لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

کاشت مو به روش HRT , قیمت و هزینه کاشت هر تا ر مو به روش hrt در تهران و ایران

کاشت مو به روش HRT , قیمت و هزینه کاشت هر تا ر مو به روش hrt در تهران و ایران :  کاشت مو به روش HRT یکی دیگر از چندین روش های کاشت مو است که ویژگی های فوق العاده ای دارد ما اینجا می خواهیم تفاوت کاشت مو به روش HRT با کاشت مو به روش نانو ارگانیک را بررسی کنیم.

کاشت مو به روش hrt

اگر درباره کاشت مو در اینترنت جستجو کنید حتما با اصطلاحات مانند : کاشت مو نانو ، کاشت مو نانو ارگانیک ، کاشت مو نانو سنتر ، کاشت مو نانو هکس ، کاشت مو HRS ، کاشت مو SUPER HRS و … مواجح خواهید شد .

کاشت مو به روش HRT تنها روش استاندارد کاشت مو است که تا کنون در ایران و کشورهای اروپایی و امریکا معرفی شده است و به تایید رسیده است اما چرا این روش تنها روش استاندارد کاشت مو است و تفاوت های آن با دیگر روش ها چیست؟

  1. در کاشت مو به روش HRT تراکم موها کاملا طبیعی بوده اما روش های کاشت موی طبیعی دیگر حالت و شکل کلاه گیسی خود را حفظ کرده اند. زیاد طبیعی به نظر نمی رسند.
  2. در کاشت مو به روش HRT از شبکه های نازک شبیه سازی شده از پوست سر استفاده می شود ولی در روش های دیگر کاشت مو از تورهای سفید رنگ به عنوان بیس و پایه کار استفاده میکنند که زیاد مناسب نیست.
  3. در کاشت مو به روش استاندارد HRT خط رویش و خط فرق بسیار عالی و با ظرافت زیادی کار می شود ولی در بقیه روش های کاشت مو حالت خطی و عروسکی خط رویش و خط فرق وجود دارد.و بعضی از ان ها عوارضی هم نیز دارند.

عباراتی مانند کاشت مو به روش نانو، کاشت مو به روش نانو ارگانیک ، کاشت مو به روش نانو هکس ، کاشت مو نانو سنتر ، کاشت مو HRS کاشت مو SUPER HRS و … دروغ بسیار بزرگی هستند.

اما کاشت مو انواع مختلفی دارد که به صورت زیر هستند

۱- کاشت مو به روش BHT

در کاشت مو به روش FUT و کاشت مو به روش FIT موها از پشت سر برداشته می شود که به آن بانک مو میگویین اما در موارد خاصی پیش می آید که بانک مو فرد کم است و موهای تکمیلی را از صورت و بدن برداشت میکنند این روش کاشت مو را BHT می گویند. و عوارض زیادی ندارد.

۲- کاشت مو به روش SUT

در این روش کاشت مو تا ۱۴۰۰۰ تار مو را در یک جلسه کاشت می کنند بدون عوارض ، بدون درد ، بدون خونریزی ، با تراکم بالا و با دستگاه خودکار انجام میشود.

۳- کاشت مو به روش FIT

بعد از کاشت مو به روش FUT کاشت مو به روش FIT معرفی شده که در آن فلپ برداری صورت نمیگیرد اما در این نوع روش کاشت مو هم نیز عوارضی مانند خونریزی ، درد ، نامنظم بودن کاشت کردن و … وجود دارد و بدون عوارض نیست.

۴- کاشت مو به روش FUT

یکی از قدیمی ترین کاشت مو روش FUT است که در آن فلپ از پشت سر برداشته میشود. این روش عوارضی مانند خط بخیه و جراحی و … دارد.

Comments are closed.