لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

چگونه می توانیم با ماسک جلبک دریایی پوستی جوان داشته باشیم!

چگونه می توانیم با ماسک جلبک دریایی ‍‍پوستی جوان داشته باشیم

ماسک جلبک دریایی , چگونه می توانیم با ماسک جلبک دریایی ‍‍پوستی جوان داشته باشیم ، برای زیبایی و جوانی حتما ماسک جلبک دریایی را استفاده کنید ، زیبایی و جوانی پوست با ماسک جلبک دریایی ، طرز تهیه ی ماسک جلبک دریایی 

ماسک جلبک دریایی برای زیبایی ،جوانی ،شفافیت و درخشان شدن پوست بسیار مفید است پس بهتر است روش اماده سازی ان را یاد بگیریم .

برای زیبایی و جوانی پوست حتما ماسک جلبک دریایی را استفاده کنید.

ماسک جلبک دریایی برای پوستی جوان
ماسک جلبک دریایی برای پوستی جوان

ماسک صورت جلبک دریایی باعث میشود پوست صاف و مرطوب شود این ماسک درمان خوبی برای جوانسازی و صاف و مرطوب کردن پوست میباشد که می توان ان را براحتی در خانه درست کرد.

ما اینجا شمارا با روش های ساخت ماسک جلبک دریایی اشنا می کنیم.حتما مطالب زیر را با دقت بخوانید.

برای تهیه ماسک جلبک دریایی مواد زیر لازم است:

  • یک قاشق غذاخوری جلبک دریایی خشک شده
  • قهوه جوش
  • کاسه کوچک
  • یک یا دو قاشق غذاخوری اب گرم
  • چنگاال
  • یک قاشق چای خوی ژل الوورا (اختیاری)
  • یک قاشق چای خوری عسل (اختیاری)

طرز تهیه ماسک جلبک دریایی:

  1. ابتدا ورقه های جلبک دریایی خشک را با دست به اندازه های کوچک دربیاورید تا در قهوه جوش جاشوند.
  2. ما به پودر جلبک دریایی خشک نیاز دایم پس باید جلبک خشک را پودر کنیم.
  3. پودر جلبک دریایی را در کاسه کوچک برید و یک قاشق غذاخوری اب گرم به ان اضافه کنید.این مخلوط را با چنگال هم بزنید و دراخر یک قاشق غذاخوری اب گرم باقی مانده را به مخلوط اضافه کنید.
  4. یک قاشق چای خوری ژل الوورا و یک قاشق چای خوری عسل را به کخلوط اضافه کنید و سپس هم بزنید.ترکیب الوورا در جهت از بین بردن حساسیت های پوستی بسیار مهم است و عسل نیز به مرطوب کردن پوست کمک می کند.
  5. ماسک جلبک دریایی خود را به مدت 20 دقیقه روی پوست خود قرار دهید و سپس با اب اشامیدنی ان را بشویید.اگر می خواهید پوستی زیبا و صاف داشته باشید از این ماسک دوبار در هفنه استفاده کنید.

توجه:

روغن جوزوبا دارای خاصیت ضد میکروبی است درحالی که عظر و طعم روغن بادام شیرین تا حدودی می توان بوی قوی جلبک دریایی را پنهان کند که می توان این روغن ها را در مرحله 4 اضافه کرد.

چرا بهتر است در این ماسک از ژل الوورا استفاده کنیم .

الوورا خواص درمان زیادی دارد و مصریان باستان ان را گیاه جاودانگی می نامیدند امروزه نیز به طور گسترده از این ماده در صنعت محصولات مراقبت از پوست استفاده میشود

ویژگی های مفید الوورا برای پوست

1.جلوگیری از علائم پیری زودرس : علائم پیری پوست مثل چروک شدن و شل شدن پوست میباشد که با افزایش سن ظاهر مشوند ولی گاهی این علائم زودتر دیده میشوند که می توان با استفاده از الوورا از این علائم زودرس جلوگیری کرد.

2.موثر در مرطوب نگه داشتن پوست : الوورا یک ماده مرطوب کننده طبیعی است که با قدرت به پوست آبرسانی کرده پوستی که به خوبی اب رسانی و مرطوب شود سالم و نرم میشود .

3.کاهش جوش : الوورا یک ضدباکتری است و با باکتری های مولد جوش مبارزه میکند.

4.آفتاب سوخگی را درمان میکند .ویزگی نرم کننده و ضدالتهابی الوورا به درمان افتاب سوختگی کمک می کند.

5. ترک پوست را کاهش میدهد. آلوئه ورا انعطاف پوست را افزایش می‌دهد و پوست آسیب دیده را ترمیم می‌کند.

6.یک آرایش پاک کن طبیعی است : خاصیت لیزکننده‌ی این ژل، بقایای مواد آرایشی را پاک نموده و پوست شما را تمیز و براق می‌کند.

7. بهبود سوختگی و زخم‌های سطحی و جای نیش حشرات : ماهیت ضد التهاب و ضدعفونی کنندگی آلوئه ورا، از آن ماده‌ای موثر برای زخم‌های سطحی، خراشیدگی، کوفتگی و گزش حشرات ایجاد می‌کند. آلوئه ورا برای بهبود سوختگی‌های نوع یک و دو موثر است.

به همین دلیل توصیه میشود در تهیه این ماسک از ژل الوورا هم استفده شود.

Comments are closed.