لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

لیزر خانگی بلولایت رفع جوش ، لک و جای جوش تریا Tria

لیزر رفع جوش و لک

ویژگی های فنی دستگاه

 

ولتاژ مجاز : 220 ولت

 

لیزر خانگی بلولایت : لیزر بلولایت تریا یک دستگاه جدید برای رفع آکنه ، لک  ، جوش ،جای جوش و لک های قدیمی است . این دستگاه از بروز لکه های بعدی هم پیشگیری می کند . قدرت این دستگاه مشابه دستگاه های موجود در کلینیک های زیبائی است و تاثیر زیادی روی آکنه ها و باکتری های آکنه زا دارد . در .واقع نور حاصل از این دستگاه لیزر باکتری های آکنه زا را مورد هدف قرار داده و آن ها را ریشه کن می کند و در نتیجه پوست را عاری از لک و حفره و کورک و آکنه های دوره ای، شفاف و براق میسازد. نتیجه ی حاصل از لیزر با این دستگاه به طور سریع قابل مشاهده است و بعد از انجام لیزر شما پوستی صاف ، عاری از لک و حفره و کورک و آکنه های دوره ای، شفاف و براق خواهید داشت .
به محض استفاده از دستگاه شما شاهد پوستی صاف و شفاف و عاری از لک خواهید بود و کیفیت کار این دستگاه بسیار مشابه دستگاه های موجود در کلینیک های زیبائی است.

ویژگی ها ی دستگاه

  • سبک و قابل شارژ است .
  • از تکنولوژی لیزر دایود بهره می گیرد .
  • قطعات مصرفی ندارد ، در نتیجه نیازی به تعویض قطعات بعد از یک مدت استفاده نمی باشد .
  • شفاف کننده و روشن کننده پوست است .
  • جوش و لک های ناشی از جوش را از بین می برد .
  • نیازی به استفاده از عینک ندارد .
  • استفاده از آن آسان است نیاز به تخصص خاصی ندارد .
  • دارای تاییدیه FDA آمریکا می باشد .

 

داشتن جای لک و جوش مشکل بسیاری از افراد است و برای بسیاری امری نگران کننده است . از طرفی جای جوش و لک روی زیبائی ظاهری پوست تاثیر خیلی زیادی دارد و همه ما خواهان داشتن پوستی صاف و شفاف هستیم . داشتن پوستی صاف و زیبا اعتماد به نفس را هم زیاد می کند . برای جوانسازی و رفع جای جوش و لک روش های زیادی وجود دارد .لیزر درمانی روش موثری است ولی از آنجائی که عمل لیزر در کلینیک ها و مراکز زیبائی هزینه بر و زمانبر است .لیزر خانگی روش و پیشنهاد مناسبی است . با دستگاه لیزر خانگی لیزر خانگی بلولایت رفع جوش ، لک و جای جوش تریا Triaشما به راحتی و بدون نیاز به پزشک می توانید در منزل عمل لیزر را انجام دهید .

لیزر بلولایت تریا یک دستگاه جدید برای رفع آکنه ، لک ، جوش ،جای جوش و لک های قدیمی است . این دستگاه از بروز لکه های بعدی هم پیشگیری می کند . قدرت این دستگاه مشابه دستگاه های موجود در کلینیک های زیبائی است و تاثیر زیادی روی آکنه ها و باکتری های آکنه زا دارد . در .واقع نور حاصل از این دستگاه لیزر باکتری های آکنه زا را مورد هدف قرار داده و آن ها را ریشه کن می کند و در نتیجه پوست را عاری از لک و حفره و کورک و آکنه های دوره ای، شفاف و براق میسازد. نتیجه ی حاصل از لیزر با این دستگاه به طور سریع قابل مشاهده است و بعد از انجام لیزر شما پوستی صاف ، عاری از لک و حفره و کورک و آکنه های دوره ای، شفاف و براق خواهید داشت .

