لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر موی خانگی موهای زائد تریا 4x

لیزر خانگی موهای زائد تریا 4x

 

قیمت :

ویژگی های فنی دستگاه

ولتاژ مجاز : 220 ولت

 

یکی از دستگاه های لیزر خانگی دشتگاه لیزر خانگی لیزر موهای زائد تریا Tria Hair Removal Laser 4X می باشد ، که ساخت شرکت آمریکائی Tria Beautyاست ، این شرکت در سال2003 بنیان شده و تاکنون پیشرفت های زیادی کرده و محصولات زیادی را به بازار عرضه کرده است . تریا X4 به عنوان اولین دستگاه لیزر موهای زائد خانگی نام گزاری شده است .این دستگاه بسیار مشابه دستگاه های موجود در کلینیک های زیبائی است ، و عملکردی مشابه با آن ها دارد و با همان طول موج و انرژی کار می کند .

طول موج این دستگاه 810 نانومتر می باشد . دستگاه لیزر موهای زائد تریا از تکنولوژی دایود برای رفع موهای زائد بهره می گیرد و با تابش نور لیزر به رنگدانه های فولیکول های مو ، آن ها را گرم می کند و فولیکول های مولد مو را به طور دائمی از بین می برد .برای اثر بخشی بیشتر لازم است لیزر بر روی تمام فولیکول ها در طی دوره رشد آنها بکار گرفته شود. از آنجاییکه رشد مو به صورت دوره ای میباشد، برای توقف دائمی آن چند جلسه درمان ضروری است تا تمام تارهای مو در مرحله رشد باشند و از بین بروند . بخاطر همین برای گرفتن بهترین نتیجه، هر دو هفته یکبار به مدت 3 ماه و یا تا زمان رضایت کامل درمان را ادامه دهید.

ویژگی ها دستگاه لیزر تریا 4x :

  • هیچ گونه عوارض جانبی ندارد .
  • سبک و قابل شارژ است .
  • نیازی به تخصص و مراجعه به پزشک ندارد .
  • برای استفاده در منزل آسان است .
  • نیاز به کارتریج یا قطعات مصرفی ندارد .
  • به عینک نیاز ندارد .

 

یکی از دستگاه های لیزر خانگی , دستگاه لیزر خانگی لیزر موهای زائد تریا Tria Hair Removal Laser 4X می باشد ، که ساخت شرکت آمریکائی Tria Beautyاست ، این شرکت در سال2003 بنیان شده و تاکنون پیشرفت های زیادی کرده و محصولات زیادی را به بازار عرضه کرده است . تریا X4 به عنوان اولین دستگاه لیزر موهای زائد خانگی نام گزاری شده است .این دستگاه بسیار مشابه دستگاه های موجود در کلینیک لیزر مو است ، و عملکردی مشابه با آن ها دارد و با همان طول موج و انرژی کار می کند . طول موج این دستگاه 810 نانومتر می باشد .دستگاه لیزر موهای زائد تریا از تکنولوژی دایود برای رفع موهای زائد بهره می گیرد و با تابش نور لیزر به رنگدانه های فولیکول های مو ، آن ها را گرم می کند و فولیکول های مولد مو را به طور دائمی از بین می برد .

برای اثر بخشی بیشتر لازم است لیزر بر روی تمام فولیکول ها در طی دوره رشد آنها بکار گرفته شود. از آنجاییکه رشد مو به صورت دوره ای میباشد، برای توقف دائمی آن چند جلسه درمان ضروری است تا تمام تارهای مو در مرحله رشد باشند و از بین بروند . بخاطر همین برای گرفتن بهترین نتیجه، هر دو هفته یکبار به مدت 3 ماه و یا تا زمان رضایت کامل درمان را ادامه دهید.

ویژگی های تریا 4x

  • هیچ گونه عوارض جانبی ندارد .
  • سبک و قابل شارژ است .
  • نیازی به تخصص و مراجعه به پزشک ندارد .
  • برای استفاده در منزل آسان است .
  • نیاز به کارتریج یا قطعات مصرفی ندارد .
  • به عینک نیاز ندارد .

