لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

فوق تخصص جراحی زیبایی سینه , متخصص جراحی سینه

فوق تخصص جراحی زیبایی سینه , متخصص جراحی سینه : سینه و فرم و شکل و زیبایی آن برای بیشتر خانم ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا سینه علاوه بر آنکه در تناسب اندام و تنه نقش کلیدی دارد را ایجاد می کند وبه عنوان مهم‌ترین سمبل زنانگی قابل مشاهده یک خانم نیز هست. در حقیقت به لحاظ روان شناختی سینه مظهر زیبایی یک زن شناخته می‌شود. به همین منظور است که بیشتر خانم ها برای کسب زیبایی وداشتن تناسب سایز سینه با دیگر اعضای بدن خود جراحی زیبایی سینه انجام را انتخاب می کنند.

متخصص جراحی سینه

پس درباره جراحی زیبایی سینه باید گفت که عمل جراحی زیبایی سینه نوعی از جراحی پلاستیک است که این جراحی در دنیای امروز طرفداران بسیاری را دارد. سینه به عنوان عضوی از بدن خانم ها معمولا برای خانم ها نشانه بارز زنانگی می باشد از اهمیت زیادی برخوردار است و نقش زیادی در تناسب اندام ایفا می کند و به ویژه بیشتر خانم هایی که به دنبال زیبایی بیشتر اندام خود هستند خواستار این نوع جراحی پلاستیک و زیبایی می باشند و از ان جایی که فرم سینه در تناسب اندام و میزان اعتماد به نفس فرد بسیار موثر خواهد بود این جراحی به منظور بزرگ یا کوچک کردن سینه با هدف افزایش زیبایی انجام می گیرد که همان طور که گفتیم از محبوبترین جراحی های زیبایی بین بانوان می باشد. شما با مطالعه این مقاله به اهمیت این نوع جراحی زیبایی بین خانم ها پی می برید و نکات مهمی را به دست می آورید.

اولین نکته مهم در جراحی زیبایی سینه برای فرد انتخاب جراح مناسب می باشد جراحی که دارای تجزبه کافی در زمینه جراحی زیبایی سینه داشته باشد پس انجام این جراحی حتما باید توسط فوق تخصص زیبایی و پلاستیک صورت بگیرید تا فرد از وقوع هرگونه عوارض و خطر احتمالی دچار مشکل نشود.

معمولا خانم‌هایی که برای انجام جراحی زیبایی سینه به کلینیک جراحی پلاستیک مراجعه می‌کنند چهار دسته هستند که در زیر به آن ها اشاره خواهیم کرد:

مورد اول : معمولا شامل خانم هایی که سینه های کوچک و در تعریف دقیق رشد نیافته یا متقارن دارند و این خانم ها به خطر بارداری و دوران شیرهی سینه هایشان افتاده و کوچک شده است معمولا از فرم و شکل سینه های خود ناراضی هستند و تصمیم دارند تا جراحی کنند سینه های ایده ال داشته باشند.

مورد دوم : خانم‌هایی که سینه‌های بزرگ و اغلب همراه با افتادگی دارند و این امر باعث بروز بسیاری از مشکلات خاصی برای آن ها شده است که ممکن است بسیار آزار دهنده باشد.

مورد سوم : بیشتر این افراد خانم هایی هستند که از سایز و حجم سینه خود ناراضی هستند و معمولا افتادگی سینه و نوک سینه هم دارند. این افراد می توانند با جراحی زیبایی سینه فرم و شکل سینه خود شان را اصلاح کنند.

مورد چهارم : خانم هایی که در گذشته دچار سرطان سینه شده اند و سینه آن ها تخلیه شده است داوطلب و خواستار بازسازی سینه می باشند زیرا با انجام جراحی زیبایی سینه جراح می تواند سینه آن ها را به حالت اولیه خودش بازگرداند و این افراد روحیه از دست رفته خودشان را به دست بیاورند.

سلامت عمومی قبل از جراحی زیبایی سینه

از آن جایی که این جراحی هم مثل سایر جراحی های دیگر باید تمام نکات رعایت شود و مهم ترین شرط جراحی داشتن سلامت عمومی فرد متقاضی این روش جراحی است.

  1. انجام عمل جراحی سینه معمولا برای کسانی که مشکلات زمینه‌ای مثل مشکل قلبی، ریوی، کبدی، کلیوی، عصبی روانی و… دارد به هیچ وجه توصیه نمی شود و به گفته برخی افراد انجام این جراحی ها می تواند خطرناک هم باشد.
  2. قبل از اقدام به جراحی زیبای سینه باید با پزشک جراح فوق تخصص درباره جراحی مشاوره داشته باشید و سپس اقدام به جراحی کنید.
  3. به توصیه پزشک ها خانم هایی که وجود سابقه فامیلی یا شخصی در خانواده آن در سن پایین امکان دارد و سنشان بیشتر از سی و پنج سال است و از کاندید های انجام این جراحی هستند آن ها قبل از اقدام به جراحی زیبایی سینه باید با تجویز پزشک ماموگرافی و سونوگرافی انجام دهند.
  4. کسی که جراحی زیبایی سینه را می خواهد انجام دهد باید بداند که مصرف آسپرین و بعضی از قرص ها ممنوع می باشد زیرا آسپرین انعقاد خون را مختل می کند. حتی مصرف قرص ضد بارداری در فاصله دو هفته قبل تا دو هفته بعد از عمل سینه مشکل آفرین خواهد بود پس مصرف این قرص را هم باید قطع کنید.
  5. از آن جایی که سیگار کشیدن تاثیر خیلی بد و منفی روی نتیجه جراحی شما ایفا می کند. پس شما باید حداقل سه هفته قبل از جراحی زیبایی سینه از مصرف دخانیات خودداری کنید.
  6. بعد از گذشت تقریبا 7 روز از انجام جراحی هیچ محدودیت حرکتی برای شما وجود ندارد و شما می‌توانید راه بروید و کارهای روزمره سبک تان را به آرامی انجام دهید.
  7. در یک هفته اول بعد از عمل جراحی حرکات بازوها و تنه نباید شدید و ناگهانی باشد.
  8. اگر قصد شروع مصرف داروهای دیگری که قبل از عمل استفاده می‌کردید را دارید بهتر است ابتدا با پزشک مشورت کنید.
  9. معمولا بعد از گذشت یک هفته از جراحی شما می‌توانید ورزش‌های سبک مانند پیاده‌روی را شروع کنید و با نظر پزشک، تمرینات را به تدریج افزایش دهید.
  10. بهتر است که بدون مشورت با پزشکتان هیچ تصمیمی نگیریدپس اگر قصد داشتن یک رژیم غذایی مناسب را دارید حتما با پزشک خودتان مشورت کنید.
  11. از آن جایی که راه رفتن باعث بهبود گردش خون می شود و ورم ایجاد شده و احتمالا لخته شدن خون را کاهش می دهد پس درروزهای اول راه رفتن ارام برای بیمار بسیار مفید است.
  12. همان طور که در مباحث قبل اشاره کردیم یک هفته بعد از جراحی فرد می تواند فعالیت روزمره خودش را به ارامی انجام دهد اما توصیه جدی ما این است که جابه جایی و بلند کردن چیزهای سنگین یا انجام فعالیت و کارهای سخت و دشوار در 5 هفته ی اول بعد از عمل جراحی اکیدا ممنوع می باشد.
  13. فرد بیمار باید تا 1 ماه از سوتین طبی استفاده کند.

Comments are closed.