به محض استفاده از دستگاه شما شاهد پوستی صاف و شفاف و عاری از لک خواهید بود و کیفیت کار این دستگاه بسیار مشابه دستگاه های موجود در کلینیک های زیبائی است.
استفاده از این دستگاه بسیار ملایم است و شما هر روز می توانید از آن برای داشتن پوستی صاف استفاده کنید . قبل از استفاده از دستگاه تریا دفترچه راهنما و دستورالعمل آن را به دقت مطالعه کنید ، تا نتیجه ی مطلوبی به دست آورید .
ویژگی ها :
• سبک و قابل شارژ
• دارای لیزر دایود
• بدون قطعات مصرفی
• شفاف کننده و روشن کننده پوست
• از بین بردن جوش و لک های ناشی از جوش
• بدون استفاده از عینک
• بدون نیاز به تخصص
• دارای تاییدیه FDA آمریکا

 

بلولایت چیست؟

درمان با نورآبی یا بلولایت نوعی درمان غیر تهاجمی و بدون اشعه فرابنفش است و در واقع روشی است برای لیزر جوش، لک و لیزر جای جوش که عوارض سوء در درازمدت ایجاد نمی کند و برای رفع آکنه و لک ناشی از جوش کاربرد دارد.

چرا این محصول منحصر به فرد است؟

در این دستگاه نور آبی منبع باکتری های آکنه زا را بدون آسیب زدن به بافت های مجاور پوست مورد هدف قرار داده و از بین می برد . و در نتیجه جوش ها ، لک ها و جای جوش ها بدون آسیب به پوست مجاور از بین می رود و شما شاهد پوستی صاف و شفاف خواهید بود .

مهم ترین فواید این دستگاه چیست؟

دستگاه خانگی Blue Light ضد آکنه و لک صورت و بدن دارای تاییدیه از سازمان FDA آمریکا است.
برخلاف سایر روش های درمانی، منابع باکتریهای اکنه زا را در عمق پوست نشانه گرفته و آنها را ریشه کن می کند. همچنین ثابت شده باعث کاهش قابل توجه شدت اکنه های آتی میگردد.

  • به طور سریع و موثر اکنه را از بین می برد.
  • منبع باکتریهای اکنه زا را در عمق پوست ریشه کن می کند.
  • پوست شفاف تر و روشن تری را برای شما به ارمغان می اورد.
  • برای مصارف درازمدت مناسب است.
  • سبب سرکوب اکنه بدون عوارض جانبی و معکوس می شود.

محتویات درون بسته بندی

بسته بندی این دستگاه به غیراز دستگاه خانگی بلولایت تریا، دارای یک کارتیج دو ماهه است ، این کارتیج منبع انرژی دستگاه به شمار می رود و می توان با آن به مدت 60 روز حدود 300 دقیقه با دستگاه کار کرد و عمل لیزر را انجام داد ، همچنین یک دفترچه راهنمای کار با دستگاه و یک عدد شارژر درون بسته قرار دارد .

مشخصات ظاهری دستگاه

– آشنایی با دستگاه

  1. سر دستگاه: محل تابش نور آبی
  2. سنسور تماس با پوست : زمانی که سر دستگاه در تماس با پوست قرار گیرد، نور آبی آن بطور اتوماتیک روشن می شود.
  3. نمایشگر : اطلاعاتی را درباره دستگاه و روند درمان نشان می دهد.
  4. کارتریج : حاوی تعداد دفعات از پیش تعیین شده درمان است.
  5. شابلون : محل نیازمند درمان را روی پوست مشخص میکند و قاب می گیرد.
  6. سوکت شارژر : محل اتصال شارژر
  7. کلون کارتریج : محل چفت شدن کارتریج

– نمایشگر

  1. نشانگر باطری : نشان دهنده میزان شارژ باتری است. هرگاه باتری کاملا خالی و نیازمند شارژ مجدد باشد چشمک میزند.
  2. زمان سپری شده : اعداد بزرگ نشان دهنده ان اند که چقدر از شروع روند درمان کنونی به دقیقه و ثانیه گذشته است.
  3. زمان باقیمانده : اعداد کوچک نشان میدهند چقدر از زمان درمان کنونی باقی مانده است.
  4. وقتی کارتریج خالی شده باشد یا درون دستگاه نباشد، زمان مورد نیاز برای درمان نشان داده نمی شود. شکل کارتریج روی نمایشگر چشمک میزند و روی نمایشگر عبارت replace cartridge درج میگردد.

