لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

ابدومینوپلاستی | جراحی زیبایی شکم , کوچک کردن شکم با جراحی زیبایی شکم

ابدومینوپلاستی | جراحی زیبایی شکم , کوچک کردن شکم با جراحی زیبایی شکم , هزینه جراحی زیبایی شکم , متخصص ابدومینوپلاستی , زیبایی شکم با جراحی ابدومینوپلاستی , جراح خوب برای جراحی زیبایی شکم : بدون شک همه ی ما خواهان داشتن اندامی متناسب و متعادل هستیم. چرا که تناسب اندام اعتماد به نفس فرد را افزایش می دهد .وجود برخی چربی های زائد در بدن از جمله در ناحیه ی شکم ظاهری ناخوشایند به اندام می بخشد . از بین بردن این چربی های زائد راه حلی برای غلبه بر مشکل عدم تناسب اندام می باشد . برای از بین بردن چربی های زائد روش های مختلفی وجود دارد . یکی از راه حل ها برای داشتن اندامی متناسب انجام جراحی زیبایی شکم است .

ابدومینوپلاستی

اگر شما هم جز دسته افرادی هستید که در ناحیه ی شکم خود پوست یا چربی اضافه دارید و با انجام روش هایی چون رژیم لاغری و ورزش های سنگین نتوانسته اید ، تناسب اندام خود را به دست بیاورید ، ما جراحی زیبایی شکم را به شما توصیه می کنیم . در ادامه ی این مقاله در موزد جراحی زیبایی شکم اطلاعات زیادی در اختیار شما قرار می دهیم .

کلینیک زیبایی ، انواع خدمات زییایی را با دستاورد های نوآورانه پزشکی ارائه می دهد . و دارای متخصصین حاذق در زمینه ی جراحی زیبایی شکم است . اگر شما خواهان انجام جراحی زیبایی شکم هستید ، می توانید به کلینیک زیبایی مراجعه کرده و با جراحان ما جلسه ی مشاوره ای را برگزار نمایید .

جراحی زیبایی شکم

جراحی زیبایی شکم یا همان ابدومینو پلاستی به منظور حذف چربی های زائد ناحیه ی شکم و افتادگی و شلی پوست شکم ناشی از دوران بارداری ، کاهش وزن و روند پیری انجام می شود . در این عمل جراحی برای سفت کردن عضلات و بافت ناحیه ی شکم چربی و پوست اضافی شکم برداشته می شود . جراحی زیبایی شکم با بیهوشی عمومی انجام می شود ، و به مدت زمان 3 ساعت برای جراحی زمان لازم است ، و لازمه که شما حداقل ییک شب بستری شوید .

درد ناشی از عمل جراحی زیبایی شکم زیاد است ، و شما بعد از گذشت ده تا چهارده روز بعد از این عمل می توانید به فعالیت های روزانه خود ادامه دهید . در صورت مصرف داروی خاص ، حتما قبل از جراحی زیبایی شکم این موضوع را با پزشک خود در میان بگذارید .

جراحی زیبایی شکم

عمل جراحی زیبایی شکم چگونه می باشد ؟

به عمل جراحی زیبایی شکم ، که همان عمل کوچک کردن شکم هم گفته می شود . برای انجام این جراحی برش جراحی به صورت برش گرد در دور ناف و یک برش عرضی در قسمت پایین شکم می باشد .برای کاهش اسکار در جراحی زیبایی شکم استفاده از داروهای آنتی توصیه می شود . در تمام مراحل عمل فتوگرافی لازم می باشد .

نکات بعد از عمل جراحی زیبایی شکم

برای اینکه نتیجه ی حاصل از عمل جراحی شکم رضایت بخش باشد و شما احساس راحتی داشته باشید ، بایستی یکسری نکاتی را بعد از جراحی زیبایی شکم رعایت کنید. برخی از این نکات عبارتند از :

  • در شب اول بعد از عمل از همراهتان بخواهید تا پشت ساق پای شما را ماساژ دهد ، و مراقب باشد تا بانداژ باز نشود .
  • به صورت خمیده راه بروید و در هنگام بلند شدن از تخت ، ابتدا به مدت ده دقیقه پاهای خود را آویزان کرده و سپس از روی تخت بلند شوید .
  • زیر سرتان 45 درجه باشد ، و به صورت نیمه نشسته زیر پایتان یک بالش قرار دهید .
  • به مدت چهل و هشت ساعت از باز کردن عمل پانسمان خودداری کنید .
  • تا زمانی که درن ها را باز نکرده اید ، از استحمام خودداری کنید .
  • تا یک ماه فعالیت ورزشی انجام ندهید .
  • با آب خالی استحمام کنید و ار صابون و شامپو برای شستشوی خود استفاده نکنید .
  • بعد از عمل به مدت دو ماه از گن طبی استفاده نمایید .
  • داروهای تجویز شده را سر ساعت استفاده کنید .

