لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

ماموپلاستی | جراحی زیبایی سینه , متخصص عمل زیبایی سینه , کوچک کردن سینه

ماموپلاستی | جراحی زیبایی سینه , متخصص جراحی زیبایی سینه , عمل زیبایی سینه , هزینه جراحی زیبایی سینه , بزرگ و کوچک کردن سینه با عمل زیبایی , بازسازی و بالا کشیدن سینه با جراحی زیبایی سینه , جراحی زیبایی سینه در تهران , مدت زمان بهبودی بعد از عمل زیبایی سینه , خوش فرم کردن سینه با عمل زیبایی سینه : همه ی افراد خواهان و طرفدار داشتن اندام متناسب هستند ، چرا که اندام متناسب اعتماد به نفس فرد را افزایش می دهد . چه بسا افرادی هستند که به دلیل بد فرم بودن اندامشان از حضور در اجتماع خجل می شوند .

جراحی زیبایی سینه

در این میان سینه های خوش فرم ، با اندازه ی مناسب در تناسب اندام بانوان بسیار موثر است . عده ای از بانوان به علت نافرم بودن ، بزرگ بودن یا کوچک بودن سینه ها که تناسب اندام آن ها را به هم می زند ، ناراضی هستند و برای حل این مشکل به جراحی زیبایی سینه اقدام می کنند . علاوه بر این عده ای از بانوان به سرطان سینه مبتلا می شوند ، که در نهایت نیاز به بازسازی سینه دارند ، این عامل هم علت دیگر روی آوردن بانوان به عمل جراحی زیبایی سینه می باشد . در ادامه ی این مقاله در مورد جراحی زیبایی سینه بیشتر بحث می کنیم .

بزرگ کردن سینه (پروتز سینه) در جراحی زیبایی سینه

بزرگ کردم سینه در جراحی سینه به منظور تناسب اندام انجام می شود ، این عمل جراحی نیاز به بیهوشی دارد ، و به مدت زمان یک ساعت طول می کشد . اگر شما اقدام به عمل جراحی زیبایی سینه کردی ، حتما برای خود همراه داشته باشید . بعد از گذشت سه روز از عمل جراحی زیبایی سینه شما می توانید ، به فعالیت خود ادامه دهید . توصیه ی ما به شما این است که قبل از اقدام به عمل جراحی زیبایی سینه با پزشک جلسه ی مشاوره ای را داشته باشید ، اطلاعات کافی در مورد این جراجی کسب کرده و آگاهانه نسبت به عمل جراحی زیبایی سینه اقدام کنید ، مصرف هرگونه دارو را به پزشک خود اطلاع دهید . عمل جراحی زیبایی سینه چندان دردناک نیست ، و مشکلی در شیردهی بانوان ایجاد نخواهد کرد .

برای انجام جراحی زیبایی سینه ، جراح برش خطی به طول پنج سانتی متر در زیر چین زیر سینه انجام داده وپروتز را همان قسمت جایگذاری می کند . البته در بعضی از افراد پروتز از طریق دور هاله سینه جای گذاری می گردد .

فتوگرافی قبل از جراحی زیبایی سینه ضروری است .

نکات قابل توجه بعد از عمل بزرگ کردن زیبایی سینه

بعد از انجا عمل بزرگ کردن سینه باید یکسری مراقبت هایی را انجام داد ، و به یکسری موارد دقت کرد :

  • برای جلوگیری از بروز عفونت در 48 ساعت اول به هیچ عنوان ، پانسمان را باز نکنید . و حرکات مربوط به دست و بازو را انجام ندهید .
  • در هنگام خواب و استراحت به صورت نیمه نشسته باشید ، و از دو بالش استفاده کنید .
  • فعالیت های ورزشی سنگین انجام ندهید ، و از سوتین طبی استفاده کنید .
  • داروهای تجویز شده توسط پزشک را سر ساعت مصرف کنید ، و از داروهای دیگر استفاده نکنید .
  • بعد از گذشت دو هفته بخیه ها برداشته می شوند .

کوچک کردن سینه در جراحی زیبایی سینه

بانوانی هم هستند ، که از مشکل بزرگ بودن سینه رنج می برند ، برای این بانوان عمل جراحی زیبایی سینه با هدف کوچک کردن سینه انجام می شود ، به عمل کوچک کردن سینه ماموپلاستی نیز گفته می شود . این عمل نیز همانند عمل بزرگ کردن سینه است و تنها تفاوت آن این است که برای عمل جراحی کوچک کردن سینه به دو ساعت زمان نیاز است .

