لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

معرفی 3 عطر ترنده شده 2024 (نوروز 1403) + یک عطر اغواگر از ترند

وقتی که به روزهای آخر سال نزدیک می شویم هیجان، مشغله های کاری و ذهنی مردم آنقدر زیاد می شود که گاهی کوچکترین موارد هم از فکر آنها فرار می کند. این فکرهای کوچک گاهی می تواند انتخاب یک عطر مناسب فصل یاعطر ترند شده در سال باشد.دنیای عطر و اسانس امروزه به اندازه ای پیشرفت کرده است که سالانه برند های مختلف تولید و وارد بازار می شوند به همین دلیل انتخاب برای افرادی که عطر باز و عطر ساز هستند بسیار شگفت انگیز و متنوع خواهد بود.

سال 2024 یا بهتر بگوییم نوروز 1403 هم مانند دیگر سال ها عطر ها و مد هایی به صورت ترند در بین فشنیست ها نقل و قول می شود. بر همین اساس ما در این گزارش می خواهیم به بررسی کامل از چهار عطر ترند شده بپردازیم. پیشنهاد می کنیم؛ اگر شما هم اهل فشن ،عطر و ادکلن های به روز هستید با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

1- ادکلن کوکو شانل مادمازل:

این ادکلن که به زبان فرانسوی تحت عنوان Coco Chanel Mademoiselle  است، تولید شده از یک برند مد فرانسوی می باشد. این برند که به صورت شنل، چنل و شانل هم خوانده می شود توسط شخصی به نام گابریل شنل ساخته شده است. جالب است بدانید که این شخص یکی از طراحان معروف و محبوب شلوار های زنانه بوده. با این حال در سال 1921 ادکلن زنانه N °5 را تولید کرد.اکثر ادکلن های این برند مخصوص خانم ها است و بیشتر آنها رایحه های شیرین خنک یا شیرین گرم دارند.در حال حاضر 64 مدل از عطرو اسانس های این برند در بازارهای عطر فروشان به صورت تکی و عمده به فروش می رسد.

ژاک پولژ طراح این ادوپرفیوم با ترکیب چند نت عالی توانست خوشبو کننده ای را تحت عنوان کوکو شانل مادمازل در بین طرفداران عطر و ادکلن سربلند کند.نت های این عطر به ترتیب به شرح ذیل می باشد:

نت آغازین: پرتقال، ترنج و لیمو شیرین

نت میانی: رز ترکی، لیچی و یاس سفید

نت پایانی: نعنای هندی، خس خس، وانیل و مشک

با توجه به ترکیبات کوکو شنل می توان گفت یکی از بهترین انتخاب های فصول بهار و پاییز است. با این حال همان طور که قبلا هم در سایت حس سوم درباره گیاه خس خسمقاله ای در اختیار خوانندگان قرارداده شده است در نت پایانی این خوشبو کننده گیاه خس خس توانسته ماندگاری رایحه آن را قوی تر و طولانیترکند. همچنین با توجه به ترکیبات گلهای شرقی و میوه های متعددی که در آن استفاده شده است می تواند در نبود برخی ادکلن های فصول به عنوان بهترین انتخاب تمام سال باشد. بسیاری از فروشندگان عطر و ادکلن معتقدند که 90% خانم های محترم اولین انتخاب شان ادکلن کوکو شنل مادمازل است چرا که رنگ مایع ادکلن گلبهی خوشرنگ است که توجه هر خانمی را به خود جلب می کند.

2- ادوتویلت دیور ساواج (Dior Sauvage ) :

نام های دیگر آن ساواج یا ساوج است.که تعلق به برند دیور می باشد. یکی از بهترین انتخاب هایی که آقایان جنتلمن اما احساسیحتما از آن استفاده می کنند. این خوشبو کننده معروف توسط شخصی به نام Christian Dior Cologne در سال 1960 طراحی شده است. با توجه به ترکیبات ساواژ که طبع آن را بیشتر تند و خنک کرده است، حس قدرتمند طبیعت مانند قدم زدن در زیر باران را به مصرف کننده القاء می کند.

 

ظاهر آن بسیار ساده اما شیک در یک شیشه تیره ای رنگ که بر روی آن با رنگ متضاد مشخصات ادوتویلت را حکاکی کرده است.