کوچک کردن شکم با جراحی زیبایی شکم

جراحی زیبایی شکم به منظور رفع بد شکلی و نازیبایی شکم انجام می شود . عوامل زیادی در بد فرم شدن شکم دخالت دارند و باعث افتادگی شکم و چین و چروک شکم می شوند ، چروک ها و ترک های اطراف شکم ظاهر بد فرمی به شکم می دهند ، و نارضایتی خیلی از افراد را به دنبال دارد و از این رو فرد برای حل این مشکلات به جراحی زیبایی شکم روی می آورد .

در طی عمل جراحی زیبایی شکم که به آن تامی تاک گفته می شود ،در قسمت تحتانی شکم برشی زده می شود و در طی آن که پوست شکم را از عضله زیرین جدا می کنند .

پزشک قبل از جراحی زیبایی شکم برای کوچک کردن شکم ابتدا بیمار را به طور کامل معاینه می کند. در طی حاملگی یا تغییرات شدید وزن شکم بزرگ شده و افتاده می شود و در پی آن پوست شکم شل می شود و ترک های متفاوتی روی آن ها ظاهر خواهد شد . و به دنبال آن عضلات جدار شکم شل شده و دو عضله راست شکمی در خط وسط فاصله خواهند گرفت و در آخر چربی در ناحیه میانی شکم و پهلو تجمع چربی خواهد کرد .

راه حل افتادگی پوست شکم با جراحی زیبایی شکم | ابدومینوپلاستی

جراحی زیبایی شکم تنها راه حل موجود برای درمان افتادگی پوست شکم و شلی عضلات در جداره شکم می باشد.

افراد زیر نباید جراحی زیبایی شکم انجام دهند ؟

1 – اگر خانمی دوباره قصد باردار شدن دارد ؛ نباید عمل جراحی زیبایی شکم را انجام دهد ، چراکه این عمل بعد از کاهش وزن انجام شده و راهی برای کاهش وزن نیست .
2 – اگر فردی قصد کاهش وزن دارد ، ابتدا وزن خود را کم کرده سپس نسبت به این عمل جراحی اقدام کند .

جراحی زیبایی شکم با لیپوساکشن سایر قسمت ها

همزمان با جراحی زیبایی شکم ( ابدومینو پلاستی ) می توان پشت و کمر را لیپوساکشن کرد . بهتر است این کار به دلیل طولانی شدن زمان جراحی لیپوساکشن سایر قسمت ها همانند ران و باسن در زمان دیگری انجام شود .

این روش دارای مزایایی می باشد که به آن اشاره خواهیم کرد :

این روش خونریزی کمتری به همراه دارد. شکل شکم از نیم رخ در طی عمل ایپوساکشن طبیعی تر به نظر خواهد رسید . این عمل دوره ی نقاهت کوتاه مدتی دارد ، و بهبودی بعد از عمل سریع تر صورت خواهد گرفت . اندازه برش ها در این روش کوتاهتر خواهد بود . این روش نسبت به روش کلاسیک بیشتر خواهد بود خصوصا برای افراد سیگاری امن ترین روش است .

تناسب اندام با جراحی زیبایی شکم | ابدومینوپلاستی

جراحی زیبایی شکم با هدف تناسب اندام و کاهش سایز صورت می گیرد و هیچ ربطی به کاهش وزن ندارد . و بیشترین وزنی که فرد در پی عمل جراحی زیبایی شکم از دشت می دهد ، سه تا چهار کیلوگرم است .

آمادگی های قبل از جراحی زیبایی شکم

قبل از اقدام به عمل جراحی زیبایی شکم لازمه یکسری آمادگی هایی را در این زمینه داشته باشید ، توصیه ی ما به شما این است که :

  1. به مدت دو هفته قبل و بعد از جراحی زیبایی شکم سیگار نکشید ، کشیدن سیگار مانع از ترمیم زخم ها می شود .
  2. قبل از جراحی زیبایی شکم رژیم شدید نداشته باشید و برای ترمیم زودتر زخم غذای کامل بخورید .
  3. آزمایشات لازم را انجام دهید .
  4. برای افراد بالای چهل سال مشاوره ی قلبی ضروری است .
  5. انجام سونوگرافی از جداره شکم و داخل شکم ضروری است .

Comments are closed.