پزشک برای عمل جراحی کوچک کردن سینه برشی از دور هاله قهوه ای و دیگری یک برش عمودی تا چین زیر سینه انجام می دهد .در عمل ماموپلاستی امکان عدم تقارن سینه ها وجود دارد ، و نمی توان گفت که صد در صد سینه ها متقارن خواهند شد ، چرا که اندازه واقعی سینه ها بعد از گذشت شش ماه مشخص می شود . برای کاهش درد ناشی از عمل جراحی زیبایی سینه استفاده از داروهای آنتی اسکار توصیه می شود .

نکات قابل توجه بعد از عمل بزرگ کردن زیبایی سینه و ماموپلاستی

نکاتی که باید بعد از عمل ماموپلاستی رعایت شود شامل موارد زیر می باشد :

  • برای جلوگیری از بروز عفونت در 48 ساعت اول به هیچ عنوان ، پانسمان را باز نکنید . و حرکات مربوط به دست و بازو را انجام ندهید .
  • قبل از باز شدن درن ها استحمام نکنید .
  • فعالیت های ورزشی سنگین انجام ندهید .
  • به مدت یک ماه از سوتین طبی استفاده کنید .
  • در صورت حساسیت به داروهای تجویز شده ، موضوع را به پزشک اطلاع دهید .

نکات قابل توجه ماستوپکسی یا همان بالا کشیدن سینه

ماستوپکسی عمل زیبایی سرپایی می باشد ، و بیمار پس از یک ساعت ونیم جراحی در همان روز از کلینیک مرخصو می شود . این عمل دردناک نیست . و فرد بعد از گذشت سه روز از عمل جراحی زیبایی سینه می تواند ، به فعالیت خود ادامه دهد . قبل از شروع هر عمل زیبایی در صورت مصرف داروی خاص ، موضوع را با پزشک خود در میان بگذارید . برای انجام این عمل جراح برای بالا کشیدن سینه برشی در دور هاله سینه انجام داده و یک برش عمودی تا چین زیر سینه می زند .

در مورد ماستوپکسی یا همان بالا کشیدن سینه یکسری نکاتی وجود دارد ، که رعایت آن ها بسیار حائز اهمیت است ، این نکات عبارتند از :

  • برای جلوگیری از بروز عفونت در 48 ساعت اول به هیچ عنوان ، پانسمان را باز نکنید .
  • به مدت دو روز بعد از عمل درن ها باز می شوند ، تا زمان باز نشدن آن ها از استحمام کردن بپرهیزید .
  • فعالیت های ورزشی سنگین انجام ندهید .
  • به مدت یک ماه از سوتین طبی استفاده کنید .
  • در صورت حساسیت به داروهای تجویز شده ، موضوع را به پزشک اطلاع دهید .

بازسازی سینه با جراحی زیبایی سینه ( ماموپلاستی )

یکی دیگر از علت های بازسازی سینه با جراحی زیبایی سینه ، وجود سرطان سینه است ، سرطان سینه در بین بانوان بسیار سایع می باشد . البته این سرطان جای نگرانی ندارد ، و قابل تشخیص و کنترل است . در ادامه راه های بازسازی سینه را توضیح می دهیم .

استفاده از پروتز ، و یا نشوج سایر قسمت های بدن و یا ترکیب این دو روش برای عمل جراحی زیبایی سینه انجام می شود و می توان بازسازی سینه را با این روش انجام داد . در افراد با پوست کافی عمل پروتز گذاری در همان مرحله ی اول انجام می شود . و نوک سینه بعد از گذشت 6 ماه ترمیم خواهد شد . ولی اگر پوست سینه به اندازه کافی نباشد ، در آن صورت از یک گشاد کننده استفاده می شود و سپس پروتز گذاری و در نهایت نوک سینه بازسازی می شود .

در بانوان با پوست سینه ی خشک که بع علت رادیوتراپی رخ داده ، از نسوج قسمت های دیگر بدن استفاده می شود . در بانوانی که به خاطر سرطان زیبایی اندام خود را از دست داده اند ، عمل بازسازی سینه برای زیبایی و افزایش اعتماد به نفس اهمیت دارد .

کوچک کردن سینه ( ماموپلاستی )

ماموپلاستی :

عمل جراحی سینه یکی از محبوب‌ترین روشهای عمل جراحی زیبایی موجود در دنیا است. که در این عمل زیبایی برای کم کردن استرس بیمار در حین عمل از روش بیهوشی عمومی استفاده می شود بزرگ یا کوچک کردن سینه رفع افتادگی آن از روش های پرطرفدار این جراحی زیبایی است.

