لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

سوالات رایج درباره ترزیق بوتاکس , برخی از سوالات متداول در رابطه با بوتاکس

سوالات رایج درباره ترزیق بوتاکس , برخی از سوالات متداول در رابطه با بوتاکس , سوالات معمول و متداول در باره تزریق بوتاکس لب , صورت و بینی  : یکی از سوالاتی که درباره ترزیق بوتاکس است اثر گذاری منحصر به فردی است که با تزریق بوتاکس پاسخ همه این سوالات را با درمان بوتاکس می دهد . پروتئین های تصفیه شده طبیعی که بوتاکس و دیسپورت هستند در درمان چین و چروک و خطوط ریز , میگرن و تعریق شدید استفاده می شوند .

در این مقاله که بیشتر سوالات شما در مورد تزریق بوتاکس و انواع آن است بیان شده است .

سوالات متداول درباره ترزیق بوتاکس

سوالات متداول و رایج درباره ی بوتاکس و دیسپورت


از کجا بدانم که بوتاکس برای من مناسب است ؟

اگر خطوط اخم متوسط بین دو ابرویتان از سن 18 تا 65 سالگی شاهد باشید امکان این است که بهترین گزینه برای بوتاکس باشید . با افزایش سن چین و چروک هایی که ایجاد شده اند را اگر مایل باشید برطرف کنید بوتاکس بهترین گزینه برای درمان است . بوتاکس بهترین گزینه پیشنهادی برای بیمارانی که به دلایلی از عمل جراحی واهمه دارند ولی مایل به برطرف شدن چین و چروک عمیق صورت , چین و چروک های دور چشم , چین و چروک های عمیق پیشانی ,و کاهش چروک های عمودی عمیق بین دو ابرو خود هستند ” به این ترتیب خود را از از ظاهری خسته خلاص کنید و از ظاهری که شما را آدمی عصبی و خسته نشان می دهد رهایی یابید .

قسمت های تازه ای که تحت درمان قرار می گیرند شامل چین و چروک های دور لب , بینی و پشت گردن که عظلات ضخیمی دارند . در درمان با بوتاکس بیماران از بهبودی اندک خود نیز راضی و خشنود هستند . بعد از درمان با بوتاکس نتیجه قابل مشاهده و قابل انتظار این است که بهتر و زیباتر به نظر برسید .

بوتاکس چگونه تزریق می شود ؟

بوتاکس به شکل پودر بوده و در ویال های استریل 50 و 100 واحدی است . برای تزریق بوتاکس و درمان با بوتاکس برای آماده سازی بوتاکس پزشک درمان باید برای رقیق کردن پودر درون ویال به آن سالین باید اضافه کند . مقدار سالین که به بوتاکس اضافه میشود از 1 سی سی , 2 سی سی , 2.5 سی سی , 4 سی سی , یا بیشتر در هر 100 واحد اضافه می شود . برای غلیظ نگه داشتن بوتاکس پزشک درمان ترجیح می دهد که از 2 سی سی استفاده کند قصد این است که عظلات چین و چروک ها را ضعیف کند . برای درمان چین و چروک بوتاکس باید به داخل عظلات ترزیق شود (گاهی بالا یا پایین ) اما نه لزوما درون چین و چروک ها .

تزریق بوتاکس روی میگرن چه تاثیری دارد ؟

برای کسانی که میگرن و علائمی مانند استفراغ  , حالت تهوع و به صدا ها و نور و بوها حسلست دارند از بوتاکس استفاده می کنند . بوتاکس کردن باعث میشود عظلاتی که با اعصاب تماس دارند و نقطه شروع سردرد های عصبی هستند را ضعیف و بی حس کند .

