لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

علت گرایش مردها به لیزر موهای زائد

نواحی لیزر مو در مردان

علت گرایش مردها به لیزر موهای زائد : یکی از دغدغه های بسیار مهم در رعایت بهداشت پوست و مو امروزه وجود موهای زائد در بدن هر فردی می باشد. همیشه به دنبال راه هایی بودیم تا بتوانیم به راحتی از شر موهای زائد بدن خود به صورت دائمی یا خداقل برای مدت زما ن زیادی خلاص شویدم . شاید برایتان جالب باشد که امروزه استفاده از لیزر موهای زائد برای رفع مشکل از بین بردن موهای زائد بدن به شدت در حال رواج و رشد می باشد. از طرف دیگر تعداد آقایانی که به کلینیک لیزر مو مراجعه می کنند رو به افزایش می باشد.

البته آمار مراجعه مردان به کلینیک لیزر مو در کشورهای اروپایی خیلی بیشتر است . که این روند در حال رشد در کشور ما نیز در حال رخ دادن است و همه روزه تعداد آقایان مراجعه کننده به کلینیک زیبایی جهت لیزر موهای زائد بیشتر و بیشتر می شود. به ویژه افراد کم سن و سال و جوان که عاشق زیبایی و لطافت بدن خود هستند. در برخی از موارد ورزشکاران که در رشته های بدن سازی فعالیت می کنند نیز به کلینیک لیزر مو جهت رفع موهای زائد مراجعه می کنند.

همانند بانوان , آقایان نیز از وجود موهای زائد در برخی از ناحیه بدن رنج می برند . اکثر نواحی بدن مردان که موهای زائد اذیت کننده هستند :

ناحیه پشت گردن , گوش , سرشانه , کمر , زیر بغل

در بین مردان خواستار لیزر موهای زائد بدن در این نواحی بیشتر است . شکل زیر کاملا نمایایانگر می باشد :

لیزر مو مردان
نواحی لیزر مو در مردان

در افکار عمومی شاید لیزر موهای زائد فقط جنبه ی زیبایی داشته باشد و این کار فقط برای بانوان بهتر است امام باید به این نگته توجه داشته باشیم که هم زیبایی برای مردان اهمیت دارد و هم اینکه لیزر مو نه تنها به زیبایی اهمیت می دهد بلکه موجب لطافت پوست و صافی و در نتیجه جلوگیری از برخی از بیماری های پوستی نیز می شود . می دانیم مو یکی از منابع رشد میکروب می باشد. لذا با رفع موای زائد از بدن به راحتی از بروز این نوع از بیماری و تجمع میکروبی جلوگیری می شود. که برای مردان هم می تواند مفید واقع شود .

در بالا اشاره ای کردیم به لیزر موهای زائد بدن ورزشکاران . یکی از مزیت های ورزشکاران می تواند نبود مو و یا حداقل کم بودن مو در بدن ورزشکار باشد . به ویژه برای ورزشکاران که در زمینه ای سنگین فعالیت می کنند مانند فوتبال , والیبال , پرورش اندام و …

از دیگر دلایل که مردان بیشتر به لیزر موهای زائد گرایش پیدا کرده اند می توان به مورد تعریق زیاد در اثر وجود موی زیاد اشاره کرد. با افزایش تعریق بوی نامطبوعی ایجاد می شود به ویژه در ناحیه زیر بغل مردان که واقعا اذیت کننده است .لذا برای از بین بردن موهای نواحی خاص بدن به صورت دائمی فقط گزینه لیزر مو پیشنهاد می شود.


کلینیک لیزر مو , کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو آماده

Comments are closed.