لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

سوالات متداول میکروپیگمنتیشن

سوالات متداول میکروپیگمنتیشن  , پاسخ به سوال های متداول شما درباره ی میکروپگمنتیشن , آنچه باید در رابطه با آرایش دائمی و میکروپیگمنتیشن باید بدانید :

سوالات متداول میکروپیگمنتیشن


میکروپیگمنتیشن چیست ؟

روشی است که برپایه ی اصول علمی و پزشکی , که از دستگاههای استاندارد مورد استفاده قرار می گیرد .

کاشتن رنگدانه های سازگار با زیست در عمق تعیین شده در پوست بدون وارد کردن هیچ آسیبی به بافت پوست عملکرد این روش می باشد .

میکروپیگمنتیشن چه تفاوتی با میکرو بلیدینگ دارد؟

در روش میکروپیگمنتیشن بوسیله ی نیروی برق حرکات رفت وبرگشت ولرزشی ایجاد می شود وماندگاری نتیجه حاصله 1 الی 2 سال می باشد . این در حالی است که در کاشتن رنگ از تیغهای فلت شیبدار ویژه ای استفاده وبا فشار دست تعیین شده ای بوسیله ی میکرو پیگمنتر انجام می شود . ضمنا این روش مکانیکی بوده وماندگاری 3 ماهه دارد .

چرا فکر می کنیم دستکاه میکروپیگمنتیشن را یک دستگاه ایمن می دانیم؟

طریقه ی ساخت بسار متفاوت این دستگاه و جایگزینی کارتریج با سوزن های قدیمی در این دستگاه از انتقال هرگونه بیماری بوسیله ی رنگ های اضافه و مایع میان بافتی وخون آبه های در حین تاتو شده است جلوگیری می کنید . به طوریکه تمامی اجزای آغشته یکبار مصرف می باشد ومی توان از دستگاه جدا کرد.
برترین و اورجینال ترین دستگاه در ایران میکروپیگمنتیشن که دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و دستگاه میکروی محصولی از کمپانی آمیای آلمان است .

چرا عمل میکروپیگمنتیشن درد وخونریزی ندارد ؟

این سوزن های به نوعی طراحی شده اند که سوزن فقط لایه ی معینی از پوست نفوذ می کند . با این حال به علت عدم ورودبه لایه پوست که شامل اعصاب حسی , مویرگهای خونی وفولیکول های مو می باشد . آسیبی به موهای ابرو ویا مژه وارد نشده ودرد وخونریزی به هیچ وجهه ندارد .

قسمت جالب این روش این است که , نه تنها باعث کاهش ماندگاری رنگ نمی شود , بلکه باعث می شود که رنگ به طور صحیح در لایه ای از پوست که ملانین ها ورنگدانه های پذیرنده شامل آن هستند می نشیند .

استفاده کردن از رنگ های فیک چه عواقبی به همراه دارد؟

  • تاتو با گذشت زمان بد بو , و رنگ های قهوه ای به رنگ های قرمز و شرابی و بنفش و رنگهای مشکی به آبی وسبز و دودی متمایل می شود.
  • عفونت های بسیار شدید وغیر قابل جبران را ایجاد می کند .
  • بد شکل شدن تاتو و پخش رنگ در زیر پوست

تاتو های عممیق موجب ایجاد چه عوارضی می شود؟

  • ایجاد کردن اسکار پوستی ( گود رفتگی عمیق )
  • عوارض پوستی و گوشت اضافه
  • صدمه زدن به بافت پوست ” به طوری که درآینده رنگ پذیری مجدد پوست , به علت آسیب رساندن به رنگدانه های پوست کاهش می یابد .
  • صدمه به پیاز مو ” معمولا با افزایش سن به ریزش مو دچار می شود و.

***توجه

کاشت عمیق وغیر اصولی رنگ در پوست به هیچ وجه در ماندگاری رنگ تاثیری نخواهد داشت .

چه افرادی نمی توانند از تاتو ( میکروپیگمنتیشن ) استفاده کنند؟

  • افرادی که ابتلا به دیابت هستند .
  • افرادی که فشار خون دارند .
  • افرادی که دارای ناراحتی قلبی هستند .
  • خانوم های باردار و شیر ده .
  • افرادی که قرص های قوی اعصاب مصرف می کنند .
  • افرادی که مصرف کننده ی مواد مخدر هستند .

بهترین وموثر ترین روش برای پاک کردن تاتو های قدیمی چیشت ؟

استفاده کردن از ریموهای مختلف , اسید های میوه ودیگر مواد شیمیایی آسیب های زیادی یه این علت که در ترکیبات خود مقداری اسید ( هرچند جزئی ) موجود می باشند دارد . که باعث می شود که رنگدانه ها پوست آسیب دیده , ودر نهایت موجب عدم رنگپذیری پوست در جلسات بعدی , آسیب رساندن به پیاز مو ودر بیشتر موارد موجب گود رفتگی پوست می شود گه غیر قابل جبران هستند .

میکروپیگمنتیشن

استفاده از روش های سنتی همچون ماست ونمک دریایی و عسل که بیشتر توصیه ی افراد غیر متخصص می باشد امکان دارد آارژی ایجاد کرده و در کل توصیه نمی شود .

همسان سازسی وهمرنگ سازی , بهترین و مناسب ترین روش پاک کردن تاتو می باشد که در سالن تخصصی زیبایی به صورت صحیح ورضایت مندی بیشتری انجام می گیرد .

Comments are closed.