لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

میوه های مفید مخصوص زیبایی پوست صورت

میوه های مفید برای زیبایی پوست صورت

میوهای مفید مخصوص زیبایی پوست صورت ، رفع مشکلات پوست ، زیبایی صورت ، سلامت و زیبایی پوست صورت ، انواع میوه برای زیبایی پوست صورت : انسان ذاتا خواهان داشتن چهره ی زیبا است . در این میان داشتن پوست شفاف و جوان و شاداب عامل مهمی در زیبایی چهره می باشد . روش های مختلفی برای مراقبت از پوست و شفاف و شادابی آن وجود دارد . استفاده از ماسک و مصرف میوه ی مفید برای درخشش و شفافیت پوست امری ضروری است . در ادامه ی این مقاله به معرفی میوه های مفید برای زیبایی پوست می پردازیم .

میوه های مفید مخصوص زیبایی پوست صورت
میوه های مفید مخصوص زیبایی پوست صورت

5 میوه مفید برای رفع مشکلات پوست و زیبایی پوست صورت

همه ی ما انسان ها به زیبایی چهره خود اهمیت می دهیم. در این میان چهره ی زیبا در گرو داشتن پوست سالم و زیبا به دور از هر نوع لک و مک یا چین و چروک است . در واقع با داشتن پوستی صاف و شفاف اعضای چهره زمانی زیبایی واقعی خود را نشان می دهند . از این رو مراقبت از پوست بسیار حائز اهمیت است . برای مراقبت از پوست روش های مختلفی وجود دارد . یکی از انواع روش های مراقبت از پوست ، استفاده از مواد غذایی مناسب مثل میوه مفید پوست است . در ادامه ی این مقاله ، یکسری از ماسک های ساده خانگی با آن میوه ها معرفی می کنیم .

بهترین و مفید ترین میوه برای سلامت و زیبایی پوست صورت

بهترین و مفیدترین میوه برای سلامت و زیبایی پوست صورت
بهترین و مفیدترین میوه برای سلامت و زیبایی پوست صورت

موز میوه مفید پوست:

موز یکی از انواع میوه های در دسترس در طول سال است . شما می توانید ، موز را با ماست ترکیب کرده و به عنوان ماسک روی صورت خود بمالید ، این میوه بسیار خوشمزه بسیار برای ازبین بردن جوش می باشد ، مصرف این میوه پوست را مرطوب و سفت می کند. پتاسیم موجود در موز باعث جوانسازی ، و از بین بردن چین و چروک می شود . موز را له کرده و روی صورت مالیده و به مدت 10 تا 15 دقیقه منتظر بمانید ، و سپس صورت خود را با آب سر شسته و به خوبی لمس کنید . این کار باعث نرم شدن پوست می شود .

ماسک عنبه هندی (پاپایا) میوه مفید پوست:

عنبه هندی سرشار از ویتامین A است . با مالیدن این میوه روی پوست ، پوست حالت نرم و خاصیت کشسانی پیدا می کند ، پاپیا به طور طبیعی پوست را تمیز می کند . برای تهیه ی این ماسک مقداری عسل به پاپیا اضافه کرده و روی صورت خود بمالید تا پوست مرطوب شود .

خربزه میوه مفید پوست:

خربزه یکی از میوه های مفید پوست می باشد . خربزه میوه ای است که درتابستان در دسترس بوده و برای پوست مفید است . برای استفاده از این میوه مفید برای پوست ، آب خربزه را به صورت بمالید ، بعد از خشک شدن پوست آن را بشویید . با این کار پوست نرم می شود . برای تهیه ی ماسک خربزه ، این میوه را با ماست ترکیب کرده و به صورت بمالید 15 دقیقه منتظر بمانید ، و سپس صورت خود را بشویید ، تا پوستتان صاف و شفاف شود .

کیوی میوه مفید پوست :

کیوی با دارا بودن ویتامین ای و سی در زیبایی پوست تاثیر فوق العاده ای دارد . برای تهیه ی ماسک ، کیوی را له کرده و با کشک مخلوط کنید ، به مدت 15 دقیقه منتظر بمانید ، و سپس روی صورت بمالید سپس با آب بشویید تا پوستتان صاف و شفاف شود.

پرتقال میوه مفید برای جوانسازی پوست:

پرتقال بکی از انواع میوه های مفید برای زیبایی و جوانسازی پوست می باشد . پوست پرتقال را درآفتاب خشک کرده و له کنید و با کشک ترکیب کرده و روی صورت مالیده و به مدت 3 دقیقه منتظر بمانید ، آب پرتقال با بستن منافذ پوست ، شادابی و نرمی پوست را به همراه دارد .

Comments are closed.