لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

درمان ریزش مو , لیزر تراپی مو و درمان ریزش مو با لیزر

درمان ریزش مو , روش های درمان ریزش مو , درمان ریزش مو با لیزر , تکنیک های محبوب برای درمان ریزش مو , جلوگیری از ریزش مو : مو یکی از اعضای بسیار تاثیر گذار در زیبایی است . و انسان ذاتا خواهان و طرفدار زیبایی است ، از این رو پرمویی و داشتن مو برای افراد بسیار حائز اهمیت می باشد . در این میان ، خانم ها و آقایانی هستند ، که دچار ریزش مو می شوند ، و همین امر منجر به نارضایتی آن ها می شود .

درمان ریزش مو


یکی از عوامل بسیار تاثیرگذار در ریزش مو استرس می باشد .استرس و عوامل استرس زا ، علاوه بر ریزش مو ، از نظر فیزیکی و احساسی و روحی نیز فرد را تحت تاثیر قرار می دهد ، و منجر به وارد شدن آسیب های جدی به فرد می شود . در واقع استرس یکی از علت های اصلی ، ریزش مو است و درنهایت منجر به طاسی سر فرد می شود .

درمان ریزش مو ، رشد و پرپشت شدن مو

برای درمان ریزش مو ، بایستی شدت و مدت زمان ریزش مو را بدانیم . چرا که برای درمان لازم است ، علات ریزش مشخص شود . و سپس راهکاری متناسب با علت ریزش برای درمان اتخاذ شود . ریزش مو در بین برخی از افراد روزانه بین 50 تا 100 تار مو می باشد ، که این موضوع کاملا طبیعی می باشد . از این رو مشاهده ی مقداری مو روی لباس یا برس ، نمی تواند نگران کننده باشد . اما اگر ریزش مو خیلی زیاد باشد ، و ریزش مو به قدری باشد که شما دسته ای از موها را در دست خود ببینید ، در آن صورت نگرانی وجود دارد ، و بایستی به پزشک مراجعه کرد .

اگر شما هم جز دسته افرادی هستید که به مشکل ریزش مو دچار می باشید ، و برای درمان می خواهید ، به یک کلینیک زیبایی معتبر مراجعه کنید . کلینیک کاشت مو گزینه ی مناسبی می باشد .

برای درمان ریزش مو روش های مختلفی همچون مزوتراپی ، کاشت مو ، تزریق پی آر پی ، لیزر تراپی وجود دارد . متخصصین ما در کلینیک زیبایی لیزر مو ، بعد از برگزاری جلسه ی مشاوره ، شرایط را به دقت بررسی می کنند ، و بعد از اینکه علت اصلی ریزش مو را پیدا کردند ، برای درمان روش مناسبی را انتخاب می کنند . همه ی روش های موجود ، برای تراکم و حجم موها ، روش های موثر و مطمئنی می باشند و ظاهری زیبا موهای شما می دهند .

علل مختلف ریزش مو

درمان ریزش مو با لیزر

ریزش مو ، علت های مختلفی دارد . که در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم :

فشارهای فیزیکی

یکی از علل ریزش مو ، فشارهای فیزیکی و وارد شدن هر گونه صدمه فیزیکی و آسیب مثل تصادف ماشین ، ضربه به سر ، زخم ، بیماریهای شدید و حتی آنفولانزا می باشد .

بارداری

دوران بارداری یکی دیگر از عوامل ریزش مو می باشد ، که برخی از بانوان در این دوران به این مشکل برخورد می کنند . همچنین ممکن است ، ریزش مو بعد از زایمان بیشتر هم شود .

کمبود پروتئین

کمبود پروتئین یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در ریزش مو است . در صورتی که رژیم غذایی مناسب نبوده و به اندازه کافی پروتئین نداشته باشد ، بدن میزان پروتئین مصرفی را جیره بندی می کند و در نهایت منجر به ریزش مو می شود .

ریزش مو با الگوی مردانه

ریزش مو در میان مردان رایج تر است ، و تقریبا دو – سوم مردان تا سن 60 سالگی به ریزش مو مبتلا می باشند ، و این ریزش مو با الگوی مردانه می باشد . و در این افراد ریزش مو به صورت سکه ای یا ناحیه ای است . این ریزش مو ممکن است برگرفته از گروهی از ژن ها یا همچنین هورمون های مردانه باشد. در این حالت ، ممکن است موهای ناحیه ی بالای گیجگاه دچار ریزش شوند ، و خط رویش مو مثل حرف m باشد .

