لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

لیزر ایرانیان ، نمایندگی معتبر خرید دستگاه لیزر دایود و shr

نمایندگی معتبر خرید دستگاه لیزر دایود و shr 

انواع دستگاه های لیزر موهای زائد کدامند و هر یک برای چه افرادی مناسب می باشند؟ نحوه عملکرد و درصد تاثیر هر یک از دستگاه های لیزر موهای زائد چقدر است؟ ملاک های مهم برای تعیین بهترین لیزر موهای زائد کدامند؟ لیزر دایود و لیزر اس اچ آر چیست و ماکنیزم عملکرد آنها در برطرف کردن موهای زائد چگونه است؟ برای خرید دستگاه های لیزر چه باید کرد و خدمات نمایندگی های فروش این دستگاه ها شامل چه مواردی می شود؟ چرا گروه لیزر ایرانیان به عنوان یکی از معتبرترین مراکز خرید دستگاه های لیزر شناخته شده است؟

در برخی از بخش های بدن از جمله ناحیه زیرین چانه، پشت لب فوقانی، دو طرف صورت، پایین ناف و فرورفتگی کمر بطور ناخواسته موهای زائدی به رنگ سیاه و تیره رشد می کنند که جلوه خوبی نداشته و برطرف کردن آنها از ملزومات دستیابی به زیبایی کامل و بی عیب و نقص می باشد.

همانطور که میدانید در ریشه هر یک از تارهای مو رنگدانه ای موسوم به ملانین وجود دارد که رنگ موها اعم از انواع تیره و روشن، مشکی و بلوند و غیره ناشی از فعال  شدن آن در فرآیند رشد مو می باشد. اساس کار لیزر بر از بین بردن و نابودی همین ملانین موجود در ریشه مو استوار است. در واقع در روش از بین بردن موهای زائد توسط لیزر، فولیکول موها تخریب شده و احتمال رشد مجدد آنها در آن ناحیه به صفر می رسد. امکان دستیابی به نتیجه موفقیت آمیز و دائمی توسط لیزر، زمانی فراهم خواهد شد که درمان در طی چند مرحله و به صورت جلسات هفتگی انجام پذیرد.

تاکنون هیچ درمان قطعی برای رفع دائمی و کامل موهای زائد در سراسر دنیا کشف نشده و در حال حاضر در میان انواع روشهای از بین بردن موهای زائد، لیزر، موثرترین راهکار محسوب می گردد؛ این بدین معنا نیست که در اثر لیزر، تمامی موهای زائد به صورت دایم از بین می روند، پس از انجام لیزر نیز ممکن است موها مجددا رشد نمایند اما تعداد آنها کمتر شده و کرکی و نرم می شود. لیزر در مورد بیمارانی با پوست روشن تر و موهای زائد تیره تر بهترین نتایج را در پی خواهد داشت.

انواع دستگاه لیزر موهای زائد

پس از آنکه تصمیم به استفاده از لیزر برای برطرف کردن موهای زائد خود گرفتید بدون شک با تعداد زیادی از اسامی و انواع لیزر روبرو خواهید شد که بسیار گیج کننده خواهد بود. اگر برای رفع سردرگمی خود به مراکز و کلینیک های زیبایی مخصوص لیزر نیز مراجعه نمایید مسلما هریک از آنها دستگاه و نوع لیزر مرکز خود را توصیه کرده و اطلاعات نه چندان کاملی ممکن است در اختیارتان قرار دهند. پس بهتر است شتاب زده عمل نکرده و با صرف زمان کوتاهی آگاهی و اطلاعات خود را در این باره افزایش دهید. با ما همراه باشید تا اطلاعاتی بدون ابهام و مفید و جامع در این باره بدست آورید.

