لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

روش های متفاوت جراحی زیبایی شکم

روش های متفاوت جراحی زیبایی شکم : امروزه داشتن شکم تخت برای بسیاری از ما ها تبدیل به رویایی دست نیافتنی شده است زیرا که وجود چربی‌های سرسخت و مقاوم شکم مانع به حقیقت پیوستن آن می‌شود. علت وجود این چربی ها بسته به سبک زندگی بدون تحرک و مصرف بالای کالری که در برنامه غذایی مان استفاده می کنیم دارد. وراثت و ژنتیک نیز می‌تواند در داشتن شکم آویزان نقش داشته باشد.

روشهای جراحی زیبایی شکم

برای از بین بردن این چربی ها بسیاری از ما تلاش های فراوانی کرده‌ایم تا با انجام ورزش ها و فعالیت های سخت در باشگاه و رژیم غذایی، به آب کردن شکم بپردازیم اما بیشتر اوقات خسته می شوید. امروزه روش های نوین پزشکی روش های را برای حذف چربی های انباشت در بدن فراهم کرده است. پس اگر با رژیم لاغری شکم و ورزش نتوانسته‌اید چربی‌های انباشته شده را حذف کنید. بهتر است به یک کلینیک زیبایی برای حذف این چربی ها مراجعه کنید.

جراحی زیبایی شکم و روش آبدومینوپلاستی نوعی جراحی است برای خارج کردن چربی های اضافه شکم و صاف کردن و کشیده کردن پوست شکم که به وسیله جراح متخصص انجام می شود ابدومینوپلاستی در محدوده‌های متفاوت انجام شده و اغلب به چند دسته تقسیم می شوند و نوعی از روش جراحی می باشد که این روز ها طرفداران بسیاری دارد و بیشتر خانم ها از این روش استفاده می کنند.

انواع جراحی زیبایی شکم :

الف// جراحی مینی آبدومینوپلاستی معمولا در از بین بردن چربی های ناحیه شکم یکی از ساده ترین و کوچکترین روش جراحی زیبایی شکم است که پزشک جراح در این جراحی از یک برش خیلی کوچک استفاده می کند این جراحی دارای برش کمتر و جراحت مختصری است که فقط زیر شکم را در گیر می سازد؛ بنابراین از آن به عنوان جراحی محدود شکمی و به منظور تغییر شکل شکم و پهلو ها مورد استفاده قرار می گیرد و این نوع جراحی اغلب در افرادی که میزان افتادگی شکم آن ها کم تر است انجام می شود جراحی مینی آبدومینوپلاستی دور ناف برش ندارد و مدت زمان آن دو ساعت می باشد. این روش یک روش متوسط جراحی زیبایی شکم می باشد.

ب// در روش جراحی آبدومینوپلاستی کامل: روش دیگری از جراحی زیبایی شکم آبدومینوپلاستی کامل است در این روش جراحی برعکس مینی آبدومینوپلاستی برش جراحی از یک پهلو تا پهلوی دیگر امتداد پیدا می کند در این روش برش دور ناف صورت می گیرد و پوست و عضلات شکم جابجا خواهد شد این نوع عمل جراحی معمولاً در بیمارانی که به دلایل بارداری ها زیاد یا به دنبال کاهش وزن شدید دچار شل شدن و آویزان شدن پوست و بافت شکمشان شده اند انجام می شود.

در جریان جراحی زیبایی شکمی باید این نکته را هم بدانیم که همه‌ی افراد چاق و دارای چربی در ناحیه شکم و پهلو مناسب جراحی شکم ابدومینوپلاستی نیستند؛ و این جراحی معمولاً به افرادی که دارای چربی اضافی در ناحیه شکم همراه با پوست آویزان هستند پیشنهاد می‌شود بیمارانی که این جراحی را می خواهند انجام دهند باید این شرایط را داشته باشند شرایطی مانند:

  • در سلامت کامل باشند و به بیماری‌های مانند امراض قلبی، دیابت یا آسم مبتلا نباشند
  • وزن ثابت داشته باشند
  • در آینده قصد بارداری را نداشته باشند
  • سابقه بارداری و زایمان متعدد داشته باشد
  • به خاطر بزرگی بیش از حد شکم خود تحت فشار روحی باشند
  • مصرف دخانیات را ترک کنند

دراین روش جراحی یعنی عمل ابدومینوپلاستی کامل نتیجه ای که از عمل می خواهید بگیریدفقط به پزشک جراح تان مربوط نمی شود بلکه نتیجه خوب به همراهی و همکاری شما وابسته است باید به تمام توصیه های پزشک تان توجه کنید و نکته ی مهمی دیگری که باید قبل از عمل با پزشک بر سر آن توافق کنید میزان استراحت از کار و زمان شروع فعالیت سنگین است. میزان استراحت در این جراحی نسبت به مینی آبدومینوپلاستی متفاوت است زیرا در جراحی مینی ابدومینوپلاستی ممکن است پزشک برای شما یک هفته تا ده روز دوره ی نقاهت تجویز کرده باشد ولی در جراحی ابدومینوپلاستی کامل با دوختن عضلات جدار شکم و ساکشن پهلوها معمولا بیمار یک ماه تا گاهی 8 هفته نیاز به استراحت از کار و انجام فعالیت های ورزشی دارد.

ج// روش دیگر جراحی زیبایی شکم آبدومینو پلاستی گردا گرد می باشد که این جراحی به گفته جراحان و متخصصان زیبایی یکی از سنگین ترین و وسیع ترین نوع از عمل جراحی زیبایی شکمی است که به خاطر این نوع عمل حتی ممکن است در چند مرحله و بیش از یک جلسه صورت گیرد.
در جراحی گرداگردی که انجام می شود برش تا ناحیه پشت بیمار هم امتداد دارد ابتدا بیمار به شکم سپس به پشت روی تخت جراحی می خوابد. این جراحی فقط برای افرادی که کاهش وزن بسیار شدید داشته اند، لتوصیه و لازم می‌شود.

مراقبت بعد از انجام هر سه روش جراحی زیبایی شکم

توجه داشته باشید که شما اگر قصد انجام هر کدام از این سه نوع جراحی پلاستیک (مینی آبدومینوپلاستی، آبدومینوپلاستی کامل، آبدومینوپلاستی گرداگرد) را که داشته باشید، بدون شک احتیاج به مراقبت ‌های اساسی بعد از عمل دارید پس هیچ فرقی نمی کند و مراقبت های بعد از جراحی زیبایی شکم باید به طور کامل انجام گیرد.

پزشک در مراقبت های بعد از جراحی زیبایی شکم نکاتی مانند فرم صحیح خوابیدن و نوع پانسمان بخیه و طرز راه رفتن و درست نشستن و مراقبت و نگهداری از لوله های درن که برای تخلیه عفونت جای گذاشته شده است را تاکید می کند و همین طور استفاده از گن های مخصوص و شکم بند های طبی تا چند هفته بعد از جراحی زیبایی شکمی هم حتما توصیه می شود مزیت استفاده از این گن ها در این است که گن فشاری یکنواخت را بر روی محل درمان شده ایجاد می کند و با این فشار از ایجاد خونریزی و لخته شدن خون جلوگیری می کند.

گنی که شما می خواهید استفاده کنید باید راحت باشد پس در انتخاب گن مناسب باید دقت کنید تا گن متناسب با شما باشدتا هنگام استفاده ناراحتی برای شما به وجود نیاورد.

Comments are closed.