ریزش موی ارثی

ریزش مو در زنان ، با الگوی زنانه یک مشکل ارثی به حساب می آید که با نام آلوپسی آندروژنیک شناخته می شود .

هورمون‌های زنانه

در زنان تغییرات هورمونی در دوران بارداری و مصرف قرص های ضد بارداری از عوامل ریزش مو می باشد . در دوران یائسگی نیز ترشح هورمون ها دچار تغییرات می شود ، و همین امر منجر به ریزش مو می شود .

کم‌خونی

یکی دیگر از عوامل ریزش مو ، کم خونی می باشد . بر طبق امار ها حدود یک – دهم زنان در سنین ۲۰ تا ۴۹ سالگی دچار کم خونی و فقر آهن می شوند ، و همین امر منجر به ریزش مو در میان آن ها می شود .

کم‌کاری تیروئید

هیپوتیروئیدیسم یا کم‌کاری غده تیروئید یکی دیگر از دلایل ریزش مو است . و این موضوع نباید نادیده گرفته شود .

کمبود ویتامینB

کمبود ویتامین B یکی دیگر ازعوامل ریزش مو می باشد که به راحتی قابل درمان می باشد.

ریزش موی ناشی از بیماری خود- ایمنی

بیماری آلوپسی آره‌آتا که بر اثر فعالیت بیش از اندازه بدن و سیستم ایمنی بدن رخ می دهد ، یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در ریزش مو است .

کاهش وزن شدید

کاهش یکباره وزن که نوعی آسیب فیزیکی است ، منجر به نازک شدن و ضعیف شدن مو می شود . درسته که کاهش وزن برای سلامتی مفید است ، ممکن است به ریزش مو منجر شود .اگر شخصی به یکباره با کاهش وزن روبرو شود به دلیل اینکه نوعی آسیب فیزیکی برای خود به وجود می آید می تواند سبب شود تا موها نازک گردد و یا ضعیف شوند . در نهایتا با اینکه کاهش وزن می تواند برای سلامتی شما مفید باشد اما ممکن است شما با ریزش مو مواجه شوید .

داروهای ضدافسردگی ، رقیق کنده خون و غیره

یکی دیگر از علت های ریزش مو ، استفاده از داروهای ضد افسردگی و داروهایی همچون داوهای مانند داروهای رقیق کننده خون ، ایا گروه های دارویی می باشد .

راه های درمان‌  و تقویت مو

برای درمان مشکل ریزش مو و همچنین تقویت مو ، روش ها و راهکارهای مختلفی وجود دارد . هر کدام از این روش ها دارای یکسری مزیت هایی می باشند . و متخصص بر حسب شرایط شما ، بهترین روش درمانی را برای شما برمی گزیند .

PRP پلاسمای غنی از پلاکت

PRP از راه های درمان و تقویت مو
PRP از راه های درمان و تقویت مو

پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) یکی از روش های درمانی است ، که هم مناسب بانوان است و هم آقایان . این روش یکی از روش های غیر جراحی بوده و جز روش های جدید و پیشرفته به شمار می رود . این روش ، جز روش های طبیعی بوده و برای درمان ریزش مو وتقویت مو کاربرد دارد . این روش به عنوان یکی از روش های جدید و پیشرفته می باشد .

در روش PRP از خون بیمار یکسری مواد تزریقی گرفته شده و در پوست سر او تزریق هایی انجام می شود . فاکتورهای رشد موجود در پلاسمای خون ، رشد موها را تحریک کرده و باعث تقویت رشد مو شده و از ریزش مو جلوگیری می کند . ازنتایج تزریق PRP می توان به مواردی مانند پر پشت کردن مو ، رشد مو ، تقویت مو ، سلامت مو اشاره کرد. این روش باعث زیبایی ظاهری موها شده و اعتماد به نفس شخص را افزایش می دهد .

مزایای درمان با پی آر پی | تقویت مو به روش پی ار پی

  • روش پی آر پی ، دوره ی ریکاوری کوتاه مدتی دارد .
  • روشی ساده ، راحت و غیرجراحی
  • انجام درمان فقط با چند تزریق انجام می گیرد: هر جلسه درمان حدود یک ساعت می باشد
  • نتایج این روش قابل‌ اطمینان و ایمن می باشد.
  • این روش به صورت کاملا طبیعی است و سبب زیباتر شدن شخص می گیرد.

چگونگی انجام روش پی ار پی :

برای انجام این روش ، مقداری خون از بیمار گرفته شده و سپس خون در سانتریفیوژ قرار داده شده و سپس ذرات پلاکت غنی سازی شده و پلاسمای خون جدا می شود . در مرحله ی بعدی قسمتی از پوست سر حاوی فولیکول های ضعیف مو که قرار است ، در آن ناحیه تزریق انجام شود ، بی حس شده و پلاکت های فعال که حاوی سیتوکین ، فاکتورهای رشد و دیگر پروتئین های می باشد ، در آن ناحیه تزریق می شود .