‌‌استفاده از از دستگاه لیزر بلولایت تریا برای چه افرادی مناسب است ؟

این دستگاه برای درمان آکنه های خفیف تا متوسط طراحی شده و برای افرادی مناسب است که قصد دارند لکه های پوستی، آکنه ها و باکتری های آکنه زای پوست خود را از بین ببرند و رنگ چهره شان را بدون سوزش بهبود دهند. برای دانستن آنکه این محصول برای استفاده شما مناسب است یا خیر، تصویر زیر را مشاهده کنید.

نحوه استفاده از دستگاه لیزر رفع جوش

به یکی از دو شیوه زیر می توان از این محصول استفاده کرد:

یا از شابلون های موجود در جعبه برای هدفگیری دقیق منطقه مورد نظر برای لیزر مانند چانه یا پیشانی و بینی استفاده کنید و یا اینکه این دستگاه را در کل آن ناحیه حرکت دهید.

– آموزش روش اول ( نحوه استفاده از شابلون ها )

  1. منطقه مورد نظر را شسته و خشک کنید.
  2. شابلون را روی منطقه ای از پوست که دارای جوش یا کورک است قرار دهید. شابلون را طوری روی پوست قرار دهید که مربع کوچک وسط آن، روی ناحیه ای که می خواهید درمان کنید ، قرار بگیرد . شابلون را طوری روی پوست بگذارید که ناحیه موردنظرتان را قاب کند. طراحی این شابلون ها انعطاف پذیر بوده و به راحتی روی نواحی خمیده صورت مانند چانه و بینی قرار می گیرد .مطمئن شوید که چهار گوشه شابلون روی پوستتان قرار گرفته باشد و شابلون پوست تان را قاب کند . اگر برای یک ناحیه نمی توانید از شابلون استفاده کنید از ادامه درمان برای آن ناحیه منصرف شوید .
  3. سر دستگاه را روی پوست خود قرار دهید. سر دستگاه را روی پوست محصور شده توسط شابلون قرار دهید. با این کار دستگاه به طور اتوماتیک روشن می شود. اگر دستگاه را از روی پوست بردارید دستگاه به طور اتوماتیک خاموش می شود.کافیست آنرا مجددا روی پوست بگذارید تا روشن گردد. بیش از دو دقیقه، درمان با دستگاه را متوقف نکنید. زیرا نمایشگر خاموش خواهد شد و نشانگر زمان درمان صفر خواهد شد.
  4. دستگاه را روی پوست محصور شده در شابلون قرار دهید و بطور یکنواخت و پیوسته روی ناحیه مورد نظر بکشید. این کار را به مدت 5 دقیقه ادامه دهید تا جاییکه دستگاه بوق بزند و خاموش شود . دستگاه را طوری روی پوست حرکت دهید که گویی ان را رنگ میکنید. سر دستگاه را چنان داخل قاب مربع شکل گوشه به گوشه حرکت دهید تا اینکه به تمام ناحیه داخل شابلون نور تابیده شود. به حرکت دادن دستگاه ادامه دهید. اگر شما کمی احساس گرمی در پوست کردید این گرمی طبیعی است، اما دستگاه را انقدر بر یک ناحیه متمرکز نگه ندارید تا پوستتان داغ شود چون پوستتان آسیب خواهد دید. در صورت احساس داغی آزاردهنده درمان را ادامه ندهید.
  5. درمان را تا جایی ادامه دهید که بوق زدن دستگاه قطع شده، دستگاه خاموش شود ( 5 دقیقه ). در پایان روند درمان شما صدای بوق های متوالی را خواهید شنید. پس از آن دستگاه بطور خودکار خاموش میشود.
  6. در صورت نیاز منطقه دیگری را با استفاده از شابلون های جدید و طبق مراحل 4 و 5 درمان کنید. شابلون را طوری قرار ندهید که پوست مناطقی را که همان روز درمان کرده اید پوشش دهد. درمان هر منطقه بیش از 5 دقیقه در روز خطر ایجاد عوارض جانبی را افزایش میدهد.

آموزش روش دوم

پوست خود را شسته، خشک کنید. سر دستگاه را روی پوست بکشید به نحوی که گویی پوستتان را رنگ می کنید. همچنین این دستگاه برای پوست نواحی گردن، قفسه سینه و پشت هم قابل استفاده است.

