لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

تزریق بوتاکس در بارداری , تزریق بوتاکس در دوران بارداری و شیردهی ممنوع

تزریق بوتاکس در دوران بارداری و شیردهی ممنوع , تزریق بوتاکس در بارداری , تزریق بوتاکس و بارداری , عوارض تزریق بوتاکس در دوران بارداری و دوران شیردهی, تزریق بوتاکس در دوران شیردهی : هر عمل زیبایی اعم از تزریق بوتاکس , لیزر موهای زائد , جوانسازی پوست با لیزر و … در دوران بارداری ممنوع می باشد و هیچ متخصص با وجدانی این کار را مصلحت نمی داند.بر اساس تحقیقاتی که انجام شده است محققان تاکید دارند که از بوتاکس در دوران بارداری و شیردهی به هیچ وجه نباید استفاده شود چرا که احتمال دراد جان زن باردار و شیرده و همچنین فرزندش به خطر مرگ دچار شود.

تزریق بوتاکس در بارداری


عوارض تزریق بوتاکس در بارداری

استفاده از تزریقات زیبایی مانند تزریق بوتاکس , تزریق ژل , تزریق چربی و … امروزه رواج زیادی پیدا کرده و هر روز به تعداد متقاضیان این عمل بیشتر می شود. از طرفی متخصصان انجام تزریقات بوتاکس نیز نگران این وضعیت هستند و نسبت به سلامتی این افراد ابراز نگرانی می کنند.

تزریق بوتاکس در بارداری بسیار خطرناک است و موجب ایجاد خطرات جبران ناپذیری در آینده خواهد شد. لذا متخصصان پوست و مو بسیار تاکید دارند که زنان باردار و شیرده به هیچ وجه از تزریق بوتاکس استفاده نکنند. اکثر زنان باردار نگران این هستند که در دوران بارداری چین و چروک زیادی روی پوستشان ایجاد خواهد شد و یا اینکه در همین دوران نیز همیشه نگران این قضیه هستند که پوست خود را صاف و جوان کنند اما باید به توصیه پزشکان نباید از تزریقات بوتاکس استفاده کنند . این افراد می توانند بعد از اتمام دوران شیردهی نوزاد خود اقدام به تزریق بوتاکس نمایند .

بانوان خوش سلیقه و زیبای ایرانی باید همیشه به این نکته توجه کنند که سلامت نوزاد و خودشان از همه چی بیشتر اهمیت دارد و نباید این سلامتی را بدون دلیل از دست دهند . لذا مدتی صبر و حوصله می تواند نتیجه بخش شود .بوتاکس می تواند پوست شما و صورت شما را زیباتر کند ولی مهمتر از همه سلامت جنین می باشد. لذا قبل از اقدام به تزریق بوتاکس در دوران بارداری حتما با متخصص زیبایی مشاوره کنید و از راهنمایی های خردمندان آنها بهرمند شوید .

 

متخصصان و مشاوران پوست و مو در کلینیک جوانسازی پوست و لیزر موهای زائد بدن ما می توانند مشاورین و راهنمایان خوبی برای شما باشند لذا تقاضا داریم با شماره های موجود در وب سایت www.lasermoo.com با ما در ارتباط باشید .

تزریق بوتاکس و بارداری

هیچ نوع ایمنی قابل اعتمادی برای تزریق بوتاکس در دوران بارداری وجود ندارد و تضمینی هم در این باره انجام نمی شود که باکتری بوتاکس در سراسر بدن شما پراکنده نشود. اثرات باکتری بوتاکس ( کلستریدیوم بوتولینوم ) برروی زنان باردار به دلیل تغییرات هورمونی که در این دوران بر روی بدن اتفاق می افتد مانند افزایش فشار حجم خون و افزایش هورمون های بارداری می تواند شدید باشد.

اگر قبل از اینکه بفهمید باردار هستید و تزریق بوتاکس انجام داده باشید در این صورت ممکن است خطری جنین را تهدید نکند با این حال بهتر است که در این موارد به پزشک معالج مراجعه شود و جریان را بهش اطلاع بدین . در هر حال در دوران بارداری به هیچ وجه نباید از تزریق بوتاکس استقاده شود.

لیزر موهای زائد


کلینیک لیزر موهای زائد و جوانسازی پوست با لیزر در اصل یک کلینیک مجهز به سیستم های لیزری در تمام زمینه های زیبایی به ویژه برای جوانسازی پوست و لیزر مو می باشد. همچنین تمامی تزریقات زیبایی اعم از تزریق بوتاکس ؛ تزریق ژل , تزریق چربی , پروتز لب , پروتز چانه , پروتز گونه در این کلینیک زیبایی نیز انجام می شود.

برای کشب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما در کلینیک لیزر موهای زائد و جوانسازی پوست تماس بگیرید. روشی نوین در پیش روی شما خواهیم گذاشت.

Comments are closed.