لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

کاشت مو به روش BHT

کاشت مو به روش BHT : برای اینکه یک فرد از نظر ظاهری زیبا شلد عواملی زیادی وجود دارد ولی مهم ترین ان ها مو است داشتن مو هایی زیبا زیبایی ظاهری فرد را چندین برابر میکند اما به دلایل زیادی خیلی از افراد مو های خود را از دست میدهند امروزه با روش های زیادی می توان خیلی راحت موی طبیعی داشت یکی از این روش ها کاشت مو به روش BHT است.

کاشت مو به روش BHT

BHT روشی برای کاشت مو ( کاشت مو به روش BHT )

این روش نیز همانند روش های دیگر کاشت مو احتیاج به دقت و ظرافت دارد به این دلیل که در زمانهای لازم و ضروری از این تکنیک کاشت مو استفاده می کنند.

Body hair trans که به صورت BHT ساده میشود و در زبان فارسی به برداشت مو از بدن ترجمه میشود.

در همه روش های کاشت مو اصلی ترین پایه داشتن بانک موی خوب می باشد به این معنی که شخصی که می خواهد کاشت مو را انجام دهد بایست بانک موی کافی و خوبی داشته باشد که بتوان از موهای پشت سر موها را برداشت کرد و در ناحیه هایی که ریزش مو رخ داده است کاشت مو را انجام داد اما در برخی از موردها پیش می آید که شخص بانک موی ناکافی و یا ضعیفی دارد و تقریبا انجام برداشت از ناحیه های پشت سر وی امکان پذیر نیست یا اینکه نتیجه دلخواه را نمی دهد در این زمانها برای پر کردن موها و رسیدن به تعداد تار موی ممکن از بقیه نقطه های بدن نظیر : ناحیه های اطراف قفسه سینه ، کتف ، ران و کمر را با وسایلی ویژه برداشت می نمایند و آنها را لا به لای موهای کاشته شده می کارند . در حقیقت در این روش قسمت ها می توانند بانک مو باشند.

کاشت مو به روش BHT

برای اینکه افراد بتوانند این شیوه کاشت مو را انجام دهند باید دارای شرایط لازم برای این کاشت باشند.

چرخه رشد مو

رشد مو نیز مانند همه قسمت های بدن دارای چرخه میباشد که به صورت زیر است.

چرخه رشد مو از موهای سر در فاز آناژن حدود پنج سال و در فاز تلوژن حدود سه ماه است. به عبارت دیگر، مو برای مدت پنج سال رشد می کند و سپس به مدت دو ماه، قبل از جایگزین شدن با موی جدید و سالم خفته باقی می ماند. در پیوند پوست سر مو که مو را از قسمت دهنده به قسمت گیرنده انتقال داده می شود، در حدود سه ماه طول می کشد که مو شروع به رشد کند، مدت دوره ای که به لحاظ زمانی معادل فاز تلوژن چرخۀ رشد موی آنهاست.

برای اینکه بتوانیم چرخه موی بدن را درک کنیم ابتدا باید چرخه موی پوست سر را متوجه شویم.

برخی از مطالعات نشان می دهد که موهای بدن در فاز آناژن بسیارکوتاه و در فاز تلوژن بسیار طولانی است. این بدان معنی است که موی بدن را حدود مدت شش ماه در حدود ۲ اینچ رشد می کند، و سپس می توانند به مدت چند سال در این اندازه باقی بمانند. در پیوند موی بدن، مویی که از بدن به پوست سر منتقل می شود، ممکن است تاخیر قابل ملاحظه ای در رشد با توجه به فاز تلوژن آنها داشته باشد. البته چرخه رشد مو از موهای بدن هنوز از نظر علمی ثابت نشده است.

سازگاری موی سر و بدن

اگر برای مثال، اگر موی بدن یک بیمار خاص مجعد است و موی سرش راست است، پیوند موی بدن، در بدن این بیمار دشوار خواهد بود. موی بدن معمولا به حدود ۵ سانتی متر رشد می کند و بیمار BHFUE بالقوه درک می کند که موهای بدن خود را کوتاه کند یا از بین ببرد. پس نتیجه می گیریم که سازگاری موی سر و بدن به خصوص تا آنجا که به رنگ و حلقه مربوط می شود، بسیار مهم است.

بیماران BHFUE باید محدودیت های خود را بدانند و باید با دقت آنها را انتخاب کرد. بهرحال این تکنیک ممکن است راه حلی برای بیماران به شدت طاس باشد که نتوانسته اند با پیوند مو در گذشته مشکل را حل کنند و یا پوست سر آنها بعنوان اهدا کننده محدود است.

اما چه زمانی طول میشکد تا زخم های ناحیه دهنده بهبود یابند؟

خیلی از بیماران BHFUE نگران این هستند که آیا هر گونه نشانه های قابل مشاهده در ناحیه دهنده بعد از بهبود محل استخراج وجود خواهد داشت. روند ترمیم خیلی سریع خواهد بود و در اکثر موارد یک ماه بعد از عمل همه زخم ها بهبود می یابند و دیگر چیزی قابل مشاهده نخواهد بود.

Comments are closed.