بوتاکس چگونه بر روی تعریق شدید تاثیر می گذارد ؟

غالبا کسانی که تعریق شدید در زیر بغل و کف پاها و کف دست ها دارند می توان از بوتاکس برای درمان این مشکل استفاده کرد . استفاده از بوتاکس به صورت موقت از اعصابی جلوگیری می کند که عرق کردن در زیر بغل , کف پاها و کف دست ها یا سایر نقاط موضعی که بوتاکس استفاده شده است را تحریک می کند . در قسمتی که بیش از حد عرق می کند بوتاکس را مستقیما به وسیله یک سوزن بسیار کوچک به درون پوست تریق می شود .

آیا کاری است که باید قبل یا بعد از تزریق انجام بدهم یا انجام ندهم ؟

برای کم کردن عوارض بوتاکس ( کبود شدگی ) درست ترین کار این است که به مدت 2 هفته قبل از درمان با بوتاکس آسپرین , ایبوپروفن , روغن های ماهی یا دوز بالای ویتامین E ( دوز های بیشتر از IU/100 در روز ) را مصرف نکنید . همه این کارها بیشتر برای احتیاط است بیمارانی هستند که ترجیح می دهند استفاده از مکمل ها را قبل از تزرق بوتاکس قطع نکنند . مناسبترین روش این است که پس از تزریق بوتاکس تا چند ساعت روی صورتتان نخوابید . بعد از تزریق بوتاکس بدون هیچ محدودیتی شما میتوانید تمامی کارهای روزمره خود را بدون هیچ مشکلی انجام دهید .

بوتاکس چقدر سریع عمل می کند ؟

معمولا طی چند هفته ی بعد از اینکه بوتاکس مورد تزریق قرار گرفت اثر ترزیقات بوتاکس بر روی چین و چروک ایجاد می شود . تاثیر آن بر روی چین و چروک صورت معمولا بعد از یک ماه نمایان می شود .

آیا تزریق بوتاکس مانع از انجام حالت های چهره می شود ؟

اگر درمان بوتاکس به وسیله یک متخصص که آموزش های خاص خود را دیده اند انجام شود نتیجه حاصل از رضایت بخش و طبیعی است و ظاهر صورتتان اصلا تغییری نخواهد کرد و این درمان مانع از این نمی شود که نتوانید احساسات خود را به وسیله حالت های صورتتان نشان دهید .

آیا با تزریق های بوتاکس در صورتم احساس بی حسی خواهم کرد ؟

پاسخ این سوال  خیر  است به هیچ عنوان صورتتان از تزریق های بوتاکس احساس بی حسی نخواهد کرد . بعضی افراد به اشتباه عضلاتی که در تلاش میکند تا حرکت انجام دهند ضعیف شده اند  , فک میکنند که ضعیف شده است . با این حال اگر نقاطی که ضعیف شده اند را لمس کنید حتما آن را عادی احساس می کنید درمان با بوتاکس به هیچ عنوان بر روی لامسه فرد تزریق شده تاثیری ندارد .

اگر در یک قسمت بیش از حد بوتاکس تزریق شده باشد آیا روشی وجود دارد که به سریع تر فرونشاندن تاثیرات آن کمک کند ؟

به هیچ عنوان نمی توان اثر بوتاکس را برگشت داد . به همین خطر است که برای درمان با بوتاکس باید یک متخصص پوست را برای تزریق بوتاکس انتخاب کرد . مناسبترین روش این است که اجازه دهیم و صبر کنیم تا بوتاکس به مرور زمان از بین برود و معمولا بین 3 و 4 ماه طول می کشد .

آیا پس از بوتاکس می توان ورزش کرد یا این کار نتایج بوتاکس را کم می کند ؟

به توصیه پزشکان بعد ازتحویل بوتاکس تا 2ساعت صبر و هیچ ورزشی تاعمل کردن بوتاکس انجام ندهید .پس از تزریقات و درمان کردن چین و چروک های صورتتان ورزش کردن در نتایج بوتاکس ندارد . ولی در کل بستگی به ورزش مورد نظر شما دارد .