 

لیزر خانگی موهای زائد تریا Tria Hair Removal Laser 4X

داشتن موهای زائد امری خجالت آور و خسته کننده می باشد و بالطبع اعتماد به نفس را کاهش می دهد. در این میان از بین بردن موهای زائد به طور دائم با لیزر یک عملی ساده می باشد که عوارض کمتری دارد و نسبت به روش های دیگر به پوست آسیب جدی وارد نمی کند . لیزر هم روش ها و انواع مختلفی دارد ، که لیزر خانگی در میان آن ها هزینه ی کمی دارد و یک روش آسان و امن به شمار می رود . امروزه برای انجام لیزر در منزل دستگاه های مختلفی طراحی شده است ، و شما با یک بار پرداخت هزینه برای دستگاه می توانید برای همیشه از آن استفاده کنید ، همچنین استفاده ی اشتراکی هم در این روش وجود دارد و همه ی اعضای خانواده می توانند ، از دستگاه خریداری شده استفاده کنند ، پس مقرون به صرفه تر است .

بسته‌بندی و محتوا

بسته بندی این دستگاه به غیراز لیزر تریا ، دارای یک دفترچه راهنما ، و یک دفترچه راهنمای برنامه‌ریزی پاک‌سازی نواحی مختلف بدن و تعداد پالس لازم برای هر ناحیه است. ( همچنین برای رفاه حال مشتریان عزیز، فایل ترجمه شده راهنمای استفاده از دستگاه، در قالب سی دی همراه با دستگاه ارسال می شود . ) این دستگاه طراحی فوق العاده ای دارد و بسیار زیبا و مورد پسند است . وزن این دستگاه مقداری زیاد است و علت آن وجود سیستم خنک کننده ای است که برای خنک کردن دستگاه است ، چرا که دستگاه در حین کار حرارت تولید می کند و باید این حرارت خنثی شود .

راه اندازی دستگاه

راه اندازی دستگاه بسیار آسان است و نیاز به تخصص خاصی ندارد ، پس از خارج کردن دستگاه لیزر از بسته بندی، برای افزایش طول عمر باتری و استفاده صحیح، برای بار اول آن را به مدت 2 ساعت به شارژ بزنید و همیشه قبل از استفاده از کامل بودن شارژ باتری مطمئن شوید.

نحوه استفاده لیزر خانگی تریا 4x

یک دلیل دیگر برای محبوبیت این دستگاه استفاده ی آسان از آن است و استفاده از آن نیاز به هیچ گونه تخصص خاصی ندارد . برای راه اندازی دستگاه کافی است ، دکمه ی تعبیه شده در بالای دستگاه را فشار دهید ، بقیه کارها به صورت خودکار یا نیمه خودکار راه اندازی می شوند . بعد از فشار دکمه ی روشن دستگاه قفل شده و یک علامت قفل در صفحه نمایش دستگاه ظاهر می شود .

زیر دستگاه مجهز به یک حسگر رنگ است که باعث ایمنی دستگاه و تطابق اینکه آیا دستگاه برای رنگ پوست شما مناسب است یا نه تعبیه شده است . حسگر را در نقطه ی که می خواهید عمل لیزر را انجام دهید ، قرار دهید ، درصورتی سازگاری دستگاه با رنگ پوست شما دستگاه از حالت قفل خارج می شود .

بعد از اینکه قفل دستگاه باز شد بر روی نمایشگر، میزان شارژ باتری، درجه قدرت دستگاه و شمارنده تعداد پالس ها نمایش داده می‌شود.

اکنون دستگاه آماده ی استفاده است و شما می توانید شروع به کار کنید ، بدون فشار هیچگونه دکمه ای سری دستگاه را روی نقطه مورد نظر از پوست خود قرار دهید تا به صورت خودکار عمل لیزر انجام شود بعد از زدن دو بوق کوتاه و مشاهده تابش نور یک پالس، سری دستگاه را برای لیزر نقطه ای دیگر جابجا کنید. ( توصیه می شود برای تاثیر بیشتر در هنگام جابجایی سری دستگاه، فقط به اندازه 6 میلی متر سری دستگاه را جابجا کنید.)

