لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

معرفی بهترین کانسیلر

کانسیلر اون محصولیه که باید توی کیف لوازم آرایش همه ما باشه. با این محصول میتونید:

تیرگی ارثی یا ناشی ازخستگی زیر چشمتون رو کاور کنید، لکه های روی پوستتون رو خیلی خوب پوشش بدین ، اون رو به عنوان زیر ساز سایتون استفاده کنید و ….

در واقع کانسیلر رو میتونید به تنهایی برای این که چهرتون رو شاداب و سرحال تر کنید و یا با میکاپ کامل و برای تکمیل اون استفاده کنید.

این جا میخوایم 4 تا از بهترین محصولات رو که ویژگی ، قیمت و مزایای متفاوتی دارن رو به شما معرفی کنیم اما باید بدونید هر چهارتای این محصولات جزو بهترین ها هستن.

کانسیلر تارت:

 

کانسیلر گیاهی تارت با موندگاری 16ساعته روی پوست یکی از بهترین و فول کاورترین محصولات هست.

این کانسیلر به خاطر داشتنِ ترکیبات رطوبت و آبرسان به هیچ عنوان پوست رو خشک نمیکنه و باعث ایجاد خطوط و چروک نمیشه.

البته که اگه پوست خیلی خشکی دارین باید قبلش از کرم دور چشم استفاده کنید در غیر این صورت این محصول رو پیشنهاد نمیدیم. تارت کانسیلری ضدآب و تعریقه و تا لحظه آخر به همون شکل اولیه روی پوست باقی میمونه. از مهمترین ویژگی هایی که داره اینه که، کانسیلر تارت دارای ترکیباتی لیفت کننده هست و پوست دور چشم رو تا حدی لیفت میکنه و باعث میشه پوست خیلی صاف و یکدست نظر برسه. ظاهر نهایی ماتی داره و پوست ور چشم رو خیلی درخشان میکنه.

 

کانسیلر هدی بیوتی:

محصول بعدی از برند قوی هدی بیوتی هست. این کانسیلر کاور خیلی قوی داره و موندگاری اون روی پوست 14 ساعته هست و یکی از بهترین کانسیلرها برای انوع پوسته. کانسیلر هدی بیوتی، به هیچ عنوان باعث ایجاد خط یا چروک روی پوست نمیشه و تکسچر کرمی و بافت فوق العاده سبکی داره که باعث شده خیلی راحت روی پوست فید بشه . هدی بیوتی کانسیلری ضد چروک و حاوی روغن بادام و ویتامین E هستش و پوست دور چشم رو مرطوب پ میکنه، باعث میشه خیلی  صاف ویکدست بشه. از طرفی این کانسیلر گیاهیه و فاقد هر نوع مواد مضره برای همین هم هیچ گونه آسیبی به پوست وارد نمیکنه.

 

کانسیلر الف:

معرفی بعدی کانسیلر الف هست، که مارو خیلی یاده کانسیلر تارت میندازه. کاور خیلی خوبی داره، سبکه و چروک ایجاد نمیکنه.ترکیباتی که در کانیسلر الف هست، باعث آبرسانی و مرطوب کردن پوست میشه برای همین هم وقتی این محصول رو استفاده میکنید، میبینید پوستتون خیلی صاف و یکدسته و کیکی نمیشه.

کانسیلر الف، غیر آکنه زا هست ، منافذ پوست رو مسدود نمیکنه و در نتیجه باعثِ آسیب رسیدن به پوست نمیشه.

 

کانسیلر رولوشن:

کانسیلر رولوشن، آخرین معرفی برای بهترین کانسیلر.

این محصول نسبت به سه محصول بالا، خیلی سبک تر هست و کاور کمتری هم داره . رولوشن رو برای استفاده روزانه به شدت پیشنهاد میکنیم. یه کانسیلر گیاهی که موندگاری خیلی خوبی روی پوست داره و به هیچ عنوان روی پوست، خط و چروک ایجاد نمیکنه. ظاهر نهایی کانسیلر رولوشن مات و مخملی هست و ترکیبات اون غیر آکنه زا هستن.

4 تا از بهترین کانسیلرهارو بهشما معرفی کردیم، قطعا میدونید که محصولات بیشتری توی این لیست قرار دارن. پس، برای آشنایی با بهترین و به روزترین محصولات دنیا وارد سایت مای سفورا بشین و اونجا در کنار آشنا با محصولات میتونید خریدی مطمئن داشته باشید.

اگر نیازی به مشاوره داشتین میتونید با مشاورین سایت در تماس باشین.

 

Comments are closed.