برای تزریق روش PRP دو روش وجود دارد . در روش میکرونیدلینگ برای تزریق نمودن، با استفاده از یکسری سوزن های باریک سوراخ هایی در سر ایجاد می شود ، سپس ماده ی پی آر پی از آن سوراخ ها ، به سر وارد شده و به سمت فولیکول های مو جذب می شوند .

در روش دیگر PRP برای انجام چندین تزریق ، از یکسری سرنگ های باریک برای تزریق در قسمت های مختلف سر استفاده می شود . که مورد استفاده قرار میگیرد از سرنگ های بسیار باریک برای انجام چندین تزریق در قسمت های مختلف سر می باشد .

برای کسب نتیجه ی دلخواه از ترکیبی از این روش ها می توان استفاده کرد . در طی یک سال از چندین جلسه برای درمان و تقویت مو استفاده می شود . تعداد دفعات درمانی و فاصله ی بین جلسات درمانی ، به مقدار ریزش مو ، هدف های درمانی ، میزان جواب دهی بیمار به درمان بستگی دارد .

مزوتراپی

مزو تراپی یک روش غیر جراحی برای درمان ریزش مو می باشد . این روش سبب تقویت مو و رشد موهای جدید می شود . روش مزوتراپی برای درمان ریزش مو برای زنان در دوران یائسگی و بعد از زایمان کاربرد دارد . همچنین این روش برای آقایانی که تازه دچار ریزش مو شده اند ، نتایج خوبی دارد . در روش مزوتراپی ، محلولی حاوی مواد موثر و ویتامین در سر تزریق می شود ، این مواد ریشه ی مو را تغذیه کرده و گردش خون در سر را بیشتر می کند .

مزوتراپی از راه های درمان و تقویت مو
مزوتراپی از راه های درمان و تقویت مو

با افزایش جریان خون در سر ، اکسیژن و مواد مغذی بیشتری به فولیکول های مو می رسد ، و همین امر منجر به رشد موها می شود . در استفاده از روش مزوتراپی برای درمان ریزش مو ، برای تزریق ، از تفنگ تزریقی مخصوص به جای تزریقات معمولی استفاده می شود ، این روش درد ناشی از تزریق را کم می کند و در نهایت تزریق به روش مزوتراپی به سرعت انجام می شود . بعد از مدتی از تزریق مزو تراپی ، هورمون DHTکه عامل اصلی ریزش مو است ، خنثی می شود .

چه افرادی کاندیدای مناسبی برای مزوتراپی هستند :

  • افرادی که دچار مشکل طاسی هستند .
  • افرادی ک موهای سر آن‌ها به صورت ناحیه‌ای ریزش نموده است .
  • افرادی که موی آن‌ها در حال نازک شدن می باشد .

لیزرتراپی , درمان ریزش مو با لیزر

درمان ریزش مو با لیزر
لیزرتراپی برای درمان ریزش مو

درمان ریزش مو با لیزر : لیزر تراپی یکی دیگر از تکنیک های موجود برای درمان ریزش مو و تقویت مو است ، لیزر سرد حاوی اشعه ی نوری و گرما یکی از روش های لیزری برای درمان ریزش مو است .از روش لیزر تراپی برای درمان ریزش موی ژنتیکی در مردان و زنان ، طاسی و سکه ی یا آلوپسی آندروژنیک استفاده می شود . استفاده از روش لیزر تراپی برای درمان در مردان و زنانی که بر اثر سابقه های ژنتیکی موی آن نازک شده یا کم پشت شده ، نتایج دلخواهی خواهد داشت .

لیزرتراپی در درمان ریزش مو چه مزایای دارد ؟

  • این روش ( لیزر سرد ) بدون درد است .
  • این روش بدون خونریزی است .
  • این روش برای درمان زمان کمی مورد نیاز است .
  • این روش هیچ گونه عوارض شدیدی ندارد .
  • درمان با لیزر سرد هزینه ی کمتری دارد .
  • استفاده از روش لیزر سرد یا لیزر کم توان هم برای بانوان و هم آقایان موثر است .
  • دستگاههای مورد استفاده برای لیزر سرد قابل حمل بوده و در هرجایی قابل استفاده می باشند .
  • این روش در برخی از افراد منجر به رشد مجدد موهای بالای سر و جلوی سر می شود .

Comments are closed.