ژل آرامش بخش تریا ( مکمل دستگاه لیزر موهای زائد تریا )

در هنگام عمل لیزر اگر درجه دستگاه بالا باشد ، داشتن مقداری درد و سوزش طبیعی می باشد ولی در صورتی که تحمل درد برای شما دشوار است و به هیچ وجه تحمل ندارید ، می توانید از ژل آرامش بخش اسموث استارت کالمینک تریا در کنار دستگاه لیزر موهای زائد تریا استفاده کنید.

باتری

در صورت شارژ کامل باتری در حدود 600 پالس ، با قدرت بالا قابل استفاده است.

درجه قدرت

این دستگاه دارای 5 درجه قدرت است ، در جاهایی که تراکم مو بیشتر است ، می توانید از درجه پایین استفاده کنید ، ولی تا جایی که امکان دارد ، اگر می توانید سوزش و درد را تحمل کنید ، برای اثر بخشی بیشتر و کسب نتیجه ی مورد رضایت از بالاترین درجه استفاده کنید .

تاثیر گذاری

دستگاه لیزر تریا دارای تأییدیه‌های معتبر ازجمله سازمان غذا و داروی آمریکا ( FDA ) می باشد . این دستگاه یک دستگاه موثر و مفید برای حذف موهای زائد بدن می باشد . شرکت تریا گفته است که بعد از مدت 3 ماه استفاده از این دستگاه دیگر هیچ گونه اثری از موهای زائد را در پوست خود مشاهده نخواهید کرد ولی 3 ماه در حالت معمول است و این مدت زمان برای افراد مختلف متفاوت است چون افراد مختلف دارای موهایی با ضخامت های مختلف هستند ، هرچه قدر موها ضخیم تر باشند ، مدت زمان لازم هم طول خواهد کشید .و در حالت کلی بعد از 3 ماه موها کاهش چشمگیری خواهند داشت .

برای گرفتن نتیجه ی دلخواه آن قسمت هایی را که می خواهید لیزر کنید ، به مدت 6 هفته قبل از عمل لیزر با تیغ بتراشید ، دقت داشته باشید که فقط از تیغ ، از روش های دیگری چون اپیلاسیون و موم زدن و کندن مو از ریشه و کرم های موبر به هیچ وجه استفاده نکنید ، تا ریشه ی موها به خوبی رشد کرده و نتیجه ی حاصل رضایت بخش باشد . در غیر اینصورت نتیجه معکوس خواهد بود . وبعد از مدت خیلی کوتاهی دوباره سر و کله ی موهای زائد پیدا خواهد شد .

مزایا دستگاه لیزر موی تریا

  • با کیفیت و ساخت خوب
  • بدون نیاز به کارتریج و قطعات مصرفی
  • قابلیت استفاده نامحدود
  • مقرون به صرفه
  • قابل استفاده برای چندین نفر

معایب دستگاه

  • باتری می‌توانست بهتر باشد .
  • سری کوچک
  • نداشتن حافظه برای شمارنده
  • احساس سوزش در درجه بالا

تفاوت دستگاه لیزر و IPL

خیلی ها به اشتباه تصور می کنند کهIPL نوعی از لیزر است و یا هر دو یک کار مشابه را انجام می دهند. اما تنها شباهت این دو دارند، از بین بردن موهای زائد است. در ادامه این مقاله دستگاه لیزر و IPL را مورد بررسی قرار می دهیم .

تفاوت دستگاه لیزر و IPL در نور خروجی آن ها است ، افراد مختلف بر حسب نیاز و با توجه به رنگ پوست و موی خود می توانند از هر یک از این ها استفاده کنند . برنامه و عمکرد این دو کاملا با هم متفاوت است و حتی طیف نور خروجی هم فرق دارد .

هر دو دستگاه لیزر، انرژی تابشی را طوری انتقال می دهند که فقط رنگدانه های تیره موها این انرژی را جذب کنند. این انرژی باعث آسیب رساندن به ریشه مو شده که در نهایت از رشد دوباره مو جلوگیری می‌کند .

نتیجه گیری :

برای موهای روشن لیزر و IPL نتیجه ی یکسانی دارد ولی برای موهای تیره و پوست روشن لیزر اثربخش تر خواهد بود . در IPL قطعات مصرفی بعد از مدتی نیاز به تعویض یا شارژ مجدد دارند ، ولی دستگاه های لیزر هیچ گونه قطعه ی مصرفی ندارند و بنابراین مقرون به صرفه تر هستند .

