لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

لیزر در قم

لیزرمو در قم

لیزرمو در قم

 

یکی از سریع‌ترین و پرطرفدارترین روش‌های حذف موهای زائد و اضافی بدن و صورت شما، لیزر کردن می‌باشد. در این روش افراد از اپیلاسیون، تیغ، ژیلت و عوارض ناشی از آن‌ها خلاص می‌شوند. شما می‌توانید با مراجعه به معتبرترین مرکز لیزر موهای زائد در قم، به صورت طولانی مدت و همیشگی موهای زائد خود را نابود کنید. اگر بدون تحقیق، به یک مرکز لیزر نامعتبر و بدون مجوز مراجعه کنید، شاهد مشکلاتی چون؛ مشکلات پوست و عفونتی، جوش، التهاب و یا حتی سوختگی‌های پوستی خواهید بود. در نتیجه؛ قبل از این که به کلینیک‌های لیزر و زیبایی در سراسر کشور مراجعه کنید، از قبل درباره آن کلینیک تحقیقات لازم را انجام داده و سپس برای درمان اقدام کنید. انتخاب معتبرترین مرکز لیزر موهای زائد در قم، باعث می‌شود موهای زائد خود را از بین برده و برای همیشه از آسیب‌های پوستی در امان بمانید.

کارکرد دستگاه‌های لیزر در مرکز لیزر موهای زائد در قم

لیزر موهای زائد برخلاف روش‌ها قدیمی، برای حذف موهای اضافی بدن و صورت از فناوری نور بهره می‌برد. دستگاه‌های لیزر، اشعه‌ها و یا پالس‌های نوری را روی یک ناحیه از پوست که دارای موهای تیره و ضخیم است منتشر می‌کنند. ملانین‌های موجود در فولیکول مو، این اشعه‌ها را جذب کرده و باعث از بین رفتن و یا ضعیف شدن فولیکول مو و یا ریشه می‌گردند. زمانی که ریشه و یا فولیکول موهای زائد از بین می‌روند، دیگر امکان رشد برای آن‌ها فراهم نخواهد شد. به این ترتیب؛ موهای زائد شما برای همیشه نابود خواهند شد.

مراجعه کنندگان به مرکز لیزر موهای زائد در قم، باید طی چندین جلسه متوالی، در زمان مشخص خود به مرکز لیزر موهای زائد مراجعه کرده و ریشه تمامی موهای زائد خود را از بین ببرند. قرار گرفتن موهای بدن و صورت در فازهای مختلف باعث شده است تا مراجعه کنندگان طی جلسات متوالی به کلینیک‌های لیزر و زیبایی مراجعه کنند. در حقیقت؛ برای این که از رویش مجدد موهای زائد جلوگیری شود، باید ریشه تمامی موهای زائد توسط اشعه‌های منتشر شده از بین بروند. برای این که بهترین نتیجه را از لیزر موهای زائد دریافت کنید، بهتر است جلسات لیزر خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که در فاز رشد موهای زائد شما قرار داشته باشند. فاز رشد بهترین مرحله برای از بین رفتن موهای زائد می‌باشد.

انواع لیزر در مرکز لیزر موهای زائد در قم

عوامل بسیاری هستند که در نتیجه نهایی لیزر موثرند. انتخاب و استفاده از مناسب‌ترین دستگاه‌های لیزر یکی از این موارد می‌باشد. مراجعه کنندگان باید با پزشک مشاور خود مشورت کرده و مناسب‌ترین دستگاه را برگزینند تا موهای زائد آن‌ها طی جلسات کم‌تری از بین برود. انتخاب مناسب‌ترین دستگاه‌های لیزر در مرکز لیزر موهای زائد در قم به رنگ پوست و وضعیت موها بستگی دارد. بر این اساس؛ پزشک متخصص و مشاور، استفاده از یکی از دستگاه‌های لیزر زیر را برای شما مناسب می‌داند.

