لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

بدون جراحی هم می توان شکمی زیبا داشت

بدون جراحی هم می توان شکمی زیبا داشت : پوست به علت از دست دادن بافت کلاژن کم کم شل شده و کمبود کلاژن موجب افتادگی آن میشود که دلیل ان می تواند بالا رفتن سن و استرس ها وتغذیه نامناسب باشد این شل شدن و افتادگی در کل پوست و صورت و گردن دیده می شود. دانشمندان به تازگی کشف کردند که انرژی نور مادون قرمز یا همان IR به عمق پوست وارد شده و بدون آنکه آسیبی به سطح پوست وارد کند حرارتی ایجاد میکند. حرارتی که ایجاد میشود در عمق پوست سلول های فیبروپلاست که وظیفه ساخت کلاژن هستند را تحریک میکند.

زیبایی شکم

رفع چین چروک بدون نیاز به جراحی زیبایی شکم

IR همینطور چین و چروک ریز را برطرف میکند و عمق خط های عمیق تر را کمتر میکند و یک ظاهر شاداب تر را به بیمار ارائه میدهد. بعد از جلسه درمانی کوتاه قرمزی در محل موجود میباشد که در طول چند ساعت نابود میشود. بستگی به بزرگ بودن منظقه درمان شده هر جلسه ربع ساعت تا یک ساعت به طول می انجامد و بیشتر افراد بالای سن 30 به این روش احتیاج دارند. هر قدر که مقدار شلی و افتادگی پوست کمتر باشد نتیجه سریعتر و بهتر میباشد. در افرادی که افتادگی زیاد دارند با این درمان فقط بهبودی نسبی به دست می آورند.

اما لیفت شکم بدون نیاز به جراحی زیبایی شکم چگونه انجام می شود؟

این روش IR برای درمان شدن پوشت شل بخش های متفاوت صورت گردن، بازوها، شکم و ران میباشد. حرارتی که در پوست ایجاد میشود موجب جمع شدن کلاژن های میشود پس بعضی از بیمار ها در جلسه اول نتیجه مطلوب را خواهند گرفت. ولی بیشتر بیماران نتیجه را در طی 3 هفته دریافت میکنند و در طی این مدت پوست سفت میشود. استفاده از این روش خیلی بهتر از جراحی زیبایی شکم میباشد زیرا که کلاژن های زیادی در پوست ایجاد میشود.

جلسه های درمان به طور ماهیانه انجام میشود و تعداد جلسه ها در بیماران بستگی به شدن شلی پوست دارد و تقریبا به 2 یا 4 هفته به این جلسه های احتیاج است. رنگ پوست در طول استفاده از IR محدودیتی را ایجاد نمیکند. و برای پوسا های تیره نیز میتوان از آن استفاده کرد. IR یک راه مناسب و بی خطر، غیر از جراحی زیبایی شکم و بدون درد یا تزریق میباشد که با سفت شدن کلاژن و بیشتر شدن کلاژن سازی موجب کشیده شدن پوست در 1 تا 3 میلی متری میشود که این تغییر میتواند در بالا بردئ ابرو ها و کم شدن عمق خنده تاثیر داشته باشد.

فراموش نکنید که این روش خیلی بهتر از استفاده از جراحی زیبایی شکم میباشد.

Comments are closed.