لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

لیزر در اردکان

 

لیزر کردن یکی از روش‌های موثر برای از بین بردن موهای زائد و اضافی به شمار می‌رود. به همین دلیل است که همه روزه، تعداد مراجعه کنندگان به مراکز و کلینیک‌های لیزر و زیبایی در حال افزایش می‌باشند. تعداد افرادی که از قبل به این کلینیک‌ها مراجعه کرده و نتیجه گرفته‌اند نیز از لیزر کردن موهای زائد خود رضایت کافی دارند. البته افرادی هم هستند که بسته به شرایط خود و یا مصرف برخی از داروها، از نتیجه لیزر خود راضی نیستند. همانطور که می‌دانید؛ لیزر موهای زائد در کلینیک‌های زیبایی و در شهرهای مختلف صورت می‌پذیرد. در نتیجه؛ افراد برای انجام لیزر نیازی به پیمودن مسافت‌های طولانی ندارند. اردکان نیز یکی از شهرستان‌های یزد است که ساکنین آن برای انجام لیزر می‌توانند به مرکز لیزر موهای زائد در اردکان مراجعه کنند.

کاربردهای لیزر در مرکز لیزر موهای زائد در اردکان

کلینیک‌های لیزر و زیبایی هستند که سالیان سال است در شهرستان‌های مختلف استان یزد در حال فعالیت‌اند. این کلینیک‌ها معمولا هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان خدمات کامل و مناسبی را ارائه می‌دهند. ما در این مقاله می‌خواهیم به خدمات و کاربردهای لیزر در مرکز لیزر موهای زائد در اردکان، یکی از شهرستان‌های استان یزد بپردازیم.

لیزر صورت در مرکز لیزر موهای زائد در اردکان

صورت یکی از اصلی‌ترین قسمت‌های بدن است که صاف و عاری از مو بودن پوست آن نشان‌دهنده آراستگی و پاکیزگی فرد می‌باشد. رشد موهای زائد صورت بسیار سریع می‌باشد. به همین دلیل خانم‌ها و حتی آقایان، روزانه نیمی از وقت خود را برای از بین بردن و زدودن این موها صرف می‌کنند. این افراد با مراجعه به مرکز لیزر موهای زائد در اردکان می‌توانند نسبت به لیزر کردن موهای زائد صورت از جمله خط ریش، پیشانی، پشت لب، چانه و… اقدام کرده و برای همیشه این موهای مزاحم را نابود کنند. پوست صورت برخلاف قسمت‌های دیگر بدن، بسیار حساس می‌باشد. به همین دلیل است که انتخاب راه درست برای از بین بردن موهای زائد آن تاثیر بسزایی روی پوست افراد می‌گذارد.

امروزه بسیاری از خانم‌ها و آقایان هستند که به مرکز لیزر موهای زائد در اردکان مراجعه کرده و قصد دارند موهای زائد صورت خود را با استفاده از لیزر از بین ببرند تا برای همیشه مرتب و آراسته به نظر برسند. علاوه بر این‌ها لیزر باعث درمان و یا رفع فولیکولیت‌های کاذب در صورت افراد خواهد شد. این درحالی است که استفاده از تیغ و ژیلت برای تراشیدن موهای زائد، افزایش فولیکولیت‌های پوستی را به همراه خواهد داشت. به همین دلیل است که امروزه لیزر موهای زائد و اضافی بدن را به عنوان یک روش اساسی برای حذف موهای زائد و رفع فولیکولیت‌های پوستی می‌شناسند.

لیزر زیر بغل در مرکز لیزر موهای زائد در اردکان

در سنین نوجوانی و بلوغ، یکسری موهای زائد ضخیم و تیره در قسمت زیر بغل افراد رشد می‌کند. پوست زیر بغل یکی دیگر از پوست‌های حساسی است که تراشیدن موهای زائد آن باید با حساسیت خاصی انجام شود. در صورتی که نسبت به حذف موهای زائد زیر بغل اقدام نکنید، تعریق بدن افزایش یافته و بوی عرق زیاد می‌شود. برخی از افراد برای از بین بردن موهای زائد زیر بغل خود از تیغ و یا ژیلت استفاده می‌کنند، به همین دلیل است که گاها تیرگی‌هایی در این قسمت مشاهده می‌شود. تراشیدن موهای زائد با استفاده از تیغ و یا ژیلت منجر به تیرگی‌های پوستی خواهد شد. از این رو؛ افراد بسیاری به دنبال پیدا کردن یک راه حل خوب برای از بین بردن موهای زائد زیر بغل می‌گردند. پیشنهاد ما به این دسته از افراد مراجعه به مرکز لیزر موهای زائد در اردکان است.

