لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

جراحی زیبایی شکم بعد از سزارین

جراحی زیبایی شکم بعد از سزارین

جراحی زیبایی شکم بعد از سزارین : بدون شک مادر شدن و تولد نوزاد بهترین نعمت و بهترین اتفاق در زندگی هر بانویی است؛ اما بیشتر خانم هایی که بعد از بارداری از بزرگی شکم پس از زایمان و سزارین ناراضی هستند و این اتفاق به بزرگ‌ترین دغدغه آن ها پس از اتمام دوران بارداری تبدیل شده است و نگرانی هایی دارند بیشترین ترس و اضطراب ان ها از عدم بازگشت وزن و شکل شکم به دوران قبل از بارداری است که این افکار بد تاثیر خیلی بدی در روحیه مادر دارد و بیشتر مواقع می تواند حتی روند شیردهی منظم را مختل کند. این کاملا یک امر طبیعی است که بعد از انجام زایمان اکثر خانم ها دچار افتادگی شکم و بد فرمی می شوند.

جراحی زیبایی شکم بعد از سزارین
جراحی زیبایی شکم بعد از سزارین

برای از بین بردن آن به تمام فعالیت های ورزشی متوسل می شوند اما در بعضی افراد این چربی و افتادگی از بین نمی رود و متاسفانه آن ها هیچ نتیجه ای نمی بینند. بعد از انجام زایمان داشتن هیکل زیبا و زیبا سازی ناحیه شکم و پهلو به آرزوی هر خانمی تبدیل می شود بنابراین همیشه یک راهی برای حل این مشکل وجود دارد. امروزه با روش جراحی زیبایی شکم بعد از زایمان می توان خیلی راحت شکم را به حالت قبل از بارداری بازگرداند. همان طور که می دانیم به دست آوردن شکم تخت و صاف خود در دوران پیش از بارداری جزء نیاز به همت و تلاش و مداومت فراوان است و همیشه بهترین راه برای کسب تناسب اندام ایده ال ایمن‌ترین راه است.

ولی وقتی که تمام روش های صورت گرفته نتیجه نداده است و فرد نمی تواند فعالیت های سنگین دیگری را انجام دهد پس می‌توان از روش‌های جراحی زیبایی کمک گرفت؛ بنابراین با انجام جراحی زیبایی شکم بعد از سزارین می توان به اندام مناسب و شکمی صاف و زیبا دست پیدا کرد همان طور که می دانیم در دوران حاملگی تغییرات نسبتا بزرگی در لگن و رحم فرد اتفاق می‌افتد ومعمولا این اندام‌ها بزرگ و پر از خون شده‌اند و به طور عادی این اندام های داخلی بعد از گذشت چند هفته بعد از جراحی سزارین به اندازه طبیعی خودش بر می‌گردند، پس پیشنهاد بیشتر متخصصان زنان و جراحی زنان این است که شما اگر تصمیم به انجام جراحی زیبایی را دارید حداقل باید تا بازگشت کامل رحم و دیگر اندام‌های لگنی به اندازه طبیعی، صبر کنید و عمل جراحی را به تعویق بیندازید.

درمان شلی شکم با جراحی زیبایی شکم بعد از سزارین

باید توجه داشت اولین کار برای مشخص کردن نوع درمان چاقی شکم و پهلو توجه به تقسیم بندی نوع شکم ان ها است. بیماران با مشکل چاقی شکمی به 2 گروه تقسیم می شوند:

گروه اول : این گروه بیشتر کسانی هستند که دچار چاقی درون شکمی هستند. منظور از چاقی درون شکمی در این افراد یعنی جدار شکم آن ها در اکثر موارد شلشده است و شکل شکمشان بیرون زدگی دارد. در این شکل بیشتر افراد تصور می کنند که این چربی های موضعی شکمشان است و از مقدار چربی که داخل شکمشان جمع شده اطلاعی ندارند؛ و معمولا پزشک وقتی از آن ها می خواهد که شکمشان را سفت یا جمع کنند در این صورت هم اندازه شکم شان تغییر نمی کند زیرا که چربی های داخل شکمی بخاطر فشار زیادشان در داخل شکم فرد امکان سفت کردن شکم را نمی دهند.

توصیه ما برای این افراد که از این نوع چربی شکمی رنج می برند این است که حتما در اولین فرصت نسبت به وضعیت خودشان به یک پزشک گوارش مراجعه کنند و بنا به صلاح دید پزشک درمان چاقی داخل شکمی و اصلاح وضعیت نفخ گوارشی در آنها انجام شود و بعد از اینکه نفخ شکم آن ها برطرف شد و چاقی موضعی در شکم و پهلوها و یا شلی جدار شکم در آن ها به وجود آمده باشد باید برای رفع و اصلاح آن اقدام کنند.

گروه دوم : این دسته از افراد کسانی هستند که برعکس گروه اول از چاقی برون‌شکمی رنج می‌برند و چربی و چاقی در ناحیه خارج از شکم است. معمولا این گروه افراد را هم به 2 دسته تقسیم می کنند:

  • دسته اول : این ها معمولا افرادی هستند که شاخص توده بدنی آن ها بالای 30 است واین افراد در اولین گام باید تحت رژیم درمانی قرار بگیرند و بعد از اینکه کاهش وزن مناسب را به دست آوردند برای درمان زیبایی به انجام لیزر لیپولیز، ‌لیپوساکشن یا عمل جراحی باز مراجعه کنند.
  • دسته دوم : در این افراد اگر شاخص توده بدنی و معیار چاقی‌ آن ها کمتر از ۳۰ باشد، این افراد به دلیل داشتن چاقی موضعی بهترین داوطلب برای عمل جراحی باز و یا لیزر لیپولیز و لیپوساکشن هستند.

معمولا بعد دوران بارداری و انجام زایمان وزن افراد نسبت به دوران بارداری کم می شود و این کاهش وزن باعث به وجود آمدن برخی تغییرات در ناحیه شکم فرد می شود که این تغییرات به شکل شلی پوست و افتادگی شکم در فرد به وضوح دیده می شود. بسیاری از خانم ها از این حالت خیلی رنج می برند و به دلیل افتادگی پوست شکم و شل شدن بیشتر افراد اعتماد به نفس و روحیه شان را از دست می دهند که این اتفاق بدون شک برای یک مادر اتفاق خوبی نیست و مشکلات بسیاری برای‌شان ایجاد می‌شود.

روش های جراحی برای از بین بردن این عارضه ها در تناسب افراد بهترین روش قابل اجرا می باشد و معمولا با انجام عمل‌های جراحی مثل جراجی ابدومینوپلاستی یا لیپو ابدومینوپلاستی بیمار به راحتی تناسب اندام از دست رفته اش را دوباره به دست می‌آورد پس با جراحی زیبایی شکم تناسب اندام زیبایی را تجربه خواهید کرد.

نکته مهم

شاید سوالی که برایت بیشتر افراد پیش بیاید این باشد که آیا بعد از جراحی زیبایی شکم امکان بارداری وجود دارد یعنی می توان دوباره باردار شد در جواب این سوال باید گفت که بله این جراحی برای بارداری مجدد شما مانعی ندارد اما از ان جایی که این جراحی برای زیبایی شکم انجام می شود بهتر است که شما اگر که تصمیم دارید باردار شوید بهتر است که جراحی زیبایی شکم را به بعد از بارداری خودتان موکول کنید.

Comments are closed.