انواع دستگاه های لیزر به طور کلی به سه دسته تقسیم می شود:

دستگاه لیزر الکساندرایت

این نوع لیزر که مخصوص پوست های بسیار روشن می باشد عمدتاً در کشورهایی کاربرد دارد که نژاد مردم آن سفید پوست باشد. مردم کشورهای اروپایی و آمریکایی که نوع پوست آنها از نوع 1 و 2 می باشد (در این متن انواع پوست را از روشن ترین تا تیره ترین به ترتیب از 1 تا 6 شماره گذاری نموده ایم) بیشتر از این دستگاه استفاده می کنند؛ البته این بدان معنا نیست که دستگاه لیزر الکساندرایت در انواع بالاتر پوست بی تاثیر است بلکه این نوع از لیزر در پوست های روشن با موهای تیره بیشترین تاثیر را خواهد گذاشت.

دستگاه لیزر دایود

لیزر دایود Laser diode  ویژه پوست هایی می باشد که کمی تیره و سبزه باشند یعنی پوست های در نوع 2 تا 5، که به نظر می رسد مناسب ترین و بهترین گزینه برای نژاد ایرانی باشد. دستگاه های لیزر دایود نسل جدید مدت زمان لیزر کمتری داشته و با درد کمتری نیز همراهند؛ اما لیزر دایود بر پوست های بسیار روشن (نوع پوستی شماره 1) کمترین تاثیر را دارد.

دستگاه لیزر ND YOG

دستگاه لیزر موهای زائد ND YOG نیز برای شماره های آخر پوستی یعنی شماره های 4 تا 6 بکار رفته و مخصوص پوست های بسیار تیره می باشد. مردم کشورهای با نژاد سیاه از جمله کشورهای آفریقایی بایستی برای دستیابی به بهترین نتایج از این نوع لیزر استفاده کنند.

جز سه مورد مذکور در بالا باقی دستگاه های لیزر موهای زائد در دسته شبه لیزرها قرار میگیرند که می تواند شامل مواردی چون دستگاه لیزر اس اچ آر (Shr)، دستگاه لیزر سولاری (Solary)، دستگاه لیزر آی پی ال (Ipl)، دستگاه لیزر آی 2 پی ال (I2pl)، دستگاه لیزر ایلایت (Elight) و غیره باشد. تمامی دستگاه های زیرمجموعه شبه لیزرها، تکنولوژی آی پی ال را به کار میبرند و در حقیقت لیزر نیستند و در عوض تخریب فولیکول مو، منطقه وسیع تری از پوست را مورد هدف قرار داده و تخریب می کنند؛ به همین سبب نیز گفته می شود این دستگاه ها با عوارض جانبی بیشتری همراه هستند تاثیر آنها نیز نسبت به سه نوع دستگاه های لیزر مذکور کمتر می باشد.

بسیاری افراد شاید به علت قیمت پایین لیزر با دستگاه های شبه لیزر به سراغ آنها روند اما بایستی به این توجه داشت که هرچند قیمت هر جلسه لیزر با دستگاه های شبه لیزر کمتر است اما به دلیل نیاز به تکرر جلسات در استفاده از این دستگاه ها در نهایت به قیمتی بالاتر از انواع دستگاه های لیزر در خواهند آمد.

بهترین مارک لیزر موهای زائد

بهترین مارک لیزر موهای زائد هر چه هست بایستی با توجه به نوع پوست (رنگ آن) گزینش شود. عموماً در کشور ما پوست مردم مناطق شمالی کشور از جمله شهرهای رشت، چالوس، بابل، رامسر، ساری، آمل، بابلسر، انزلی و … و مناطق شمال غرب همچون شهرهای تبریز، ارومیه، اردبیل، سراب و … از نوع پوستی 2 تا 4 هستند؛ مردم مناطق مرکزی از جمله شهرهای تهران، کرج، اصفهان، قزوین، یزد، مشهد، سمنان، کرمانشاه، زنجان، قم و … پوستی با شماره های 3 و 4 را دارند و در شهرهای جنوبی کشور همچون شهرهای اهواز، خرمشهر، بوشهر، کرمان، زابل، زاهدان و … نوع پوست مردم از نوع 4 و در مواردی از نوع 5 محسوب می گردد.

