لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

ماسک زغال روشی عالی برای پاک سازی پوست

ماسک زغال برای پاک سازی پوست

ماسک زغال ، انواع ماسک زغال ، ماسک زغال برای پاک سازی پوست ، ماسک زغال لایه برداری پوست ،ماسک زغال پاک سازی پوست : داشتن پوستی صاف و شفاف تاثیر فوق العاده ای بر زیبایی چهره دارد . برای داشتن پوستی صاف و شفاف روش های مختلفی وجود دارد ، یکی از روش ها پاکسازی پوست است . با پاکسازی پوست شما پوستی صاف ، شفاف ، بدون جوش ، آکنه و لکه های تیره خواهید داشت . پاکسازی پوست خود به طریق مختلفی انجام می شود ، یکی از روش های پاک سازی پوست ، استفاده از ماسک زغال است . ماسک زغال یکی از بهترین ماسک ها برای لایه برداری و پاک سازی پوست به شمار می رود . در ادامه ی این مقاله ما در مورد اثرات پاکسازی ماسک زغال صحبت می کنیم .

ماسک زغال، جادوی سیاه رنگ زیبایی

ماسک زغال برای پاک سازی پوست
ماسک زغال برای پاک سازی پوست

ماسک زغال یکی از موثرترین روش ها برای داشتن پوستی صاف و شفاف می باشد . از این ماسک به منظور پاک سازی منافذ باز پوست استفاده می شود . زغال فعال ماده ی موثری برای رفع سموم و ذرات آلوده ریز روی پوست می باشد ، این ماده با جدا کردن لایه ی مرده ی روی پوست ، منجر به رشد پوست جدید شده و شادابی و درخشندگی پوست را به ارمغان می آورد .

ماسک زغال بهترین ماسک برای پاکسازی پوست

خواص ماسک زغال

ماسک زغال با داشتن خاصیت جذب سموم و آلودگی ، پوست را پاکیزه و شفاف می کند . ماسک زغال دارای خواصی از جمله از بین بردن لایه های مرده پوست، پاکسازی، کلاژن سازی، از بین بردن لکه ها، تعدیل چربی پوست، حجیم کردن موها، از بین بردن شوره، قرمزی و خارش پوست سر و از همه مهم تر از بین بردن و درمان جوش و آکنه پوست می باشد . کنترل و درمان جوش های پوست از جمله خواص دیگر ماسک زغال می باشد .

ماسک زغال یا ماسک سیاه برای پاکسازی و لکه برداری پوست صورت بهترین گزینه می باشد . زغال فعال شده، که با زغال معمولی متفاوت است ، یکی از بهترین ترکیبات برای مراقبت از پوست است ، چرا که دارای خاصیت پاکسازی عمیق پوست است . زغال فعال شده به عنوان ماده ای برای پیشگیری از چرب شدن پوست در صابون های صورت، ماسک ها، پاک کننده های مایع و حتی در محصولات زیرسازی آرایش استفاده می شود .

زغال فعال شده

زغال فعال شده نوعی از کربن فرآوری شده است که با داشتن خاصیت جاذبه قوی ، کثیفی، چربی و آلاینده های محیطی را از پوست افراد گرفته و پوست را پاک می کند . قیمت این محصول ناچیز بوده و ارزان است ، و به شکل کپسول و پودر در داروخانه ها و فروشگاه های لوازم بهداشتی و آرایشی موجود است . برای تاثیر بیشتر و تمیزی عمیق پوست صورت شما می توانید این محصول را با پاک کننده های آرایشی (شیرپاک کن) ترکیب کنید . همچنین شما می توانید برای پاکسازی صورت خود ، ترکیبات دیگری تهیه کنید .

هشدار : زغال فعال شده ممکن است لباس های شما را لک کند . لذا قبل از اقدام به تهیه هر گونه ماسک صورت ، لباس های خود را عوض کنید . و از لباسی استفاده کنید که کثیفی آن در زمان اعمال ماسک روی صورت مهم نباشد . و اگر لباستان لک و خراب شد، سریعا آن را تعویض کنید .

ماسک زغال لایه برداری مناسب برای پوست

1) ماسک پاکسازی ملایم

ماسک زغال منافذ صورت را به سرعت سم زدایی و پاک می کند . این ماسک با داشتن قدرت جاذبه ی خیلی قوی ناخالصی ها و آلودگی های پوست را از بین می برد .

مواد مورد نیاز برای تهیه ماسک زغال:

زغال فعال شده (یک کپسول یا یک قاشق غذاخوری)
ژل آلوئه ورا
پیاله یا کاسه کوچک برای ترکیب کردن
برس ماسک صورت یا ابزاری برای ترکیب کردن

طرز تهیه ماسک زغال :
بریک قاشق غذاخوری از ژل آلوئه ورا را با محتوای یک کپسول از زغال فعال شده در یک کاسه یا پیاله، ترکیب کنید و هم بزنید تا خمیری یکنواخت به دست آید . ماسک تهیه شده را روی صورت مالیده و از مالیدن آن به نواحی اطراف چشمپرهیز کنید . منتظر بمانید تا ماسک 15 دقیقه روی صورتتان بماند و سپس صورت خود را با آب ولر بشویید . برای اثر بخشی بیشتر و کسب نتیجه ی دلخواه ، این ماسک را دو بار در هفته استفاده کنید .

ماسک زغال محبوب ترین ماسک صورت

2) ماسک پاکسازی برای پوست های جوش دار یا لکه دار

اگر شما خواهان پاکسازی جوش ها و لکه های روی صورت خود هستید ؟ ماسک زغال صورت را از جوش ها پاکسازی می کند .
مواد مورد نیاز برای تهیه ی اینماسک :
زغال فعال شده (یک کپسول یا یک قاشق غذاخوری)
عصاره یا اسانس درخت چای
روغن یا کرم صورت
پیاله یا کاسه کوچک برای ترکیب کردن
برس ماسک صورت یا ابزاری برای ترکیب کردن

طرز تهیه:

یک قاشق غذاخوری از روغن یا کرم صورت (مانند جوجوبا یا هسته انگور) و 2 قطره اسانس درخت چای را با محتوای یک کپسول از زغال فعال شده در یک کاسه یا پیاله ترکیب کنید تا خمیری یکنواخت به دست آید . این ماسک را روی صورت مالیده و از استفاده آن به نواحی اطراف چشم پرهیز کنید (درخت چای ممکن است برای چشم ها تحریک کننده باشد). منتظر بمانید تا ماسک 15 دقیقه روی صورتتان بماند و سپس به طور کامل صورت خود را با آب ولرم بشویید . توصیه می شود برای اثر بخشی بیشتر و کسب نتیجه ی دلخواه ، این ماسک را دو بار در هفته استفاده کنید .

3) ماسک پاکسازی عمیق

با استفاده از این ماسک پاکسازی عمیق می توان منافذ صورت خود را از هر گونه کثیفی، آلودگی و ناخالصی پاک کنید.
مواد مورد نیاز برای تهیه :
زغال فعال شده (یک کپسول یا یک قاشق غذاخوری)
پودر یا خاک رس

Comments are closed.