یکی دیگر از مواردی که ادوتویلت ساواژ از دیگر برند های عطر سوا می شود، استفاده جانی دپ از این عطر است.جانی دپ خوش پوشی خود را مدیون این عطر می داند. اگر شما هم اخبار سوپر استارهای جهان را دنبال میکنید. پیشنهاد می کنیم که مقاله مربوط به عطر و ادکلن هایسلبریتی های ایرانی و خارجی را مطالعه بفرمائید.

ترکیبات نت های دیور ساواژ بسیار تند اما خنک است که در ادامه به تفسیر هر کدام از نت های آن می پردازیم.

نت آغازین: ترنج، فلفل

نت میانی: اسطوخدوس، نعناع هندی

نت پایانی:سدر، لودانوم، آمبروکسان

با توجه به ترکیبات داخلی ادوتویلیت دیور ساواژ می توان گفت که رایحه ای خنک اما تند دارد به طوری که یکی از بهترین انتخاب آها برای فصول گرم سال است. به محض اینکه بر روی پوست یا لباس خود اسپری کنید نت های آن به خوبی خود را در اطراف به مدت زمان طولانی نشان می دهند. برای همین است که این خوشبو کننده دارای ماندگاری بالا و قدرت پراکندگی فوق العاده ای است.

 

3- دیور جادور:

یکی از معروف ترین محصولات دیور برای خانم ها که در سال 1999 توسط عطر ساز معروف فرانسوی به نام کالیس بکر تولید شده است ادوپرفیوم دیور جادور می باشد. می توان با اطمینان 100% گفت که این ادوپرفیوم یکی از لوکس ترین عطرهای برند دیور است که هر خانم کلاسیک پوشی از آن در جلسات رسمی خود استفاده می کند.

 

از آنجایی که بیشتر خانم ها علاوه بر رایحه عطر ظاهر آن نیز برایشان اهمیت فراوان دارد می توان گفت ادوپرفیوم جادور این خواسته خانم ها را برآورده کرده است. شیشه شفاف با درب طلایی رنگ توجه آنان را به خود جلب می کند.

طبع جادور معتدل و شیرین است به همین دلیل یکی از انتخاب های همیشگی فصول بهار و پاییز می باشد. این عطر آنقدر در بین طرفداران خود جا باز کرده است که اندازه جیبی آن هم در ویترین فروشگاه ها به چشم می خورد. و شما کمتر عطر فروشی را می توانید پیدا کنید که از این خوشبو کننده در قفسه مغازه خود نداشته باشد.

در ترکیبات جادور به ترتیب نت ها از گل های شرقی و میوه های خوشمزه و خوش عطری استفاده شده است:

نت آغازین:نارنج،گلابی، هلو، طالبی،گل ماگنولیا و نارنگی

نت میانی: گلهای مریم، بنفشه، ارکیده، یاسمن سفید، زنبق،رز و فریزیا

نت پایانی: مشک، شاتوت، وانیل و چوب سدر

نکته:ماندگاری و قدرت پخش جادور باتوجه به ترکیباتش فوق العاده است.

 

و اما در پایان معرفی یک عطر اغواگر ترند شده در سال 2024 یا نوروز 1403

 

4- ایوسن لورن :

یکی از معروف ترین ادکلن های برند فرانسوی ایوسن لورن دقیقا اولین ادکلنی است که با نام خود طراحی شده است. جالب است بدانید که طراح این ادکلن در سن 17 سالگی با برند دیور مشغول همکاری بوده است تا زمان مرگ دیور و در نهایت توانست در مدت زمان کوتاهی مدیریت دیور را به عهده بگیرد. در کنار آن با تولید ادکلن ایوسن لورن جای خود را در بین طرفداران عطر باز کرد. به طوری که بعد از آن حدود 160 محصول دیگر هم تولید کرد.

 

این ادکلن که مخصوص آقایان محترم طراحی شده است دارای طبعی خنک می باشد که بهترین انتخاب برای فصول گرم سال محسوب می شود.

نت آغازین: شکوفه پرتقال

نت میانی: ترنج و زنجبیل

نت پایانی: رزماری و سالویا

آقایانی که در زندگی به دنبال شادکامی و انرژی هستند از این عطر به خوبی در جای مناسب استفاده می کنند.

 

در آخر…

شرکت  عطر حس سوم با یک دهه فعالیت 4 محصول ترند شده در این سال را به شما تقدیم می کند فقط کافی است که با مشاوران این شرکت در تماس باشید.

Comments are closed.