 

در واقع لیزر کردن موهای زائد زیر بغل، نه تنها موهای زائد این قسمت را برای طولانی مدت از بین می‌برد، بلکه تیرگی‌های پوستی را نیز تا حدودی رفع خواهد کرد. برخی از افراد فکر می‌کنند لیزر کردن موهای زائد زیر بغل باعث تحریک سلول‌ها و غدد عرقی خواهد شد. به همین دلیل از مراجعه به کلینیک‌های لیزر و زیبایی خودداری می‌کنند. شاید به گوش شما هم رسیده باشد که برخی می‌گویند، لیزر موهای زائد باعث ایجاد تومور و یا سرطان پوست خواهد شد. این گفته‌ها شایعه‌ای بیش نیست. اشعه‌های پرانرژی که از دستگاه‌های لیزر ساطع می‌شوند، می‌توانند فولیکول‌های مو را تحت تاثیر قرار داده و باعث نابودی این سلول‌های تولید کننده مو گردند. این اشعه روی پوست و یا دیگر سلول‌ها کوچک‌ترین تاثیری ندارد. به همین دلیل است که گفته می‌شود لیزر موهای زائد منجر به ایجاد غده و یا سرطان نخواهد شد. شما می‌توانید با خیالی آسوده به مرکز لیزر موهای زائد در اردکان مراجعه کرده و بدون هیچ عارضه‌ای این موها را از بین ببرید.

 

لیزر نواحی شرمگاهی در مرکز لیزر موهای زائد در اردکان

 

یکی از نشانه‌های بلوغ در پسران و دختران نوجوان، رویش موهای ضخیم و تیره رنگ در نواحی شرمگاهی می‌باشد. این موها در ابتدا نازک بوده و بعد از چندبار شیو با ژیلت یا تیغ به شدت ضخیم و تیره خواهند شد. علاوه بر این‌ها شیو موهای زائد ناحیه شرمگاهی با ژیلت و یا تیغ، تیرگی‌های پوستی و رویش مجدد و سریع موهای زائد را به همراه خواهد داشت. سرعت رشد این موهای مزاحم به اندازه‌ای است که افراد 48 ساعت بعد از آخرین شیو، مجددا باید نسبت به حذف موهای زائد اقدام کنند. شما می‌توانید به مرکز لیزر موهای زائد در اردکان مراجعه کرده و موهای زائد این ناحیه شرمگاهی را نابود کنید.

 

به خاطر داشته باشید که در بهترین و معتبرترین مرکز لیزر موهای زائد در اردکان لیزر خانم‌ها و آقایان با اپراتورهای خانم و یا آقا انجام می‌شود. برخی از افراد از انجام لیزر در این ناحیه خودداری می‌کنند. این افراد معمولا لیزر را باعث نازایی خانم‌ها، عقیم شدن آقایان و یا ایجاد زگیل تناسلی می‌دانند. بهتر است بگوئیم که لیزر موهای زائد هیچ یک از این عوارض را در پی نداشته و به عنوان بهترین راه برای از بین بردن موهای زائد این ناحیه از بدن محسوب می‌شود. این در حالی است که استفاده از ژیلت علاوه بر افزایش موهای زائد و ایجاد تیرگی در ناحیه تناسلی، ممکن است باعث ایجاد موهای زیر پوستی و یا فولیکولیت نیز گردد. بنابراین؛ اگر قصد لیزر ناحیه شرمگاهی را دارید، می‌توانید به مرکز لیزر موهای زائد در اردکان مراجعه کنید!

Comments are closed.