داشته باشند. رعایت بهداشت، موقعیت مکانی خوب، اپراتورهای باتجربه و مجرب، قیمت‌های معقولانه، سابقه و قدمت بالا از جمله ویژگی‌های بهترین مرکز لیزر موهای زائد در آبادان محسوب می‌شود. وجود این ویژگی‌ها باعث می‌شود اطمینان افراد به این کلینیک‌های لیزر جلب شود. وجود دستگاه‌های مختلف و مجهز بودن مراکز لیزر و زیبایی از دیگر ویژگی‌های این کلینیک‌ها به شمار می‌رود. با در نظر داشتن این ویژگی‌ها می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین کلینیک لیزر و زیبایی را انتخاب کرده و درمان خود را آغاز کنید.

 

Comments are closed.