همانطور که در بالا ذکر شد به عنوان مثال برای تیپ پوستی شماره 3 بهترین و اولین انتخاب لیزر دایود می باشد که می تواند بیشترین تاثیر را همراه با کمترین عوارض به ارمغان آورد.

لیزر موهای زائد

نمایندگی فروش در ایران

انواع دستگاه های لیزر در مارک های مختلف در تمام شهرهای سراسر کشور و در نمایندگی های فروش دستگاه های لیزر قابل وصول و خریداری می باشند کافیست به یکی از این نمایندگی ها به صورت حضوری یا اینترنتی مراجعه و محصول مدنظر خود را گزینش یا سفارش دهید تا در اسرع وقت در اختیارتان قرار گیرد. یکی از معتبرترین نمایندگی ها جهت خرید دستگاه های لیزر نمایندگی لیزر موهای زائد ایرانیان یا به اختصار گروه لیزر ایرانیان می باشد که توضیحات مختصری از خدمات این شرکت در مورد خرید لیزر دایود و خرید لیزر اس اچ آر در ادامه آورده شده اند.

قیمت و خرید لیزر دایود و اس اچ آر

در دستگاه های لیزر دایود نسل جدید برخلاف دستگاه های قدیمی تر به علت کاهش عمق نفوذ لیزر از طریق کاهش طول موج آن درد کمتری به هنگام درمان احساس شده و در دستگاه های لیزر نسل جدید ارتقا یافته، لیزر به صورت متناوب و سریع صورت می گیرد و همچنین قدرت خنک کنندگی قوی تری نیز به امکانات دستگاه افزوده شده تا با کمترین درد همراه باشد. دستگاه لیزر دایود نسل جدید که با تکنولوژی های نو طراحی شده اند مناسبترین و عالی ترین دستگاه های لیزر برای نژاد ایرانی می باشند.

لیزر shr

راهکار مناسب برای خرید لیزر دایود استفاده از خدمات یکی از نمایندگی های فروش دستگاه لیزر دایود می باشد. گروه لیزر ایرانیان با ارائه بهترین قیمت برای دستگاه های لیزر دایود نسل جدید و شرایط مناسب خرید لیزر دایود گام مهمی در جهت خدمت به پزشکان و سرمایه گذاران عرصه خرید و فروش تجهیزات پزشکی فراهم آورده است که خدمات خود را تحفه ای ناچیز در جهت ارتقای علم و صنعت پزشکی کشور میداند.

دستگاه های لیزر اس اچ آر نسل جدید نیز در جهت رفع موهای زائد و ناخواسته بدن بسیار موثر عمل می کنند و در راستای ارتقای سطح علم پزشکی زیبایی گام مهمی محسوب می گردند. گروه لیزر ایرانیان یکی از اولین و بهترین وارد کنندگان دستگاه های لیزر اس اچ آر در کشور ما محسوب می شود. خدماتی چون قیمت مناسب دستگاه های لیزر اس اچ آر، کیفیت بالا و عملکرد عالی آنها به عنوان بهترین لیزر موهای زائد به همراه بدون درد بودن استفاده از این دستگاه های وارداتی شرکت لیزر ایرانیان همگی دال بر استقبال و فروش بالای برندهای مختلف لیزر shr در این شرکت می باشد.

در مورد دستگاه های لیزر shr نیز همچون دستگاه های لیزر دایود ارائه محصول با بهترین قیمت و مناسب ترین شرایط فروش دستگاه اس اچ آر به همراه اقساط بلندمدت در جهت ارائه خدمت به پزشکان و سرمایه گذاران عرصه تجهیزات پزشکی در شرکت لیزر ایرانیان فراهم می باشد.