مدت درمان چقدر باید باشد ؟

دستگاه بلولایت تریا در هر روز به مدت 5 دقیقه میتواند برای درمان پوست شما مصرف شود. دوره درمانی را انتخاب کنید که در طول روز برایتان راحت تر است.. همچنین از دستگاه بلولایت تریا می توانید دو مرتبه در هر روز، یکبار صبح و یکبار شب به مدت 2دقیقه و 30 ثانیه در هر مرتبه استفاده کنید. کل زمانی که شما در یک روز می توانید به وسیله دستگاه صورتتان را درمان کنید 5 دقیقه میباشد.

این دستگاه طی دوهفته، جوش ها و لکه های پوست شمارا برطرف کرده، و از ایجاد عوارض بعدی هم جلوگیری میکند.
این دستگاه را می توانید تا زمانی که آکنه ها به طور کامل از بین بروند ، استفاده کنید . استفاده از این دستگاه از بروز آکنه های بعدی هم پیشگیری می کند . می توانید برای داشتن پوستی صاف و شفاف استفاده از این دستگاه را به برنامه های روزانه خود اضافه کنید .

هشدارهای مهم در استفاده از دستگاه

– دستگاه را اطراف و روی چشم و پلک های خود استفاده نکنید و به نور دستگاه به طور مستقیم خیره نشوید، چون می تواند آسیب های جدی به چشم شما وارد کند و به طور موقت
– برای جلوگیری از آسیب هایی چون تاول و قرمزی روی پوست در صورت احساس درد یا گرمای غیرعادی در محل استفاده، از دستگاه استفاده نکنید و با پزشک مشورت نمایید. در صورت پایدار ماندن قرمزی پوست ناشی از استفاده دستگاه، استفاده را قطع کرده با پزشک مشورت کنید. این موضوع مهم است و عدم توجه به این موضوع میتواند سبب ایجاد تاول یا کم و زیاد شدن پیگمنتاسیون پوست شود.

– برای درمان آکنه های گره مانند یا کیستیک شدید از این محصول استفاده نکنید. درمان این نوع آکنه ها را به تعویق نیاندازید چون میتواند خطرساز باشد پس به پزشک مراجعه کنید.

– از این دستگاه برای درمان خال، زگیل، زخم های باز، ضایعات سرطانی، و هرگونه ضایعه ای جز آکنه استفاده نکنید. تعویق در درمان این ضایعات منجر به آسیب های جدی میشود پس به پزشک مراجعه کنید.

– بیش از دوبار در هر 24 ساعت از این دستگاه استفاده نکنید. اینکار میتواند باعث قرمزی، تاول و تغییر پیگمنتاسیون پوست شود.

– به افراد زیر 13 سال اجازه استفاده از این دستگاه را ندهید. این محصول روی سنین زیر 13 تست نشده و میتواند سبب آسیبهای پوستی از قبیل قرمزی و تاول و تغییر پیگمنتاسیون و یا آسیب جدی چشمی شود.

– در صورت استفاده ی اشتراکی منجر به انتقال باکتری و عفونتهای خطرناک میان افراد میشود. پس این محصول را بطور شریکی با سایر افراد استفاده نکنید .
– در صورت آسیب قابل مشاهده دستگاه، از آن استفاده ننمایید و نیز اقدام به تعمیر و ترمیم آن نکنید. انجام این عمل باعث آسیب های جدی پوستی و چشمی میشود و حتی میتواند سبب برق گرفتگی یا شوک الکتریکی مرگبار گردد.

– در صورت خیس بودن دستگاه یا سیم آن، از آن استفاده نکنید. اینکار ریسک شوک الکتریکی دارد.

نتیجه گیری

به طور کلی با دستگاه لیزر بلولایت به طور مفید و موثر در منزل می توانید برای رفع جوش و لک های ناشی از جوش بدون نیاز به پزشک اقدام کنید . این دستگاه دارای تاییدیه هایی از جمله سازمان FDA آمریکا می باشد. و در واقع همان قدرت و تاثیر دستگاه های درماتولوژیست هارا دارد ، و دیگر لازم نیست هزینه های زیادی برای مراجعه به کلینیک های زیبائی صرف کنید و میتواند برخلاف سایر روش های درمانی، منابع باکتریهای اکنه زا را در عمق پوست نشانه گرفته و آنها را ریشه کن سازد. همچنین ثابت شده باعث کاهش قابل توجه شدت اکنه های آتی میگردد.

Comments are closed.