لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

نحوه از بین بردن جوش‏ سر سیاه

نحوه از بین بردن جوش‏ سر سیاه , روش حذف جوش های سرسیاه , خلاصی از شر جوش های سر سیاه مزاحم در نواحی بدن , بهترین راه برای از بین بردن جوش سر سیاه : ممکن است انواع جوش‏ها روی پوست شما پدیدار شوند که یکی از این جوش‏ها، جوش‏های سر سیاه است. جوش ‏های سر سیاه همچون دانه‏ های کوچک مشکی رنگ در بعض از نقاط پوست (بخصوص بر روی پوست بینی ) تراکم زیادی دارد. این نوع جوش، برای افراد بسیار آزار دهنده است چراکه زیبایی‏شان را تحت الشعاع قرار می‏دهد، به همین دلیل، افرادی که دچار این نوع از جوش‏ها هستند، به دنبال راه‏های مقابله و از بین بردن آن‏ها می‏ گردند. بطور کلی دو نوع راه برای از بین بردن جوش‏ها وجود دارد:

نحوه از بین بردن جوش‏ سر سیاه

راه‏های خانگی برای درمان جوش سر سیاه

بطور معمول راه‏های مختلفی برای درمان جوش‏های سر سیاه بوسیله امکانات و تجهیزاتی که در خانه دارید، وجود دارد. به عنوان مثال، از سفیده تخم مرغ می‏توان برای درمان جوش سر سیاه استفاده کرد. روش کار به اینگونه است که ابتدا محل جوش‏ها را شست و شو داده سپس آن‏جا را خشک کنید. حال یک لایه از سفیده تخم مرغ را روی جوش‏ها قرار دهید، پس از خشک شدن این لایه، لایه دیگری از سفیده تخم مرغ روی آن قرار دهید. این عمل را چندین بار انجام دهید پس از خشک شدن لایه‏ها، آن‏ها را شست و شو دهید. در انتها بوسیله یک دستمال تمیز، صورت خود را خشک کرده تا جوش‏های سر سیاه برداشته شده و منافذ پوست باز شوند.

همچنین استفاده از ماسک‏های طبیعی و خانگی شیر و عسل، دارچین و عسل و … نیز از راه‏هایی است که به کمک آن می‏توانید پوست خود را خالی از جوش‏های سر سیاه کنید. البته به تازگی برچسب‏هایی برای این نوع از جوش‏ها آمده که ابتدا محل جوش‏ها را شست و شو داده سپس برچسب‏ها را در محل مورد نظر می‏چسبانید و پس از زمان مشخص شده آن‏ها را برمی‏دارید.

استفاده ار بُرس برای پاکسازی صورت

بوسیله این نوع برس‏ها شما می‏توانید صورت خود را از جوش‏های سر سیاه، خالی کنید. روش کار به اینگونه است که بُرس را روی پوست محل جوش، حرکت داده تا پوست را از این دانه‏های سیاه رنگ خالی و تمیز کند.

از فیس براش برای پاکسازی صورت استفاده کنید

این روش با استفاده از دستگاه‏هایی با برندهای مختلف (که در بازار موجود می ‏باشد) صورت می‏گیرد. دستگاه فیس براش، به یک برس نرم و خاص مجهز است، در زمانی که برس روی صورت قرار می‏گیرد، به آرامی روی پوست چرخیده و در نتیجه آن سبب بیرون آمدن آلودگی‏ها و چربی‏ها از منافذ صورت می ‏شود. برای جوش‏ های سر سیاه نیز باید برس این دستگاه را بر طبق دفترچه راهنما، بر روی محل جوش‏ های سر سیاه قرار دهید. در هر بار چرخش برس، مواد سیاه ناشی از جوش‏ های سر سیاه از منافذ خارج شده و منافذ باز می‏شود. این روش، یکی از مفیدترین و تاثیرگذار ترین روش‏های پاکسازی پوست صورت از جوش‏های سر سیاه است.

Comments are closed.