  • دستگاه لیزر دایود
  • دستگاه لیزر الکساندریت
  • دستگاه لیزر ان دی یاگ
  • دستگاه لیزر روبی

برای انتخاب بهترین دستگاه لیزر باید به برند و همچنین نوع تکنولوژی دستگاه توجه کنید. شما می‌توانید معروف‌ترین و مشهورترین برند لیزر را مورد استفاده قرار داده و موهای زائد را برای طولانی مدت نابود کنید. استفاده از بهترین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی نیز می‌تواند در نتیجه نهایی لیزر شما در مرکز لیزر موهای زائد در قم تاثیر بسزایی داشته باشد.

درد ناشی از لیزر موهای زائد

اگر با افرادی که موهای زائد خود را توسط لیزر از بین برده‌اند، صحبت کنید. متوجه خواهید شد که درد ناشی از لیزر موهای زائد از درد ناشی از روش‌های قدیمی حذف موهای اضافی و زائد صورت و بدن بسیار کم‌تر بوده و عوارض بسیار کم‌تری را به دنبال دارد. با این حال برای افرادی که دارای آستانه تحمل بسیار پایینی هستند، از بی حس کننده‌ها استفاده می‌شود. استفاده از دستگاه‌های خنک کننده حین انجام لیزر موهای زائد نیز یکی دیگر از روش‌های کاهش درد می‌باشد. امروزه در بهترین مرکز لیزر موهای زائد در قم و دیگر شهرهای کشور از دستگاه‌های خنک کننده حین انجام لیزر استفاده می‌شود. به همین دلیل است که مراجعه کنندگان درد ناشی از لیزر موهای زائد را ناچیز می‌دانند.

انتخاب مناسب‌ترین دستگاه لیزر در مرکز لیزر موهای زائد در قم

در صورتی که با پزشک متخصص و مشاور مشورت نکرده و از مناسب‌ترین دستگاه‌های لیزر استفاده نکنید، ممکن است با ضررهای بزرگ مالی و یا جانی مواجه شوید. ضررهای مالی بسته به ناحیه تحت درمان و تعداد جلسات مراجعه به مرکز لیزر موهای زائد در قم، می‌تواند از چند صد هزار تومان تا میلیون‌ها تومان باشد. ضررهای جانی نیز شامل سوختگی‌های پوست، تورم، قرمزی و دیگر عوارض طولانی مدت می‌باشد. به خاطر داشته باشید که در صورت عدم مشاهده نتایج مطلوب هیچ هزینه‌ای به شما عودت نخواهد شد. پس؛ برای انتخاب مناسب‌ترین دستگاه حتما با پزشک متخصص مشورت کنید.

مقرون به صرفه بودن لیزر موهای زائد

این تصور که هزینه‌های لیزر مقرون به صرفه نبوده و از دیگر روش‌های حذف موهای زائد بالاتر است، باعث شده است افراد از مراجعه به مرکز لیزر موهای زائد در قم منصرف شده و همواره از روش‌های پر درد و پر عوارض قدیمی برای از بین بردن موهای زائد خود استفاده کنند. اگر این افراد هزینه‌های ناشی از خرید وسایلی چون؛ مومک، شمع، تیغ، ژیلت، اپلیدی و… را طی یکسال با هم جمع کنند، متوجه خواهند شد که لیزر موهای زائد بسیار مقرون به صرفه‌تر از روش‌های قدیمی می‌باشد. در ضمن؛ لیزر کردن در معتبرترین مرکز لیزر موهای زائد در قم، نه تنها می‌تواند موهای زائد شما را برای همیشه نابود کند، بلکه بسیار کم درد و کم عارضه خواهد بود.

جلسات ترمیمی

بعد از اتمام جلسات لیزر خود و مشاهده نتایج ناشی از آن فکر نکنید که دیگر لازم نیست به مرکز لیزر موهای زائد در قم مراجعه کنید! شما باید برای انجام جلسات ترمیمی 6 ماهی یکبار به این کلینیک‌های لیزر و زیبایی مراجعه کرده و با انجام لیزر، از رویش مجدد موهای زائد خود جلوگیری کنید. در صورت عدم انجام جلسات ترمیمی مشاهده خواهید کرد که بعد از گذشت 6 تا 8 ماه، موهای زائد شما مجددا شروع به رشد می‌کنند. در نتیجه؛ مراجعه به مرکز لیزر موهای زائد در قم را برای انجام جلسات ترمیمی به خاطر داشته باشید.

 

 

Comments are closed.