لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد بدن آقایان و سوالات متداول

لیزر موهای زائد بدن آقایان , هزینه و قیمت لیزر موهای زائد بدن آقایان , سوالات متداول در رابطه با لیزر موهای زائد آقایان , لیزر موهای زائد بدو و صورت در آقایان :  امروزه داشتن موهای زائد نه تنها در میان زنان ، بلکه در میان مردان هم امری نگران کننده و ناراحت کننده است . موهای زائد بر زیبائی ظاهری تاثیر گذار و گاهی خجالت آور است ، و باعث کاهش زیبائی و کاهش اعتماد به نفس افراد می شود .تمایل مردان هم به داشتن پوستی صاف و شفاف و بدون مو زیاد است . از طرفی از بین بردن موهای زائد با روش هایی قدیمی فرآیندی زمان بر و مشکل است .

لیزر موهای زائد بدن آقایان
لیزر موهای زائد بدن آقایان

برای از بین بردن موهای زائد روش های مختلفی از تیغ و اپیلاسیون گرفته تا لیزر وجود دارد ، که برخی از این روش ها موقتی هستند و بعد از مدتی دوباره سر و کله ی موهای زائد پیدا می شود و همچنین ممکن است برخی از روش ها عوارضی را هم داشته باشند. انتخاب روش مناسب برای از بین بردن موهای زائد امری مهم است . لیزر درمانی به دلیل تاثیر طولانی مدت از مناسب ترین و راحت ترین روش ها برای از بین بردن موهای زائد به شمار می رود ، و انتخاب بیشتر آقایان است و روز به روز به محبوبیت آن افزوده می شود . با این حال لیزر درمانی هم نباید سرخود انجام شود ، و شما باید اطلاعات کافی در مورد مزایا و مضرات لیزر درمانی کسب کرده و تصمیم آگاهانه در رابطه با این موضوع اتخاذ کنید .

لیزر موهای زائد بدن آقایان

اگر شما قصد لیزر موهای زائد بدنتان را دارید ، توصیه ما به شما این است که به کلینیک های معتبر زیبائی مراجعه کرده و بعد از مشاوره با متخصصین و پزشکان از اینکه لیزر درمانی روش مناسبی برای شما است ، اطمینان حاصل یافته و سپس اقدام به این عمل کنید .

در رابطه با لیزر موهای زائد بدن آقایان ، نحوه انجام لیزر ، تعداد جلسات لازم برای لیزر درمانی و مراقبت های قبل و بعد از درمان سوالاتی مطرح است که در این مقاله به این سوالات و پاسخ به آن ها می پردازیم :



برخی از سوالات متداول در رابطه با لیزر مهای زائد بدن آقایان


موهای زائد در کدام قسمت از بدن مردان بیشتر رشد می کند ؟

موهای زائد به موهایی گفته می شود که در مواضعی از بدن مانند زیر بغل ، اطراف ناحیه تناسلی و پاها ،صورت ،چانه ،پیشانی و گونه ها و … رشد می کند ، که غیر معمول بوده و باعث ناراحتی و نارضایتی همه افراد می باشد . آقایان در مقایسه با خانم ها موهای زائد کمتری دارند ولی با این حال آقایان هم تقریبا در تمام قسمت های بدن خود دارای موی زائد هستند ، این قسمت ها شامل موهای زائد صورت ، گوش و بینی ، سینه و شکم ، پشت بدن ، بازوها و پاها و ناحیه بیکینی می باشد.

آقایان برای رفع موهای زائد بدن خود از چه روش هایی استفاده می کنند ؟

مو بر روی بدن آقایان به صورت طبیعی وجود دارد و حذف موهای زائد برای آقایان کاربرد زیادی ندارد، اما مردانی هستند که از داشتن موی زائد ناراحت هستند ، از بین بردن موهای زائد با روش هایی چون تراشیدن و تیغ و اصلاح برای بیشتر آقایان خسته کننده است . و برای حذف موهای زائد بدن به طور دائمی لیزر درمانی می تواند انتخاب مناسبی برای آقایان باشد .

لیزر موهای زائد در آقایان و بانوان چه تفاوت هایی با هم دارد ؟

مطمئنا روش انجام لیزر در بانوان و آقایان تفاوت آنچنانی ندارد . ولی تنها موضوعی که اهمیت دارد ، این است که موهای آقایان نسبت به بانوان ضخیم تر و پرپشت تر است ، لذا آقایان به تعداد جلسات درمانی بیشتری برای کسب نتیجه ی رضایت بخش از لیزر نیاز دارند ، و درمان برای آقایان باید به تعداد دفعات بیشتری انجام شود .

آیا لیزر برای مردان عوارضی جدی دارد یا خیر ؟

مطمئنا لیزر درمانی یکسری عوارضی دارد ، ولی این عوارض شایع و طبیعی بوده و نگران کننده نیست . البته برای انجام لیزر باید دستگاه مناسبی با توجه به نوع پوست ، رنگ پوست و رنگ مو انتخاب شود و این بر عهده پزشک می باشد و مراجعه به پزشک حاذق و باتجربه از بروز عوارض جانبی جلوگیری می کند ، چرا که انتخاب دستگاه نامناسب می تواند ، عوارض جبران ناپذیری بر جای گذارد . برای از بین بردن موهای زائد مردان سیستم های مخصوص لیزر درمانی مناسب ترین روش است و سیستم های IPL بدترین روش است .

قبل و بعد از درمان چه مراقبت هایی لازم است ؟

قبل از لیزر درمانی و ورود به جلسات لیزر برای رفع موهای زائد بهتر است موها با تیغ تراشیده شود ، و بلندی موها به اندازه 2 الی 3 میلی متر باشد . به مدت 2 تا 3 هفته از قبل از درمان از سولاریوم و آفتاب گرفتگی خودداری شود .

به مدت 1 تا 2 هفته بعد از درمان اصلا در معرض مستقیم نور خورشید قرار نگیرید سولاریوم وحمام آفتاب مصنوعی هم ممنوع است. از کرم ضد آفتاب با +30 SPF و بیشتر استفاده کنید .

کلام آخر

به طور کلی مو بر روی بدن آقایان به صورت طبیعی وجود دارد و حذف موهای زائد برای آقایان کاربرد زیادی ندارد، اما مردانی هستند که از داشتن موی زائد ناراحت هستند ، و اینکه شخصی بخواهد از لیزر درمانی برای رفع موهای زائد خود استفاده کند یا خیر یک موضوع شخصی است . ولی در صورتی که روش های قدیمی برای فردی خسته کننده باشد و موهای زائد برایش خیلی ناراحت کننده باشد می تواند از لیزر برای رفع دائمی موهای زائد خود استفاده کند .

Comments are closed.