جراحی کوچک کردن سینه که به ماموپلاستی نیز معروف است که این روش نیز یک روش بسیار قوی جراحی است و برای کاهش اندازه و حجم سینه‌هایی صورت میگیرد که بیش حد درشت و نسبت به شکل ظاهری بدن بد فرم و زشت به نظر می‌رسند و ظاهر ناخوشایند برای فرد شکل می دهند .

عمل جراحی کوچک کردن سینه ها به طور کل شامل برداشت پوست، چربی و بافت اضافی سینه می باشد که معمولاباعث قرار گرفتن و انتقال هاله و نوک پستان به موقعیتی بالاتر می شود .

روش های جراحی سینه

که امروزه به 2 روش جراحی زیبای سینه انجام میشود:

  • روش اول که جراحی سینه با روش برش است .
  • و در روش بعدی جراحی زیبایی سینه بدون برش به روش لیپوساکشن یا لیپولیزر انجام می شود .

با انجام عمل زیبایی سینه و کاهش اندازه و وزن سینه‌ها می‌توان موجب کاهش و یا برطرف شدن ظاهر فرورفته شانه‌ها و سینه شد و هیکلی زیبا و انچه که در رویاهایمان داریم داشت .

بسیاری از خانوم ها از داشتن سینه‌های بسیار بزرگو بد فرم خود ناراضی و ناخشنود هستند و همیشه در پیدا کردن لباس خود با مشکل مواجه هستند از این امر خجالت می کشند و دچار افسردگی میشوند .

انجام جراحی کوچک کردن سینه می‌توان به رفع تمام این مشکلات کمک کند .

برای تغییر سایز سینه تکنیک و روش های خاصی وجود دارد که بنا به درخواست بیمار و مشورت با پزشک جراح صورت میگیرد.

شکل عمل زیبایی سینه برای کوچک کردن سینه شامل موارد زیر است؛

یک روش که برش دور تا دور سینه

برش خط عمودی تا شیار زیر سینه که حجم زیادی از سینه برداشته میشود و نوک سینه در مرکز سینه قرار می گیرد و فرم خیلی خوبی به دست می اورد

روش‌های جراحی ماموپلاستی

در روشی که فقط برای سینه های خیلی بزرگ و افتاده صورت می گرفت برش دور هاله سینه و روش قدیمی بود و تنها در مواقع خاصی بهتر است از این روش استفاده شود .

در روش ماموپلاستی طولی که این روش زیبایی بیشتری دارد برش جراحی دور هاله سینه است و تنها یک برش عمودی است. این روش جای عمل کمتری نسبت به روش قدیمی دارد و احتمال زخم در این روش کمتر است و افتادگی قسمت پایین سینه در برش طولی بسیار کمتر است .

درباره دوران نقاهت بعد از عمل زیبایی ماموپلاستی

همانطور که از اسمش پیداست عمل زیبایی سینه هم مانند عمل های دیگر سختی و نقاهت خاص خودش را دارد اما برای دریافت نتیجه بهتر باید با دقت توصیه های پزشک را گوش داد و انجام داد.

معمولا بعد از جراحی زیبایی سینه ، سینه ها دچار تورم و دردمیشود واین یک امر طبیعی است که طی چند هفته یا حتی ماه ممکن است طول بکشد تا ورم آن ها کاملا بخوابد پس باید در این زمینه عجله نکنید و صبور باشید و زود اعتماد به نفس خودتان را از دست ندهید . حتما از لباس زیر مناسب و استاندارد استفاده کنید . باید از سوتین های استاندارد که پزشکتان برایتان توصیه می کند که این سوتین ها خیلی سفت و باعث فشار به سینه نمی شوند استفاده کنید .

معمولا دوران نقاهت بعد از ماموپلاستی 48 ساعت بعد از عمل می باشد و بیمار بعد از گذشت چند روز می تواند به فعالیت های عادی روزمره خود ادامه ادامه دهد . از بلند کردن وسایل سنگین و استفاده غیر معمول از دستها خودداری فرمایید، تا حد امکان کودکان خود را در آغوش نگیرید . مواظب باشید تا هیچ ضربه ای به سینه وارد نشود تا یک هفته بعد از عمل از نوشیدن نوشابه های الکلی و هر گونه از دخانیات به شدت پرهیز نمایید .

در صورت استفاده از پانسمان ضد آب میتوانید حمام کنید، در غیر این صورت 5 روز بعد عمل حمام بلامانع است .

جای برش باقی مانده علاوه بر روش جراحی، به نوع پوست بیمار هم بستگی دارد.

جای عمل تا یکسال پس از عمل خیلی کمرنگ میشود و مشکلی پیش نمی آید.

نتیجه نهایی عمل زیبایی ماموپلاستی 6 ماه بعد از عمل مشخص میشود پس تا دریافت نتیجه باید صبور باشید.

Comments are closed.