تکنولوژی لیزر دایود چیست؟

لیزر دایود یکی از کارآمدترین و موثرترین روش ها در بین انواع لیزرها است ، این تکنولوژی با طول موجی حدود 810 نانومتر این قابلیت را فراهم می کند تا نور با انرژی بیشتر جذب فولیکول های مو شده و باعث از بین رفتن موهای زائد شود . همچنین ریسک انجام لیزر دایود برای پوست های تیره کمتر است .

تکنولوژی دایود به علت سرعت شات بالا برای استفاده در سطح های بزرگ پوست بسیار مناسب بوده و بر خلاف IPL نیاز به تعویض قطعه دستگاه نیست. همچنین برای انواع مختلف پوستی کاربرد دارد و برای کلیه موهای زائد صرفنظر از اینکه نازک یا ضخیم باشند موثر است .

در IPL با تابش نور نه تنها فولیکول های مو را مورد هدف قرار می دهد بعلاوه به بافت های مجاور پوست هم آسیب می زند . از طرفی با انرژی حداکثر 7 ژول بر سانتی متر مربع قدرت نفوذ به فولیکول مو را نداشته و به همین علت نتایج موقتی را در پی دارد.



سوالات متداول درباره دستگاه لیزر Tria Brauty


1) کدام دستگاه لیزر برای من مناسب تر است؟ لیزر تریاX4 یا لیزر Precision؟

هر دو دستگاه دارای تاییدیه سازمان FDA آمریکا برای از بین بردن موهای زائد می باشد ، و اینکه شما کدام دستگاه را انتخاب کنید ، بستگی به نحوه و ناحیه ی درمان شما دارد . لیزر تریاX4 پیشرفته‌ترین دستگاه لیزرما است که ویژگی های حرفه‌ای آن به شما این امکان را می دهد ، تا همچون یک متخصص از سر تا به پای خود را در منزل درمان کنید. با استفاده از این دستگاه، شما می‌توانید قسمت‌های مختلف بدن خود را در بازه زمانی کوتاهی درمان کنید.

لیزر Precision تریا سبک ترین و باریک‌ترین دستگاه ماست که برای درمان نواحی حساس و کوچک بدن شما، نظیر زیربغل‌ها و ناحیه بیکینی طراحی شده است. این دستگاه برای درمان سریع قسمت‌های کوچک و هدف‌گذاری شدهای که شما با تیغ یا موم آن‌ها را اصلاح می‌کرده این بسیار مناسب است. جدول مقایسه این دو محصول شما را در انتخاب دستگاه لیزر مناسب شما بیشتر یاری می‌کند.

2) آیا می‌توانم از لیزر از بین برنده موهای زائد لیزر تریاX4 برروی صورتم استفاده کنم؟

این دستگاه کاملا امن و بدون خطر است و به گونه ای طراحی شده است که می توانید به راحتی و بدون هیچ خطری از آن برای از بین بردن موهای زائد صورت (از گونه به پایین) استفاده کنید . استفاده از لیزر تریاX4 برای صورت آقایان به دلیل ضخامت موهای زائد روی صورتشان توصیه نمی شود.

3) مدت زمان عمر باتری دستگاه چقدر است؟

باتری دستگاه از لیزر تریاX4 پس از هربار شارژ کامل حدود 30 دقیقه عمر می‌کند. و کاربران باید در ناحیه ی تحت درمان متمرکز شوند . و این مدت زمان در صورت تمرکز برای از بین بردن نواحی بزرگ مانند ساق پا یا چندین قسمت کوچک نظیر پشت لب و زیر بغل‌ها کافی است .

4) آیا رنگ موهای من برای درمان با لیزر از بین برنده موهای زائد تریاX4 مناسب است؟

دستگاه لیزر از بین برنده موهای زائد تریاX4 برای کار روی موهای با طیف رنگ طبیعی از قهوه ای روشن تا مشکی طراحی شده است. و اگررنگ موهای شما در این محدوده است ، مناسب خواهد بود . از آنجا که لیزر از بین برنده موهای زائد تریاX4 با رنگدانه‌های تیره مو کار می کند، موهای روشن تر نظیر سفید، بلوند، قرمز، و یا خاکستری به قدر کفایت انرژی لیزر را جذب نمی‌کند تا بتواندفولیکول مو را غیرفعال سازد.