لیزر دایود

گروه لیزر ایرانیان همواره در جهت کسب رضایت مشتریان و رفع نیازهای بازار تجهیزات پزشکی کشور تلاش و حرکت می نماید. حساسیت در خرید انواع دستگاه های لیزر از آنجایی ناشی می شود که این دستگاه ها علاوه بر قیمت بالا، بایستی قابلیت استفاده به مدت طولانی را نیز داشته باشند و از دوام بالایی برخوردار باشند؛ شرکت لیزر ایرانیان با کارشناسان و مهندسین خود در زمینه های اپتیک و لیزر، مهندسی برق، مکانیک و الکترونیک پا به عرصه واردات و فروش دستگاه های لیزر گذاشته تا از هر کوتاهی و نقصانی در این راستا پیشگیری نماید.

واردات دستگاه های لیزر کاری بس دشوار و نیاز به افراد با تجربه و مجرب با ارتباطات بسیار قوی در این زمینه می باشد، پرسنل کاردان و متخصص و در عین حال با تجربه شرکت لیزر ایرانیان نهایت دقت و موشکافی را قبل از اقدام به وارد کردن قطعات و دستگاه ها به کشور انجام داده و پرسنل این شرکت نه تنها منافع عمده فروشان و خرده فروشان همکار عرصه تجهیزات پزشکی بلکه منافع تمام ملت ایران و محیط زیست کشور را در نظر می گیرند و در راه خدمت به کشور و ملت خود هیچ تلاشی را دریغ نمی نمایند.

خدمات گروه لیزر ایرانیان علاوه بر فروش دستگاه های لیزر شامل اجاره دستگاه ها و تعویض لامپ لیزر دستگاه ها نیز می شود. هدف اصلی پرسنل شرکت لیزر ایرانیان افزایش رضایت همکاران و سرمایه گذاران عرصه تجهیزات پزشکی و پزشکان فعال در زمینه پوست، مو و زیبایی به کمک لیزر می باشد. کلیه محصولات شرکت لیزر ایرانیان و قطعات تجهیزات پزشکی این شرکت منطبق بر انواع استانداردهای ایزو می باشد که تضمینی بر ارائه بهترین محصولات برای پزشکان و سایر همکاران فعال در این زمینه است.

اهداف کلی شرکت لیزر ایرانیان را می توان مواردی به شرح زیر برشمرد:

  1. ارتقای خدمات در راستای ارائه و تعمیر دستگاه های لیزر و زیبایی در سراسر کشور
  2. توسعه واردات و تعاملات بین المللی در جهت وارد نمودن بهترین و با کیفیت ترین قطعات و کالاها
  3. تلاش و برنامه ریزی در جهت توانمند سازی مهندسین و متفکران ایرانی برای تعمیر و طراحی انواع دستگاه ها و قطعات تجهیزات پزشکی
  4. توسعه و گسترش تحقیقات دانش بنیان در تعامل با همکاران و سایر شرکت های تجهیزات پزشکی

در نهایت باید گفت گروه لیزر ایرانیان با داشتن دانش فنی لازم در زمینه تجهیزات پزشکی و لیزر با شناخت کاملی از انواع دستگاه های لیزر از جمله دستگاه های لیزر آی پی ال، الکساندرایت، دایود و اس اچ آر پا به عرصه خدمت در راستای واردات، فروش، اجاره و سایر خدمات مرتبط به انواع دستگاه های لیزر گذاشته و با تلاش مستمر در جهت افزایش کارایی و اثر بخشی دستگاه ها بهترین خدمات را ارائه می کند. مشتری مداری اولین اولویت و هدف مدیریت شرکت لیزر ایرانیان می باشد و سرمایه اصلی این شرکت اعتماد مشتریان در مسیر گام برداشتن به سوی موفقیت و پیشرفت روز افزون است.

Comments are closed.