لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد چانه

لیزر موهای زائد چانه :  موی زائد و رشد آن در برخی نقاط بدن باعث شده تا احساس بد و زشتی به فرد دست بدهد معمولا در رفع موهای زائد بسیاری از افراد از روش‌های قدیمی مثل اصلاح کردن ، موم انداختن ، یا بند انداختن جهت رفع مشکل خود و رسیدن به زیبایی استفاده می‌کنند. در این صورت با رفع ان احساس مناسب‌تری را پیدا می کند.

اما این روش ها دائمی نیست و بلافاصله بعد از چند روز دوباره موی زائد رشد می کند برای اینکه برای همیشه از شر این موهای زائد خلاص شوید بهترین انتخاب انجام لیزر است؛ و برای این کار معمولا بیشتر افرادی که دارای موهای تیره و خشن در ناحیه صورت و چانه هستند و رنگ پوستی روشن دارند این افراد بهترین انتخاب برای درمان با لیزر می باشند.

لیزر موهای زائد چانه

درباره لیزر موهای زائد باید گفت که لیزر موهای زائد از بی عارضه ترین و کم دردسر ترین لیزرها برای بیمار است. لیزر موهای زائد پوست راهی برای خلاصی از شر موهای زائد در تمام نقاط بدن است بهتر است تا به جای درمان های موقتی و دردناک با لیزر نتایج دائمی و مناسب را بگیرید. لیزر موهای زائد را می‌توان برای همه نقاط بدن مورداستفاده قرار داد. معمولا در رشد و تولید موهای زائد سیاه و زبر در روی صورت و قسمت چانه عوامل مختلفی می تواند نقش داشته باشد که ما در این مقاله به علل وجود این موهای زائد می پردازیم.

بیشتر بخوانید : لیزر موهای زائد

علل رشد موی زائد بر روی چانه

  • آندروژن ها
  • سندرم تخمدان پلی کیستیک
  • سندرم کوشینگ
  • هیپرپلازی مادرزادی آدرنال
  • عادت های اشتباه غذا خوردن
  • چاقی

ابتدا اینجا درباره موی زائد توضیح مختصری می دهیم و سپس به بررسی علل آن می پردازیم. همان طور که می دانیم موهای صورت زنان در حالت عادی باید کمرنگ و نازک باشد و دیده نشود و معمولا به صورت پرز روی صورت فرد احساس شود و در بیشتر افراد به همین شکل است؛ اما این روزها کلینیک های زیبایی میزبان خانم هایی است که در ناحیه صورت به جای موهای نازک، موهای ضخیم و سیاه با الگوی مردانه رشد کرده است که این اتفاق واقعا اتفاق خوش آیندی نیست در بررسی علل ان به شرح کامل می پردازیم.

آندروژن ها :

این هورمون یک هورمون مردانه است و از ان جایی که به طور طبیعی در بدن تشکیل می شود در بدن همه خانم ها هم وجود دارد. گفتیم که در همه خانم ها این هورمون وجود دارد اما با سطح خیلی کمی که گاهی اوقات وقتی سطح این هورمون در بدن فرد بیشتر باشد باعث بروز رشد موهای زبر و سیاهی که به موی زائد معروف است می شود و بیشتر در ناحیه صورت خانم ها ظاهر می شود. از عواملی که هورمون آندورژن را در بدن فرد تحریک می کند و بتعث لالا رفتن سطح ان در بدن خانم ها می شود اختلال در تیروئید است. با فعال شدن این هورمون در خانم ها در بسیاری از افراد علاوه بر رشد موی زائد در قسمت چانه شاهد تغییر در صدا و بم شدن صدای فرد می شویم.

سندرم تخمدان پلی کیستیک :

از علل دیگری که باعث رشد موی زائد بر صورت و قسمت های مختلف بدن می شود می توان به عارضه سندرم تخمدان پلی کیستسک اشاره کرد که هیرسوتیسم را افزایش داده است. رشد موهای زائد با الگوی مردانه در صورت، سینه و پشت زنان را هیرسوتیسم می گویند. در خانم هایی که به تخمدان پلی کیستیک مبتلا هستند معمولا رشد بیش از حد موهای صورت یا بدن به دلیل داشتن مقدار زیاد آندروژن در آن ها ایجاد می‌شود؛ اما طبق تحقیقات جدید از هر 4 نفر خانمی که هیرسوتیسم دچار است 3 نفر ان ها به علت مشکل سندروم پلی کیستیک است که به این عارضه دچار شده اند. وجود کیست بر روی تخمدان ها که می توانند روی هورمون ها تاثیر بگذارند که قاعدگی فرد را مختل می کند و روی باروری او تاثیر می گذارد.

