لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

انواع مارک بوتاکس | زئومین , دیسپورت , نرونوکس , مسپورت , کانیتوکس , درماتوکس

انواع مارک بوتاکس ( Botox ) | زئومین ( Xeomin ) , دیسپورت ( dysport ) , نرونوکس ( Neuronox ) , مسپورت ( Masport ) , کانیتوکس ( Canitox ), درماتوکس ( Dermatox ) : نباید بوتاکس را در یک اصطلاح کلی برای کل انواع سم بوتولونیوم مورد استفاده قرار داد . از این نوع مارکهای این سم در سراسر جهان وجود دارد . همه این نوع مختلف از سم بوتولینوم به عظله ای که چین وچروک ایجاد کرده ترزیق می شود و در مدت موقت پالس های عصبی و انقباضات عظه ای را متوقف میکند . آثار فلج کننده سم بوتولینوم از حدود 1 تا 6 ماه در عظلات باقی می ماند .

مارک های بوتاکس

سمی که در بوتولینوم وجود دارد انواع مختلفی دارد و به میزان کاربردهای گوناگون خود محبوبیت قابل توجهی کسب کرده . در جمیل طب مارک های گوناگون بوتاکس که از تولید کنندگان با تجربه و معتبر خریداری شده است را به شما عزیزان معرفی میگردد در صورت خرید عمده این محصولات از تخفیف برخوردار خواهید شد .

سم بوتولینوم چیست و تاثیر آن چگونه است؟

برای هر لحظه که حالاتی مانند لبخند یا اخم و یا خنده عظلات صورت خود را منقبض میکنید در اثر این تغیرات در صورت شما خط هایی تشکیل می شود که به مرور زمان این خط های لبخند و اخم چین و چروک دائمی علی الخصوص در اطراف چشم ها و پیشانی و بین دو ابرو ( خط اخم ) تبدیل می شود . در نتیجه آثار چین و چروک در چهره باعث می شود شما پیرتر” خسته “عصبانی و ناراحت دیده شوید .

با استفاده از ترزیق سم بوتولینوم می توانید چین و چروک که در اثر حرکات طبیعی صورت به وجود آمده را درمان کنید . بوتاکس و همه مارک های آن موقعی که به یک عضله خاص در صورت ترزیق می شود راه انتقال سیگنال های عصبی به عظله را مسدود می کند . به این صورت انتهای عصب نمی تواند دستور حرکت را به عظه برساند , در این صورت چین و چروک کمتری در قسمت هایی که تحت درمان هستند تشکیل شود . نتیجه قابل توجه در این نوع درمان در قسمت یک سوم فوقانی صورت به دست می آید و خط های حاصل از چین و چروک که پنجه کلاغی اطراف چشم و پیشانی و ابروها را کاهش می دهد .

مارک های مختلف بوتاکس چیست؟

تمامی مارک های این محصول , فرمول های به نسبت مشابهی از باکتریوم کلستریدیوم بوتولینوم تیپ A هستند , اما روش استفاده همه آنها باهم یکسان است . نتیجه عملکرد همه آنها به طور موقت باعث فلج شدن عظلات و در نتیجه کاهش چین و چروک ها می شود . متداول ترین قسمت درمان با بوتاکس , خط های افقی در کل پیشانی و خط های عمودی دائم بین دو ابرو است, اما در مجموع بسیاری از پزشکان از بوتاکس , دیسپورت و زئومین برای درمان خطوط دور گردن , لیفت ابرو و حتی به میزان قابل توجهی کاهش تعریق شدید زیر بغل و میگرن استفاده می کنند .

بوتاکس | Botox

با کمک بوتاکس از انتقال سیگنال های عصبی به عظلات جلوگیری می شود . بعد از اینکه بوتاکس را ترزیق کردند عظه سفت شده و دیگر قادر به انقباض شدن نیست . با این عملکرد عضله ریلکس شده و این باعث می شود که چین و چروک صاف شوند . درمان با بوتاکس برای خطوط پیشانی , خطوط پای کلاغی , خطوط اخم , خطوط خنده , خطوط و چروک های روی بینی ( خطوط ینی خرگوشی ) , چال چانه , خطوط روی پوست گردن و اطراف دهان ( برای افتادگی گوشه های دهان و خطوط افراد سیگاری ) ترزیق کرد .

زئومین | Xeomin

زئومین برای درمان لفارواسپاسم ( پلک زدن بی اختیار ) و خط های اخم متوسط تا شدید قابل استفاده است و مورد تائید قرار گرفته است . فرمول جدیدی از بوتولینوم تیپ A زئومین است که در آن از پروتئین مرکب استفاده نمی کنند و حذف شده است . زئومین از باکتری سازنده بوتولیسم ساخته شده است . سمی که به وسیله بوتولینوم ترزیق می شود با متوقف کردن فعالیت عصبی در عضله باعث کاهش موقت فعالیت عضلانی می شود .

دیسپورت | dysport


دیسپورت یک نورتوکسن ( سم عصبی ) است که به وسیله مولکول های پروتئین احاطه شده . به کمک این سم عصبی از ارسال سیگنال های مغز به عظلات خاص جلوگیری می شود و خطوط چین و چروک کاهش پیدا می کند . شباهت بیشتر دیسپورت به بوتاکس است و به میزان زیادی در کل جهان مورد استفاده قرار می گیرد .

نرونوکس | Neuronox

نرونوکس به تازگی تولید شده است که نوعی سم بوتولینوم است . با ترزیق اندازه ( دوز ) درمانی نرونوکس در داخل عظلات باعث م یشود که ارتباط عصبی – شیمیایی عضله قطع شود و در نتیجه به صورت موضعی باعث کم شدن فعالیت عضلانی شود . نرونوکس ساخت کشور کره است .

مسپورت | Masport

    بوتاکس مسپورت

کاربرد مسپورت به طور موقت خط های اخم متوسط تا شدید بین دو ابرو را درمان می کند . این محصول ساخت کشور ایران است .

کانیتوکس | Canitox

کانیتوکس از سم بوتولینوم حاصل شده و بیشتر رای درمان انواع چین و چروک صورت از جمله خطوط لبخند , چین و چروک پیشانی و خطوط پا کلاغی و خطوط اخم مورد استفاده قرار می گیرد . شرایط نگهداری این محصول در یخچال ( دمای -4 درجه سانتی گراد ) نگهداری می شود .

درماتوکس | Dermatox

درماتوکس روشی ( فرمولی ) برای سلامتی پوست است که کاربرد زیادی برای درمان لیست طویلی از بیماریها تولید شده است . مطابق ادعای تولید کنندگان , این محصول برای هر قسمت از بدن دارای منافعی است که از جمله آنها یک لوسیون مرطوب کننده و اصلاح کننده منفذهای پوست است . تولید کنندگان این محصول مدعی هستند که فرمول کریستالی و طبیعی و نتیجه منحصر به فرد این محصول باعث ترمیم , تقویت و بهتر شدن ظاهر پوست می شود .

Comments are closed.