آیا دیسپورت جایگزین مناسبی برای بوتاکس می باشد ؟

برای انجام جایگزین دربین تمام نوروتوکسین های بوتاکس , زئومین یا دیسپورت هیچ مانع واشکالی ندارد . به این مسئله توجه کنید که که اگر نتایج دلخواهتان با یک محصول به دست نیامد میتوانید به جای آن محصول دیگری را انتخاب کنید که این مورد مشوق دکتران نسبت به بیمار را برانگیخته . محصولاتی که به صورت صحیح واصولی بازسازی یا آماده تزریق میشوند نسبت به هم شباهت زیادی دارند .

شستشوی صورت و یا دوش گرفتن پس از درمان چین و چروک اشکالی دارد ؟ برای رانندگی موردی هم دارد؟

شما می توانید بعد از درمان و تزریق بوتاکس به شرط اینکه صورتتان را مورد ماساژشدید نداده و بشویید . رانندگی هم بعد از تزریق مانعی ندارد .

مرخصی کاری بعد از تزریق بوتاکس

کسانی که مورد درمان قرار گرفته اند میتوانند سرکار رفته و فعالیت های عادی روزانه خو را انجام بدهند ولی توصیه میشود برای بهتر عمل کردن این درمان از خم شدن به مدت طولانی و ورزش و فعالیت های سنگین در آن روز انجام ند هند .

با قطع تزریق بوتاکس چین و چروک ها به حالت اولیه بر میگردند؟

با قطع درمان بوتاکس چین و چروک ها و خط های باریک به تدریج به حالت اولیه در آمده و برمی گردند .

آیا تزریقات زیبایی مانند بوتاکس و دیسپورت آسیب می رسانند؟

اکثر کسانی که تزریقات بوتاکس که با یک سوزن ظریف انجام میگیرد درد بیشتری را احساس نمی کنند . قبل و بعد از ترزیق میتوان با قرار دادن یخ روی پوست درد احتمالی از بین می رود . این عمل برای حساس ترین بیماری ها هم کار برد دارد ؟

آیا ترزیق بوتاکس بر عضلات دیگر هم اثر میگذارد یا بی حس می کند ؟

خیر . در قسمتهایی که بوتاکس تزریق شده اثر می گذارد و قابل انتقال به قسمت های دیگر بدن نمی باشد .

آیا مردان هم می توان از بوتاکس و دیسپورت و زئومین استفاده کنند ؟

بله, این محصول خطری برای مردان ندارد . ساختار صورت مردان متفاوت با زنان می باشد که این تنها تفاوت بین زنان  و مردان است . بدین ترتیب می بایست تزریق کننده انواع تکنیک ها را مورد استفاده قرار دهد .

ترزیق بوتاکس چند وقت یکبار نیاز است ؟

بیشتر افراد هر3 یا5 ماه ویا هنگامی که عملکرد عضله ها بخواهد به حالت اولیه برگردد این فرایند را تکرار می کنند .

آیا این فرایند میتواند چین وچروک های شما را به طور کامل ازبین ببرد؟

با استفاده از این محصول بخش اعظمی از چین وچروک ها کاهش می یابد وبا از بین رفتن سلول های پیر چروکیده و بازسازی سلول های جدید پوستی با تکرار درمان دیسپورت یا بوتاکس چین و چروک های شما از بین می روند .

آیا زنان باردار می توانند بوتاکس استفاده کنند ؟

خیر – تاکنون هیچ تحقیق ومطالعاتی درمورد تاثیر بوتاکس بر روی زنان باردار انجام نشده و توصیه می شود زنان در دوره بارداری از ترزیق بوتاکس اجتناب کنند .

نیاز به ادامه بوتاکس پس از درمان  ؟

دوره ماندگاری ترزیق بوتاکس 3 الی 4 ماه می باشد . برای ادامه نتایج دلخواه از ترزیق پس از دوره ماندگاری اولیه به ترزیق بوتاکس بیشتری نیاز دارید .

Comments are closed.