5) چرا قبل از درمان باید با تیغ اصلاح کنم؟

برای به دست آوردن نتیجه ی مطلوب و مورد رضایت توصیه می کنیم نکات زیر را قبل از استفاده از دستگاه لیزر تریاX4 را رعایت کنید :

  • ناحیه تحت درمان را کاملا پاکسازی نمایید : هرگونه لوازم آرایش، لوسیون و کرمی را از پوست خود پاک کنید. این کار سبب نفوذ آسان تر لیزر به عمق پوست می شود.
  • با استفاده از تیغ نو ناحیه تحت درمان را کاملا اصلاح کنید. این کار موجب می‌شود تا موثرترین درمان را تجربه کنید چرا که لیزر با موهای درون فولیکل، زیر سطح پوست سروکار دارد.
  • پوست خود را با پارچه‌ای مرطوب پاک کنید تا صابون یا کرم اصلاح روی پوست از بین رود و سپس با حوله ای به خوبی پوستتان راخشک کنید.
  • به هیچ وجه در طول درمان از موم ، اپیلاسیون و موچین و اپیلاتور استفاده نکنید ، چون با این کار موها از ریشه کنده می شوند و مو از داخل فولیکول از بین می رود ، حال آنکه لیزر با فولیکول های مو سر و کار دارد و اگر فولیکولی در کار نباشد ، تاثیری هم نخواهد داشت .

6) آیا می‌توانم درمانم را با لیزر از بین برنده موهای زائد تریاX4 بیشتر از دوهفته یکبار انجام دهم؟

می توانید درمان را هر دو هفته یک بار انجام دهید ، تا نتیجه ی مطلوبی کسب کنید و تارهای مو در مرحله رشد خود باشند ، تا اثربخشی لیزر بیشتر باشد .برای کسب نتیجه ی مورد رضایت می توانید این عمل را تا 3 ماه تکرار کنید ، یا تا هر زمانی که نتیجه ی دلخواهی کسب کنید ، می توانید انجام دهید .

7) آیا می‌توانم دستگاه لیزر تریاX4 خود را با دیگران به اشتراک بگذارم؟

بله – یکی از مزیت های این دستگاه استفاده اشتراکی آن است و با استفاده از محلول ضد عفونی کننده می توان آن را ضد عفونی کرد و با دیگران به اشتراک گذاشت . قابلیت استفاده ی اشتراکی باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود ، وبا تهیه یک دستگاه ، همه ی اعضای خانواده می توانند ، از آن استفاده کنند .

8) آیا می‌توانم از لیزر از بین برنده موهای زائد تریاX4 روی نواحی تناسلی استفاده کنم؟

خیر . چون جنس رنگ پوست و موی ناحیه ی تناسلی با قسمت های دیگر بدن فرق دارد ، و توصیه می شود که برای این نواحی از این دستگاه استفاده نشود، این نواحی ممکن است پوستی حساس‌تر یا تناژ پوست تیره تر داشته باشند. استفاده از لیزر از بین برنده موهای زائد X4 در این نواحی ممکن است باعث بروز جراحت در پوست شود. می‌توان از لیزر X4 روی خطوط بیکینی، که پوست آن از جنس پوست بدن میباشد، استفاده نمود.

9) آیا از لیزر تریاX4 می‌توانم بروی خالکوبی‌های بدنم استفاده کنم؟

خیر- چون معمولا خالکوبی ها تیره تر از رنگ پوست طبیعی شما هستند و استفاده از این دستگاه لیزر برای این نواحی توصیه نمی شود .

10) آیا دختر نوجوانم می‌تواند از لیزر از بین برنده موهای زائد تریاX4 استفاده کند؟

خیر – لیزر تریاX4 نبایستی روی اشخاص زیر 18 سال مورد استفاده قرار گیرد . تاکنون تحقیق و مطالعه‌ای روی استفاده لیزر از بین برنده موهای زائد تریاX4 روی اطفال صورت نگرفته است و استفاده آن توسط یا بروی اطفال ممکن است منجر به صدمات جدی پوستی شود. بنابراین استفاده از آن برای این سنین به هیچ وجه توصیه نمی شود .

Comments are closed.