سندرم کوشینگ :

علت دیگری که موجب هیرسوتیسم می شود سندرم کوشینگ است هنگامی که فرد استرس زیادی داشته باشد هورمون کورتیزول که هورمون تنظیم کننده سطح استرس و تنظیم بدن است زیاد می شود و با افزایش سطح هورمون کورتیزول تعادل هورموهای جنسی در بدن فرد به هم می ریزد و در نتیجه بروز هیرسوتیسم می شود. درباره شایع ترین عللی که باعث بروز سندروم کوشینگ می شود مصرف یک سری دارو است که این داروها عبارتند از گلوکوکورتیکوستروئید و پردنیزون که معمولا پزشک برای درمان آسم و یا برای مشکلات ارتوپدی به بیمار تجویز می کند؛ که گفتیم در صورت مصرف بیش از حد منجر به رشد موی زائد در خانم ها می شود. پانکراس و ریه و غده های هیپوفیز و تیروئید هم می توانند در تولید سندروم کوشینگ نقش داشته باشند.

هیپرپلازی مادرزادی آدرنال :

در سندرم کوشینگ گفتیم که اگر سطح کورتیزول بالا باشد سندرم کوشینگ اتفاق می افتد. درباره هیپرپلازی مادرزادی آدرنال، باید بگوییم که اگر کورتیزول کافی نباشد یعنی غده فوق کلیوی نتواند هورمون کورتیزول کامل تولید کندو در نتیجه کورتیزول نمی‌تواند تولید شود در مورد هیپرپلازی باید بگوییم که این عارضه یک نقص مادر زادی استکه در بدن فرد رخ می دهد. فرد وقتی که دچار این عارضه می شود رشد موی زائد در بدن و صورت او بیشتر می شود.

عادات اشتباه غذا خوردن :

نباید بر نقش تغذیه و نوع آن در به وجود امدن هیرسوتیسم بی توجه باشید زیرا بعضی می تواند تاثیر بدی روی سیستم بدن بگذارد. استفاده بیش از حد تنقلاتی مثل چیپس و پفک، یا مصرف غذاهای حاضری برای طولانی مدت معمولا اثر بد روی بدن می گذارد و باعث برهم ریختن غدد بدن می شود. محققان در یافته های خود درباره تاثیر بسیاری از کیک ها و بیسکوئیت هایی که دارای شاخص گلیسمی بالایی دارند و انرژی را به سرعت در بدن فرد می سوزانند و بدن برای مقابله انسولین زیادی باید ترشح کند ترشح زیاد انسولین در بدن موجب می شود تا تخم دان های فرد هورمون مردانه را در بدن فرد بیشتر ترشح دهند که به بروز رشد موی زائد در چانه فرد می شود.

چاقی

وزن هم در رشد موی زائد در فرد بی تاثیر نیست و گاهی اوقات وقتی که فرد دچار افزایش وزن می شود تغییراتی بر روی هورمون های او ایجاد می شود تغییر ناگهانی بر روی هورمون همیشه باعث بروز اختلالاتی در بدن می شود که در بیشتر موارد به شکل رشد موی زائد در صورت خودش را نشان می دهد. ناگفته نماند که کاهش یک دفعه ای وزن هم باعث بروز همین عارضه می شود.

لیزر موهای زائد چانه

لیزر موهای زائد چانه

کلینیک های زیبایی امروزه برای متقاضیان، از بین بردن موهای زائد صورت و بدن استفاده از لیزر مو را در برنامه قرار می دهند زیرا امروزه یکی از روش های رایج برای از بین بردن موهای زائد چانه لیزر کردن ان بخش از بدن است. لیزر روشی دائمی برای رفع موهای زائد است چون وقتی منطقه ای که موی زائد دارد با لیزر سوزانده شود موی آن جا رفع می شود و احتمال رویش مجدد مو در آن قسمت بسیار کم است در لیزر هیچ آسیبی به پوست فرد وارد نمی شود. پس لیزر موهای زائد منجر به کاهش دائمی و دراز مدت می شود. این روش معمولا برای همه افراد با هر رنگ پوستی که داشته باشند انجام می شود. به شما اطمینان می دهیم که با انجام لیزر دیگر دچار مشکلاتی مثل عفونت و درد ناشی از رشد مو در زیر پوست نخواهید داشت؛ و با انجام لیزر زیبایی بی نظیری به پوست خودتان می بخشید و اعتماد به نفس از رفته خودتان را می توانید دوباره باز یابید.

Comments are closed.